Cum ne influenţează culorile logourilor produselor

Cum ne influenţează culorile logourilor produselor
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea „Cincinnatti” din SUA a demonstrat cât de mult este influenţat creierul uman de culoarea logourilor produselor. Specialiştii au creat logouri în diferite culori pentru firme imaginare din domeniul alimentar. Apoi, au elaborat un scenariu în care companiile respective erau implicate, la limita legalităţii, în acţiuni cu efecte asupra mediului înconjurător. Mai târziu, au invitat câţiva tineri să evalueze gradul de moralitate al firmelor, în funcţie de culoarea logoului. Astfel, s-a constatat că aprecierile mai puţin severe erau în cazul firmelor ale căror logouri conţineau verde sau albastru. Verdele era asociat cu grija faţă de mediu, iar albastrul cu apa oceanelor şi cu cerul, ducând la ideea de puritate.

Citit 3806 ori Ultima modificare Vineri, 04 Martie 2016 17:39

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.