La ce se uită companiile când aleg o bancă

La ce se uită companiile când aleg o bancă
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Dincolo de necesarul în sine privind finanţarea afacerii, în alegerea unei bănci, companiile ţin cont de o serie de factori, cei mai importanţi dintre aceştia fiind puşi în evidenţă în studiul „Carta Albă a IMM-urilor 2019”, realizat de patronatele din cadrul CNIPMMR. În cazul agenţilor economici din Regiunea Sud-Est, din care face parte şi Galaţiul, principalul element în alegerea unei bănci pe termen lung sunt flexibilitatea opţiunilor de finanţare şi accesibilitatea finanţării afacerii (indicată de 53,33 la sută dintre companii). Un al factor considerat important în regiunea noastră este existenţa unor servicii bancare disponibile online (33,33 la sută), dar şi rapiditatea serviciilor şi a operaţiunilor - birocraţie redusă, indicată de 26,67 la sută dintre firme. Nu în ultimul rând, în alegerea unei bănci, managerii mai ţin cont de paleta de servicii puse la dispoziţie de bancă (13,33 la sută), precum şi de disponibilităţile în ceea ce priveşte reţeaua de sucursale şi interacţiunea cu angajaţii (3,33 la sută).

În materie de servicii, „Carta albă” pune în evidenţă că principalele nevoi de asistenţă suplimentară din partea băncilor sunt consultanţa generală în ceea ce priveşte mediul de afaceri, evoluţii macroeconomice, fiscale, legislative (52,02 la sută), crearea unor oportunităţi de afaceri între clienţii aceleiaşi bănci (21,56 la sută), consultanţă de management al afacerii (13,21 la sută), reprezentarea intereselor de afaceri ale întreprinzătorilor locali la nivelul decidenţilor politico-administrativi (7,14 la sută).

Citit 1122 ori Ultima modificare Marți, 29 Octombrie 2019 15:28

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.