Viermi în mâncarea de la plimbă tava

Viermi în mâncarea de la plimbă tava
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)

Un vierme de câţiva centimetri, printre broccoli şi morcovi, este descoperirea făcută de o gălăţeancă, în meniul cumpărat, zilele trecute, de la un stand cu mâncare caldă, amplasat în incinta unui centru comercial.

A vrut să îşi potolească foamea, dar a avut parte de o experienţă şocantă, care i-a întors stomacul pe dos şi a pus-o într-o situaţie penibilă, când a vrut să reclame. Este cazul unei gălăţence, care ne-a semnalat o situaţie cel puţin neplăcută, trăită de ea în urmă cu câteva zile. Mai exact, vineri, când a mers să îşi cumpere ceva de la un stand cu mâncare caldă, amplasat în perimetrul unui centru comercial. "Am mâncat un piept de pui cu broccoli şi morcov fiert dar, pe fundul farfuriei, am găsit un vierme. După ce am fotografiat, i-am dus farfuria celei de la casă. Mi-a spus că sunt congelate şi că nu e vina ei. Am cerut o explicaţie pe un ton mai ridicat, moment în care l-a luat rapid din farfurie (n.r. - viermele), aruncându-l şi răspunzându-mi că e posibil să-l fi pus eu, iar că tonul pe care vorbesc dovedeşte că am probleme psihice. Am cerut banii, dar mi-a spus să-i dau bonul pe care nu-l eliberase anterior, însă după câteva minute mi-a dat 15,20 lei", a menţionat gălăţeanca, pe nume Mihaela, în sesizarea transmisă pe adresa redacţiei.

Gălăţeanca susţine că nu este prima dată când merge în acel loc ca să mănânce şi că, până la întâmplarea de vineri, nu a avut niciodată vreo problemă legată de produsele cumpărate. De data asta, însă, a vrut să semnaleze problema către autorităţile competente, pentru a se face verificări. "Am sunat la Protecţia Consumatorului, Direcţia Sanitar-Veterinară şi mi-au spus că telefonic nu se poate rezolva. Am trimis informaţiile şi poza către OPC Galaţi", a mai punctat semnatara petiţiei.

În condiţiile în care femeia nu deţine un bon fiscal cu care să demonstreze că a cumpărat mâncarea cu viermi de la respectiva unitate, e destul de dificil pentru organele de control să stabilească o legătură de cauzalitate între păţania reclamantei şi agentul economic vizat. Cu toate acestea, se pot face vertificări. "Dacă noi primim o sesizare care să respecte toate cerinţele prevăzute de legea petiţiilor, nu e musai necesar să aibă şi documentul fiscal. Noi oricum facem verificări. Problema în cazul neregulilor legate de alimentaţia publică, de restaurante, este că, foarte posibil la momentul controlului, să nu mai existe alimentul respectiv", ne-a precizat Maricica Chiriac, directorul Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Galaţi.        

Citit 11210 ori Ultima modificare Joi, 30 Noiembrie 2017 01:13

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.