BULUCEALĂ pentru licenţele de vânzare a mărţişoarelor
Foto: Înghesuială şi nervi la uşa Primăriei | Foto ”Viața liberă”, Marius Prisacariu

BULUCEALĂ pentru licenţele de vânzare a mărţişoarelor
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Buluceală mare, ieri dimineaţă, la uşa Centrul de Informare a Cetăţeanului, unde mai mulţi gălăţeni au încercat să forţeze intrarea, pentru a ajunge mai repede la Compartimentul Autorizări-Licenţe. A fost prima zi de depunere a licenţelor pentru comerţul cu suveniruri, mărţişoare şi flori.

Primăria municipiului Galaţi a anunţat, pe 31 ianuarie, pe portalul propriu, că începând din 1 februarie se primesc cererile şi documentaţiile pentru obţinerea licenţelor de ocupare ocazionala a domeniului public pentru comercializarea de mărţişoare, flori, felicitări şi alte suveniruri cu ocazia zilelor de 14 şi 24 februarie (Valentine’s Day şi Dragobete), 1 şi 8 martie (Mărţişor şi Ziua Femeii).

Ieri dimineaţă, la uşa sediului municipalităţii din Fraternităţii s-a iscat un scandal serios. Nemulţumirile celor care vociferau vizau nerespectarea bonurilor de ordine şi temerea că unii ar putea rămâne fără licenţă de comerţ sau ar putea pierde locurile cu vad bun.

Potrivit Primăriei, în ceea ce priveşte comerţul ocazional de sezon, locurile şi regulile au rămas aceleaşi din anii trecuţi. Astfel, zonele de comercializare vor fi Parcul ”Mihai Eminescu”, Complexul ”Potcoava de Aur”, strada Brăilei (zona de lângă parcul din Ţiglina I), Piaţa Energiei (zona ”Magazin General”), Micro 40 ”Euromarket” (zona Complexului Comercial), strada Siderurgiştilor c/c strada Gh. Doja, Micro 19 - strada Strungarilor ”Aleea Comerţului”, strada Brăilei (zona farmacia ”Hygeea”). Perioada de comerţ va fi 10 februarie - 10 martie.

Conform Primăriei, documentele necesare pentru obţinerea licenţei sunt: certificatul de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerţului (original şi copie), statutul (original şi copie numai pentru societăţi comerciale), certificat constatator pentru comercializare produse nealimentare, actul de identitate al reprezentantului legal (original şi copie) şi împuternicire (dacă e cazul) şi certificat fiscal emis de Direcţia Impozite şi Taxe, din care să reiasă că agentul economic nu figurează cu creanţe bugetare de plată faţă de bugetul local, la momentul solicitării.

Citit 2429 ori Ultima modificare Joi, 02 Februarie 2017 10:36

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.