Furat şi ignorat

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Miercuri, am primit din partea unui cititor o plângere legată de Raiffeisen Bank. Mai precis, despre faptul că omului i s-a spart contul de credit şi nu ştie ce-i de făcut.

Iată, pe scurt mesajul: „Mă numesc Constantin Stoica, sunt din Galaţi şi vreau să vă aduc la cunoştinţă că mi-a fost hăcuit (N.R. - spart) contul de credit deschis la Raiffeisen Bank prin intermediul serviciului Internet Banking-Raiffeisen online. Acest lucru a fost posibil prin intermediul a mai multor mesaje de e-mail care au fost transmise pe adresa mea de e-mail de la serviciu. Am făcut reclamaţii la bancă şi mi-au spus că tot ce am de făcut este să aştept, dar nu i-a interesat absolut deloc să vadă originea mesajelor, când şi cum au fost transmise, cine mi-a blocat contul de acces, sau cine îmi cunoştea datele de pe card (având nevoie de acestea pentru a se putea loga). Am sunat la Bucureşti la numărul lor şi am primit acelaşi răspuns: să aştept şi, printre altele, că au mai primit astfel de sesizari de la clienţi, dar că nu îmi pot da relaţii întrucât se ocupă altcineva”.

Corect ni se pare ca Raiffeisen Bank să-i răspundă neîntârziat d-lui Stoica, pentru că securitatea conturilor e responsabilitatea de bază a băncii. Altfel de ce am mai apela la bănci?!

Citit 1262 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.