Servicii oferite telefonic de ANAF

Servicii oferite telefonic de ANAF

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fii primul care postează comentarii!

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice (DGRFP) Galaţi anunţă că ANAF a dezvoltat o serie de servicii la distanţă, menite să faciliteze interacţiunea cu cetăţeanul. Trei dintre aceste servicii sunt telefonice. Astfel, prin intermediul unui call-center (numărul de telefon 031 40 39 160), contribuabilii primesc răspunsuri la întrebări legate de îndrumare şi asistenţă în domeniul fiscal. ANAF are şi un serviciu TelVerde (0800 800 085), la care contribuabilii pot sesiza refuzul operatorilor economici de a elibera bon fiscal sau acte de corupţie înfăptuite de către funcţionari din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiile subordonate. Acest număr de telefon poate fi apelat gratuit, 24 de ore din 24. Există, de asemenea, şi varianta de acces date prin SMS, prin transmiterea unui mesaj scris la numărul 1300. Astfel pot fi obţinute informaţii publice despre un agent economic: cod de identificare fiscală şi denumire; dacă agentul economic este sau nu înregistrat în scopuri de TVA; dacă este în stare de inactivitate fiscală sau dacă aplică sistemul de TVA la încasare.

Citit 1490 ori Ultima modificare Joi, 17 August 2017 18:38

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.