Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) subliniază faptul că furnizorii nu pot refuza utilizatorilor portarea numărului de telefon decât în anumite situații stabilite de lege. Acestea sunt: cererea de portare nu este corect completată, datele de identificare a abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a cărui portare se solicită sau operatorul donor nu mai furnizează serviciul de telefonie prin intermediul numărului respectiv. Furnizorul la care se dorește portarea poate refuza portarea numărului numai în cazul în care nu furnizează tipul de serviciu solicitat de utilizator.
Când poate fi refuzată portarea Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
În opinia Moscovei, „NATO este de facto în război cu Rusia” Ofițeri americani în Belarus, la exercițiile militare ruseşti Haos în Turul ciclist al Spaniei Amenzi de 80.000 de lei de la inspectorii sociali gălățeni Patronatele cer susținerea IMM-urilor și stimularea investițiilor
Mai multe din această categorie: