Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) subliniază faptul că furnizorii nu pot refuza utilizatorilor portarea numărului de telefon decât în anumite situații stabilite de lege. Acestea sunt: cererea de portare nu este corect completată, datele de identificare a abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a cărui portare se solicită sau operatorul donor nu mai furnizează serviciul de telefonie prin intermediul numărului respectiv. Furnizorul la care se dorește portarea poate refuza portarea numărului numai în cazul în care nu furnizează tipul de serviciu solicitat de utilizator.
Când poate fi refuzată portarea Scris de Cristinel Luca


Cristinel Luca
Articole recente - Cristinel Luca
Obuzul care amenință să cadă de trei ori în același loc Papa Leon al XIV-lea, „cel mai puțin american dintre americani” Ucraina susţine că a descoperit o reţea de spioni ai Ungariei Bill Gates, atac fără precedent la adresa lui Elon Musk Filmele cu James Bond, scutite de tarifele lui Trump
Mai multe din această categorie: