Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că, în cursul lunii iulie, pe raza SRCF Galați, circulația trenurilor se va desfășura în condiții speciale, cu transbordarea auto a călătorilor, pe intervalul CF Tecuci - Frunzeasca/Berhești, în perioada 2-9 iulie, măsură necesară pentru a asigura continuitate în traficul feroviar, dar și front de lucru antreprenorului care execută lucrări de tip Quick Wins, pentru ridicarea restricțiilor de viteză. O măsură similară se va lua pe tronsonul Adjud - Urechești, în perioada 10-26 iulie.
În perioada 2-9 iulie, între stațiile Tecuci și Tecuci Nord (Lotul 5) se vor executa lucrări de înlocuire a cadrului șină - traverse, ciuruire și buraj mecanizat, stabilizare dinamică și sudură alumino-termică, etape de lucru care necesită închiderea totală a liniei și scoaterea de sub tensiune a firului de contact pe distanța Tecuci - Tecuci Nord - Frunzeasca.
Operatorii feroviari CFR Călători și Regio Călători au modificat graficul de circulație al garniturilor care tranzitează zona cu lucrări, după cum urmează: trenurile IR 1660/1661 care circulă în relația Iași - București Nord și retur se anulează; trenurile R 6312/6313 care circulă în relația Iași - Tecuci și retur se anulează; perechile de trenuri IR 1832/1830 și IR 1864/1866 care circulă în relația Iași - Galați și retur se anulează; trenurile R 12864/12866 vor circula în locul trenurilor IR 1864/1866 în relația Iași - Bârlad - Frunzeasca - Tecuci - Galați (și retur), cu plecare din Iași la ora 12:31, respectiv din Galați la ora 17:30.
De asemenea, constructorul va pune la dispoziția călătorilor din trenurile RE 11063/RE 11062 mijloace auto pentru transbordare pe relația Tecuci - Frunzeasca/Berhești către trenurile R 14271, care circulă în locul trenului R 11063 în relația Mărășești - Cosmești – Tecuci; R 14273, care circulă în locul trenului R 11063 în relația Frunzeasca – Iași; R 14272, care circulă în locul trenului R 11062 în relația Tecuci - Cosmești – Mărășești.
CFR SA transmite scuze călătorilor pentru disconfortul creat și îi asigură că lucrările de tip Quick Wins sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de transport, scopul final fiind creșterea vitezei de circulație și a gradului de siguranță.