Portul Constanța ar putea fi nevoit ca în sezonul 2023/2024 să opereze o cantitate dublă de cereale față de vârfurile de sezon din anii precedenți, ceea ce ar conduce la un nou record de trafic, odată cu noi blocaje și întârzieri, cu consecințe pentru fermierii români, notează agenția Reuters. Situația este cauzată de fluxul de cereale ucrainene pentru care portul românesc rămâne o alternativă-cheie, iar autoritatea portuară lucrează la un sistem care să automatizeze fluxul de informații în port. De la începutul războiului, Constanța a gestionat o treime din totalul exporturilor de cereale ale Ucrainei, circa 49 de milioane de tone.
Portul Constanța, „sufocat” de cerealele ucrainene Scris de George Marinescu

Mai multe din această categorie:
1 comentariu
-
postat de Port activ, bani la PIB-ul României.Joi, 06 Iulie 2023 20:04109.166.130.***Foarte bine, Portul constanța merge din plin și nu degeaba, pe bani frumoși pentru PIB-ul României, iar fermierii români să meargă în Ucraina să învețe agricultura pe timp de război, fără a cerși an de an subvenții și despăgubiri, ba că plouă, ba că-i secetă, , ba că bate vântul, ba că nu ninge sau00