Jumătate dintre vagoanele de pasageri aflate în inventar la 31 decembrie 2017 aveau durata normată de amortizare depăşită, în cazul vagoanelor de marfă procentul fiind de 70,7 la sută, conform INS. Vagoanele de pasageri în inventar însumau 3.894 unităţi, din care 3.817 vagoane de cale normală (98 la sută) şi 77 vagoane de cale îngustă (2 la sută). Din totalul de vagoane de pasageri înmatriculate, 1.921 aveau depăşită durata normată de amortizare, respectiv 49,3 la sută.
Pe calea ferată, vagoane de pasageri învechite Scris de Ovidiu Amălinei

Etichetat cu

Ovidiu Amălinei
Articole recente - Ovidiu Amălinei
Sprijin pentru aderarea rapidă a Suediei și Finlandei la NATO Ucraina primește obuziere și elicoptere din Letonia Marea Britanie, spre un nou record de migranți peste Canalul Mânecii Europenii își consolidează cooperarea militară cu țările din zona indo-pacifică Ziua Marinei – Crucea de Flori, pentru binecuvântarea apelor Dunării
Mai multe din această categorie:
3 comentarii
-
postat de rockyMiercuri, 13 Iunie 2018 12:3382.137.15.***Gara CFR se duce de rapa domnilor, cu actuala conducere, fie ca vorbim de CFR Infrastructura, CFR Marfa sau CFR Calatori.
Cu un personal de specialitate invechit, fara viziuni din partea managementului de a atrage spre acest domeniu noi angajati, in primul rand datorita salariilor mici - da, cum poti sa atragi un tanar sa invete sa fie electrician automatizari feroviare cand salariul de incadrare este cu aproape 50% mai mic decat a unei femei care vinde bilete la capat in statiile de autobuz transurb - domnilor/doamnelor, unde traim, in ce tara!!!! - coroborat cu lipsa unei infrastructuri feroviare moderne, toate aceste lucruri vor duce intr-un final la distrugerea voita a cai ferate romane. Circulati acum cu trenul cat mai e timp!!
Cu o gara CFR la Galati, unde nivelul superior al sinei variaza de la peronul 1 nou construit la 5 de la peste un metru la cati centimetri - numai in Romania cred vezi asa ceva - daca adaugam la tabloul asta garniturile de tren invechite, cine sa mai vrea sa circule cu trenul !!! Se vede unde am ajuns si unde ne indreptam, cand in ultimii 5 ani de la calea ferata - uite puteti face si un documentar amplu in privinta asta - au plecat o gramada de specialisti si vor mai pleca, tineri sa le ia locul nu mai sunt ca liceele CFR din Romania sau cel din Galati in mod special, nu mai au specializari feroviare. O sa vina pakistanezi si chinezi in curand sa lucreze la calea ferata... o sa vedeti!!01 -
postat de Nicolae BercaruMarți, 12 Iunie 2018 02:56192.195.66.***Probabil ca nu este cerere20
-
postat de Marian CristoviciLuni, 11 Iunie 2018 22:39188.173.203.***Pe ruta Galați-Mărășești se mai circula cu automotoare Malaxa din 1937 și 1939, avand motoare Volvo din 1990, cu rame de la metroul parizian din 1 970, si ,,tramvaie" fabricate la Arad tot prin 1990. De ce? Nu știm. E bine să vedeți condițiile grozanice în care se călătorește pe acestă rută în aceste zile călduroase.03