Facilităţi la înmatriculare - Simplificarea înregistrării sediului social al firmelor

Facilităţi la înmatriculare - Simplificarea înregistrării sediului social al firmelor
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Persoanele care doresc să-şi înmatriculeze o firmă nu mai sunt nevoite din această lună să se adreseze administraţiilor finanţelor publice pentru obţinerea certificatelor pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social şi a adeverinţelor privind dreptul de folosinţă al spaţiului respectiv, aceste documente fiind obţinute prin intermediul Oficiului Registrului Comerţului.

„Cererile de înregistrare a documentului care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social şi de eliberare a certificatului pentru spaţiul cu destinaţie de sediu social sunt preluate de Oficiul Registrului Comerţului odată cu cererile de înregistrare având ca obiect înmatriculările sau schimbările de sediu social. Aceste cereri sunt trimise de Registru mai departe spre administraţiile fiscale şi astfel solicitanţii scapă de o formalitate care putea să ia şi câteva zile”, a declarat directorul Oficiului Registrului Comeţului Galaţi, Răducan Oprea. Simplificarea formalităţilor administrative a fost posibile graţie operaţionalizării  portalului on-line al ONRC, sistem care permite inclusiv o interconectare cu bazele de date ale ANAF şi transmiterea de documente între cele două instituţii.

Citit 1736 ori Ultima modificare Marți, 21 Februarie 2012 22:46

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.