Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea „Cincinnatti” din SUA a demonstrat cât de mult este influenţat creierul uman de culoarea logourilor produselor. Specialiştii au creat logouri în diferite culori pentru firme imaginare din domeniul alimentar. Apoi, au elaborat un scenariu în care companiile respective erau implicate, la limita legalităţii, în acţiuni cu efecte asupra mediului înconjurător. Mai târziu, au invitat câţiva tineri să evalueze gradul de moralitate al firmelor, în funcţie de culoarea logoului. Astfel, s-a constatat că aprecierile mai puţin severe erau în cazul firmelor ale căror logouri conţineau verde sau albastru. Verdele era asociat cu grija faţă de mediu, iar albastrul cu apa oceanelor şi cu cerul, ducând la ideea de puritate.
Cum ne influenţează culorile logourilor produselor Scris de Ruxandra Podlisnic


Ruxandra Podlisnic
Articole recente - Ruxandra Podlisnic
EXPONATUL LUNII septembrie, la Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Galați Galaţiul, capitala TEATRULUI INDEPENDENT. Ce vedem în ultimele zile ale festivalului ION SURUCEANU, artistul românilor de pretutindeni. Scurt dialog despre muzică şi arta de a fi maestru (FOTO și VIDEO) IATĂ ce spectacole sunt astăzi în cadrul FESTIVALULUI de TEATRU INDEPENDENT de la Galaţi O altă faţă a realităţii, în trei piese de teatru, la Festivalul "Butterffly Effect ITF"
Mai multe din această categorie: