Deputatul Gabriel Avrămescu, fost prefect de Galați, dorește ca apelurile din call-center să nu mai fie preluate de roboți cu mesaje predefinite. "Voi avea o inițiativă legislativă pentru eliminarea roboților când suni la call-centerul unui furnizor. (...) Oamenii în vârstă din mediul rural nu știu nici să folosească tableta, nici să facă conturi pe toate site-urile furnizorilor și e nevoie de această comunicare directă. Eu am sunat la bancă și am așteptat 30 de minute ca să fiu preluat de un operator", a declarat deputatul. Potrivit acestuia, în Spania a existat o inițiativă similară, care a eliminat roboții din comunicarea cu clienții.
Un deputat luptă cu roboții din call-center Scris de George Marinescu
Mai multe din această categorie:
1 comentariu
-
postat de GigelMarți, 14 Februarie 2023 18:505.13.195.***30 de minute e bine. Sa vezi la aia portocalii cu telefonia. 50 de minute. Dar e privat si pe ei nu se supara lumea ca sunt cei mai pregatiti, cei mai specialijti, cei mai cei.00