Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Dacă vă petreceți vacanța pe litoralul românesc și constatați că serviciile care vi se prestează nu sunt necorespunzătoare, că mâncarea e stricată sau că e mizerie, în cameră sau la restaurantul unde luați masa, nu ezitați să sunați la Protecția Consumatorului și să îi informați pe inspector cu privire la problemele pe care le aveți! Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a anunțat că la numărul de telefon 0753.222.222 puteți sesiza orice astfel de problemă, iar cazurile urgent vor fi preluate de echipa “Fly Team“.

Nu amânați și nu treceți cu vederea problemele! Reclamându-le cât mai repede, pe de o parte vă creșteți șansele să aveți parte de servicii mai bune în restul sejurului, iar pe de altă parte, contribuiți la siguranța viitorilor turiști, care, poate, nu vor mai avea aceleași necazurile!

Citit 778 ori Ultima modificare Sâmbătă, 12 August 2017 14:57

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.
ATENTIE: Comentariile nu se mai publica automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.