Companiile, între reputație și salarizare

Companiile, între reputație și salarizare
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Jumătate dintre angajaţii români (50 la sută) nu ar lucra pentru o companie cu reputaţie proastă, chiar dacă acest lucru le-ar aduce o creştere salarială, iar principalul motiv pentru care românii nu aplică pentru un loc de muncă este că nu cunosc detalii despre mediul de lucru din compania respectivă, arată un studiu de piaţă realizat de Randstad România Employer Brand.

Potrivit datelor centralizate, companiile care nu au un brand puternic plătesc salarii cu 10 la sută mai mari, în timp ce 80 la sută dintre liderii implicaţi în procesul de recrutare consideră că un brand puternic de angajator are un impact semnificativ asupra capacităţii lor de a angaja talente excepţionale.

În ceea ce priveşte criteriile pe care angajaţii români le au în vedere atunci când aleg un angajator, pe primul loc de află pachetul salarial - cu 74 la sută dintre sufragii, urmat de atmosfera plăcută la locul de muncă (69 la sută) şi siguranţa locului de muncă (68 la sută).

Citit 987 ori Ultima modificare Joi, 20 Mai 2021 22:29

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.