Românii au prins „gustul” florăriilor online

Românii au prins „gustul” florăriilor online
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Tranzacţiile electronice efectuate de către români pentru achiziţiile de flori, cu ocazia Valentine's Day, Dragobete, 1 şi 8 martie, au depăşit 4,1 milioane de lei, în creştere cu 40% în acest an, faţă de situaţia din 2022, arată datele centralizate după data de 8 martie.

Potrivit Global Payments, cumpărătorii români au realizat în 2023 aproximativ 36.000 de tranzacţii electronice în florăriile din portofoliul companiei, iar cele mai multe plăţi cu cardul s-au înregistrat în ziua de 8 martie (5.657), de Valentine's Day (2.273), în zilele de 7 martie (2.178), 1 martie (2.024), 28 februarie (981) şi de Dragobete (900).

Citit 668 ori Ultima modificare Vineri, 10 Martie 2023 18:04

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.