În sectorul agroalimentar – Campanie de promovare a produselor româneşti în supermarketuri

În sectorul agroalimentar – Campanie de promovare a produselor româneşti în supermarketuri
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

Producătorii din sectorul agroalimentar vor să declanşeze în supermarketuri o campanie de promovare a produselor româneşti, susţinută din bugetele proprii ale asociaţiilor de profil, prin care consumatorii să fie avertizaţi de provenienţa şi calitatea produselor pe care le consumă.

"Am discutat cu colegii de la lapte şi de la carne şi vrem să declanşăm o campanie prin care să mergem la rafturile magazinelor şi, acolo unde sunt produse româneşti, să etichetăm într-un fel, să punem nişte simboluri, în care să explicăm consumatorului că este miere românească, cu trasabilitate, iar acolo unde nu este, să punem un semn de pericol. În Franţa, de exemplu, este o campanie foarte agresivă în care laptelui din comerţul intracomunitar i se pune un simbol, iar această campanie este finanţată de Ministerul Agriculturii din Franţa", a declarat preşedintele Federaţiei Naţionale PRO AGRO, Emil Dumitru.

Acesta a precizat că în cadrul acestei campanii fiecare asociaţie din sectorul agroalimentar, care se află în criză, va putea spune consumatorului român ce înseamnă să cumperi produse româneşti, dar şi ce înseamnă să cumperi produse din alte parte.

"Implicit finanţăm agricultura din alte state membre, iar eu, ca preşedinte de federaţie, nu am cum să nu mă gândesc că îmi doresc o Românie agricolă în care să nu mai vorbim doar de potenţial, ci să facem produse finite pe care să le exportăm, să avem mai multe locuri de muncă şi taxe şi impozite în România", a menţionat Dumitru.

 

Citit 2473 ori Ultima modificare Sâmbătă, 02 Aprilie 2016 13:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.