Evaluaţi acest articol
(7 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Notificările de pe telefon par să nu se mai oprească, ai foarte multe email-uri necitite și termenul limită pentru predarea proiectelor este foarte aproape, însă tu nu te mai poți concentra?

Ia o pauză. De fiecare dată când simți că nu mai poți face față ritmului alert, oferă-ți scurte momente de relaxare pentru a-ți recăpăta energia.

Iată cum poți trece mai ușor peste stresul zilnic și cum poți evita astenia de primăvară:

  1. Oferă-ți scurte momente de relaxare la birou. Când simți că nu te mai poți concentra sau apare o situație pe care nu știi cum să o rezolvi, fă-ți o ceașcă de ceai și ieși pe terasă 10-15 minute. Dacă ai posibilitatea, plimbă-te prin parcul din apropiere sau stai pe bancă câteva minute. Admiră natura și preia din veselia copiilor care se joacă în jurul tău sau a păsărilor care cântă. Ulterior, vei găsi cu ușurință soluția perfectă.
  2. În pauza de masă încearcă să găsești un loc în natură unde să poți mânca sau fă o scurtă plimbare după ce mănânci. Te vei reîntoarce mai energică și vei putea finaliza la timp toate sarcinile.
  3. Revizuiește-ți meniul zilnic și încearcă să ai o alimentație sănătoasă. Respectă orele de masă și evită ronțăielile. Înlocuiește gustările nesănătoase cu legume și fructe.
  4. Cel puțin de două ori pe săptămână, fă-ți timp să te plimbi cu bicicleta sau să faci sport. Nu amâna mereu pentru weekend această activitate. Te va ajuta să te relaxezi și să te menții în formă.
  5. În weekend, mai ales dacă este soare, fă cât mai multe activități în aer liber. Dacă trebuie să-ți vizitezi părinții, profită de vremea frumoasă și invită-i și pe ei la plimbare.
  6. Dacă în timpul săptămânii trebuie să ai o ținută elegantă, în weekend ia o pauză și amintește-ți de adolescență. Poartă jeanșii preferați, alege tricouri dama cu mesaje inspiraționale și încalță-te cu pantofi sport. Organizează o întâlnire online cu prietenii sau ieși la terasă să savurezi o ceașcă de cafea.
  7. Oferă-ți momente de răsfăț. Măcar o zi pe săptămână, rezervă-ți câteva ore doar pentru tine. Fă o baie cu miresme relaxante, o lumină caldă și muzică în surdină. Apoi citește cartea preferată, uită-te la un film sau stai de vorbă cu cei dragi.
  8. Odihnește-te mai mult. Cumpără-ți o pijama pentru dama de la Fashion Days și petrece o dimineață prelungită lenevind. Măcar o zi din weekend savurează un mic dejun îndelungat și răsfață-te.
  9. Stabilește-ți un program cu toate activitățile săptămânale și respectă-l. Nu te aglomera cu mai multe sarcini decât poți face, include în acest program și momente de relaxare, sunt foarte importante pentru sănătate.
  10. Învață câteva exerciții de respirație și fă-ți un playlist cu muzica preferată. Apelează la ele de fiecare dată când simți că ești stresată.

Câteva minute de pauză te vor ajuta să fii mai eficientă. Nu le evita!

(P)

Citit 773 ori Ultima modificare Luni, 26 Aprilie 2021 22:48