Evaluaţi acest articol
(7 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Financiar Non-bancar) și-a prezentat bilanțul activității pentru anul 2018, document din care reiese faptul că aproape trei sferturi dintre solicitările primite au fost soluționate în favoarea consumatorilor. SAL-Fin a primit în 2018 un număr de 232 de cereri de soluționare alternativă, cu aproximativ 20 la sută mai multe decât în 2017.

Cele mai frecvente litigii soluționate anul trecut au apărut ca urmare a diferențelor mari dintre sumele propuse de către asigurători în dosarele de daună și calculele pe care consumatorii le primesc în urma evaluărilor sau constatărilor din unitățile de service, a diferențelor mari între sumele propuse de asigurători și sumele maximale prevăzute în contractele de asigurare, dar și a neplății unor sume datorate pentru închirierea de autoturisme sau lipsa de folosință a acestora, inclusiv penalități cuvenite consumatorilor pentru întârzierile la plata unor despăgubiri. În urma soluționării alternative a litigiilor, consumatorii au primit în 2018 o sumă totală finală de peste 1,1 milioane lei, cu 654.000 lei mai mult decât suma primită inițial.

Citit 814 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.