Podul de la Brăila, proiectat să reziste 100 de ani

Podul de la Brăila, proiectat să reziste 100 de ani
Evaluaţi acest articol
(21 voturi)

Podul de la Brăila a fost proiectat să reziste 100 de ani. Pentru a-l proteja de umezeală, constructorul va instala un sistem modern, informează Mediafax.

Potrivit informațiilor oficiale, podul de la Brăila va fi dotat cu „un sistem de dezumidificare a tuturor ansamblurilor podului, inclusiv a tablierului metalic și a cablurilor”.

De asemenea, cablurile vor fi izolate pe exterior cu o protecție care asigură etanșeitatea, iar aerul din interior va fi permanent uscat și monitorizat astfel încât să se asigure un mediu anticoroziv. Protecție antiumezeală va fi și în interior.

„Pentru a asigura durabilitate și protecție anticorozivă ridicată, tablierul va fi dezumidificat în interior. Anumite rigidizări longitudinale vor fi utilizate drept canale pentru distribuția aerului dezumidificat în spațiul intern al tablierului. Un sistem de senzori va monitoriza asigurarea păstrării stării de umezeală din casetă sub nivelurile ce provoacă oxidarea. Se va menține o umiditate relativă sub 40%, pentru a nu exista coroziune și pentru a permite circulația pe pod în siguranță, în orice anotimp”, a anunțat secretarul de stat la Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Podul de la Brăila va fi cel mai mare de acest tip din România și va lega regiunile istorice Moldova, Muntenia și Dobrogea. Obiectivul va fi conectat la rețeaua rutieră prin drumul Brăila-Jijila și drumul de legătură cu DN22 Smârdan-Măcin.

Drumul principal va avea o lungime de 19 kilometri, iar drumul de legătură Smârdan-Măcin va avea peste 4 kilometri.

Podul ar putea fi inaugurat înainte de termen, la finalul acestui an.

Citit 1781 ori Ultima modificare Vineri, 08 Aprilie 2022 20:22

2 comentarii

  • postat de Mihnea
    Vineri, 08 Aprilie 2022 23:22
    5.13.139.***
    Firmele abonate la lucrarile Primariei Galati, cele care executa celebra lucrare de reabilitare Siderurgistilor - B-dul Cosbuc colt cu str. Alexandru Macelaru, centura mica si celelalte lucrari din Galati, ar trebui sa invete meserie de la firmele care executa Drumul Expres Braila Galati si podul de peste Dunare de la Braila. Cum sa lucreze zi si noapte fie vara fie iarna, nu ca la Galati, pentru ca daca putin incepe sa ploua sau daca a scazut putin temperatura in termometru (si asa mai tragem putin de timp, mai facem un update la preturi) pentru ca probabil se urmaresc unele interese la incheierea contractelor sau nu sunt in stare sa intocmeasca un contract.
    2
    24
    Raportează
  • postat de dorel biciclistu japonez
    Vineri, 08 Aprilie 2022 22:24
    89.137.231.***
    Eu cred ca acest pod va rezista 200 de ani pentru ca e facut de o firma serioasa din Japoni acare e tara mondiala a tehnologiei si ingineriei ! Daca se observa rugina la tabliere se va remedia imediat ! Cablurile pot fi schimbate si se va urmari uzura podului ! Sper ca si bicilcistii pot avea accces pe pod !
    5
    19
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.