Punctul de lucru AJOFM din Târgu Bujor, REDESCHIS după şapte ani
Foto: În imagine, directorul executiv al AJOFM Galaţi, Cezar Năstase | Foto ”Viața liberă”

Punctul de lucru AJOFM din Târgu Bujor, REDESCHIS după şapte ani
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Punctul de lucru al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Galaţi din oraşul Tg. Bujor a fost redeschis zilele trecute, după aproape şapte ani.

Deşi are, deocamdată, un singur angajat, punctul de lucru din Tg. Bujor va fi de un real folos pentru cei aproximativ 4.000 de şomeri înregistraţi în zonă, care nu vor mai fi nevoiţi să bată drumul până la Galaţi pentru, de exemplu, o simplă viză sau o adeverinţă, ne-a declarat directorul executiv al AJOFM Galaţi, Cezar Năstase.

În acelaşi sediu cu ANAF-ul

„Adresa punctului de lucru Tg. Bujor este strada Eremia Grigorescu nr.28, unde este şi ANAF-ul. Punctul de lucru a fost închis în 2010, iar la insistenţele din partea mea şi cu sprijinul conducerii ANOFM, a fost redeschis din decembrie 2016. De foarte mare ajutor a fost şi dl primar din Târgu Bujor care, în baza unui protocol, ne-a pus la dispoziţie acelaşi spaţiu adecvat şi bine poziţionat, urmând ca noi să plătim doar utilităţile. Noi am amenajat şi asigurat partea tehnică şi mobilierul necesar desfăşurării activităţii. Localităţile din zonă totalizează în jur de 4.000 de şomeri, iar serviciile care vor fi oferite în punctul de lucru de la Tg.Bujor vor fi: înregistrarea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, eliberarea adeverinţelor necesare obţinerii venitului minim garantat de către beneficiarii Legii nr.416/2001, informarea şi consilierea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, înregistrarea situaţiei de locuri de muncă vacante, eliberarea dispoziţiei de repartizare şi medierea acestora, aplicarea vizei lunare şi mediere pentru beneficiarii de indemnizaţie de şomaj conform Legii 76/2002, soluţionarea cererilor de repunere în plată după suspendare, profilare, înregistrarea în fişiere de tip xlsx a informaţiilor, întocmirea, la cerere, a adeverinţelor ce conţin informaţii ale şomerilor aflaţi în evidenţa agenţiei”, ne-a declarat directorul executiv Cezar Năstase.

În acest moment, AJOFM Galaţi funcţionează cu 40 de angajaţi, la sediul judeţean din Domnească 191 şi la cele două puncte de lucru - la Tecuci (cu trei salariaţi) şi la Tg.Bujor (cu unul).

Citit 5516 ori Ultima modificare Luni, 09 Ianuarie 2017 19:10

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.