Evaluaţi acest articol
(8 voturi)
2 comentarii

Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecționarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV a inaugurat ieri, 24 iulie, obiectivele de investiții realizate pentru dezvoltarea Subunității CERONAV Galați, necesare activității de instruire a personalului navigant maritim şi fluvial. Investițiile în infrastructura de educaţie din perioada 2016-2019, în valoare de aproape 20 milioane de lei şi din care 7,5 milioane au reprezentat sediul CERONAV Galaţi, s-au concretizat în cel mai modern centru de pregătire profesională pentru personalul din sectorul de transport pe ape interioare. Acestor investiţii li se vor adăuga altele, în valoare de 7,5 milioane lei, propuse pentru anul viitor.

Subunitatea CERONAV din Galaţi deține facilități de instruire atât pentru pregătirea teoretică, cât și pentru cea practică, precum și echipamente moderne și inovative, care vor contribui la creșterea calității activității de instruire bazată pe competențe, conform reglementărilor europene.

„România are aproximativ 10.000 de navigatori pe ape interioare. În acest sens, Ministerul Transporturilor susține demersul constant al CERONAV de a oferi personalului navigant fluvial formare profesională la standarde înalte”, a declarat Ionel Minea, secretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor, prezent la evenimentul de ieri. „Avem cea mai mare ofertă de training din Europa. În momentul de faţă, CERONAV Galaţi şi Constanţa furnizează în jur de 200 de tipuri de cursuri pentru personalul navigant maritim, fluvial, offshore, inclusiv cursuri personalizate în funcţie de cerinţele companiilor de transport naval. Iar toate dotările, investiţiile, simulatoarele pe care le-aţi văzut ne pun în situaţia de a fi un centru de excelenţă, dacă vreţi”, a afirmat şi Ovidiu Sorin Cupșa, director general CERONAV, Ambasador Maritim IMO.

Citit 2509 ori Ultima modificare Joi, 25 Iulie 2019 08:39

2 comentarii

  • postat de Ciobanu Luni, 29 Iulie 2019 06:39 213.233.103.*** Link la comentariu
    0
    3

    Problema este , de unde o sa aiba profesori cu istoric in spate ptr sectorele pe care se va da licenta, ca aici va fi problema, am avut discutie cu cineva care a dat interviu ptr Olanda si I s-a oferit un salariu mai mic decat avea la bordul navei. Caci ptr simultor trebuie neaparat om care a navigat pe sectorul respective.

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Joi, 25 Iulie 2019 09:49 86.34.180.*** Link la comentariu
    1
    15

    Ca de obicei, Romania face ceva concret doar atunci cand este vorba de sinecuri de partid. Pregatim "avant la lettre", promotii de navigatori pt apele interioare. Asta in conditiile in care acest sector nu mai este reprezentat nici macar la un sfert din ceea ce a fost odata... Unde sunt cursele de pasageri care plecau de la Galati spre Braila, Tulcea, Sulina? Acelasi lucru si in celelalte porturi dunarene, evident...Unde sunt fluxurile de marfuri de tot felul care asteptau randul in gura Bazinului Nou, pt. descarcare, incarcate in zeci de nave de toate tipurile, unde sunt posibilitatile de agrement, care ar fi necesitat fel de fel de salupe, jet-skii-uri etc???
    Fara activitate economica este firesc ca nu avem nave. Atunci cum de a devenit imperativ sa scolim supernavigatori?!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.