Blue Air, "cronica unui faliment anunțat"

Blue Air, "cronica unui faliment anunțat"
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Situaţia actuală a Blue Air reprezintă "cronica unui faliment anunţat", vinovaţii fiind în primul rând acţionarii companiei, care "nu au dat doi bani pe pasageri", a declarat, pentru Agerpres, prim-vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), Alin Burcea. Potrivit acestuia, pierderile suferite de operatorii de turism, obligaţi să cumpere alte bilete de avion pentru repatrierea turiştilor sau pentru onorarea contractelor, se ridică la aproximativ 3 milioane de euro.

Oficialul ANAT consideră că astfel de situaţii pot fi evitate prin înfiinţarea unui fond de garantare a pasagerilor, prin colectarea unei sume mici, de 0,5 euro, pentru fiecare zbor, astfel încât aceştia să fie despăgubiţi. El consideră că acelaşi tip de fond de garantare ar trebui înfiinţat şi la nivelul agenţiilor de turism, pentru ca turiştii să îşi recupereze toţi banii în cazul unui faliment al operatorilor din domeniu și îşi doreşte ca DNA sau Corpul de control al prim-ministrului să efectueze o anchetă în cazul zborurilor anulate de către Blue Air.

Citit 615 ori Ultima modificare Luni, 12 Septembrie 2022 17:23

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.