Notificări de plată sub semnul întrebării

Notificări de plată sub semnul întrebării
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Mai mulţi cititori ne-au scris pentru a ne semnala o problemă legată de firma ISTA, o firmă de repartitoare care are sediu şi în oraşul nostru. Toţi cei care ne-au scris semnalează aceeaşi problemă - primesc notificări de plată pentru restanţele la firmă. Doamna Ioana M. este cea care ne-a scris pentru prima oară în legătură cu această problemă.

„Am primit notificare de plată de la firma ISTA România SRL prin care sunt înştiinţată că mai am de plată suma de 55,35 de lei, din care 19,40 sunt penalităţi. Am semnat cu această firmă un contract în anul 2005, în decembrie. Din aceeaşi lună am început să plătesc ratele (aşa am stabilit atunci când am semnat contractul, că voi plăti în 12 rate), câte 38 de lei pe lună. În ultimele luni, în 2006 mai exact, am plătit câte două rate o dată”.

„Pe notificarea de plată scrie că suma restantă pentru facturi emise scadente şi neachitate este de 35,95 de lei. Pe ultima chitanţă primită de la firmă scrie mare - ACHITAT. După trei ani de zile primesc această înştiinţare, prin care sunt şi ameninţată că dacă nu o plătesc voi fi executată silit”.

„Am sunat la firmă, le-am dat numerele de chitanţe, le-am explicat că am plătit tot ce trebuie şi, culmea, mi s-a spus că această sumă nu este pentru repartitoare, ci este pentru cititul acestora. Răspunsul a fost destul de explicit: să merg să îmi rezolv problema la asociaţie”.

„Nu am restanţe la întreţinere şi plătesc lunar suma calculată de doamna administrator. Mi s-a spus să merg la asociaţie şi să îmi rezolv problema pentru că ei nu au cum să mă ajute. La asociaţie, doamna care lucrează acolo, de fiecare dată când întrebăm câte ceva, ne trimite la firmele cu pricina. Se pare că problemele în România se rezolvă pe drum şi nu la instituţiile abilitate”.

O altă cititoare ne scrie despre aceeaşi problemă: „Am primit o notificare de plată de la firma ISTA. Am mers la ei la sediu să văd despre ce este vorba, mai ales că aveam toate chitanţele păstrate. Am ajuns acolo şi, în urma verificărilor, am aflat că domnii de la firmă nu aveau înregistrate trei chitanţe emise, normal, de ei”.

„Am făcut copii după chitanţele mele şi le-am lăsat la sediu în speranţa că se va rezolva problema. După aproximativ trei luni de zile am primit o nouă notificare de plată, prin care eram somată să plătesc suma restanţă pentru repartitoare. Am mers din nou la ei şi mi s-a spus că nu au nicio copie după chitanţe. Am mai făcut o dată copii după acele chitanţe şi le-am lăsat acolo. Mă întreb cât va mai dura până la următoarea notificare de plată?”, se întreabă doamna Ana B.

Comentariile sunt de prisos. Problemele gălăţenilor există, dar nu îşi găsesc, de cele mai multe ori, rezolvare decât după multe drumuri şi un car de nervi…

Citit 1295 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.