Concurs de clipuri promoţionale

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Oficiul pentru Publicaţii al UE lansează un concurs de mici clipuri video publicitare care cer „creativitate şi abilităţi tehnice” din partea elevilor şi studenţilor din cele 27 de state ale Uniunii, ne informează Centrul EUROPE DIRECT al Consiliului Judeţului Galaţi.

Tinerii cu imaginaţie sunt provocaţi să creeze un videoclip, pentru difuzarea pe Internet, pentru două servicii de interes european. Primul, EU Bookshop (Librăria UE), va trebui promoţionată într-un  minut şi clipul trebuie să fie „distractiv, imaginativ, chiar şi îndrăzneţ” şi să se adreseze  receptorilor tineri din întreaga lume.

Care să afle astfel că au la dispoziţie, gratuit, vaste informaţii în cele 23 de limbi oficiale ale UE. Al doilea serviciu este TED - Tenders Electronic Daily (licitaţii electronice zilnice).

Pentru serviciul TED al UE clipul va avea 30 de secunde, va îndeplini aceleaşi condiţii şi mesajul se va adresa, în plus, spaţiului economic european.

Termenul depunerii este suficient de îndepărtat pentru realizarea producţiilor: 17 ianuarie anul viitor.

La cele două categorii, 5.000 euro vor fi acordaţi câştigătorului Locului I, 3.000 euro pentru Locul II, 1.000 euro pentru Locul III.

Citit 393 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.