Extinderea Shopping City aduce la Galaţi zeci de branduri de renume

Extinderea Shopping City aduce la Galaţi zeci de branduri de renume
Evaluaţi acest articol
(33 voturi)

NEPI Rockcastle anunţă inaugurarea primelor branduri de cumpărături şi divertisment din cadrul extensiei centrului comercial Shopping City Galaţi. Astfel, pe 16 noiembrie, gălăţenii se vor putea bucura de branduri ca Hervis, Lee Cooper, LEVIs, Sephora, Douglas, Pandora, Kultho, MeliMelo Home, Pizza Hut, Starbucks, dar şi de un cinema multiplex Cinema City ultra-modern, urmând ca până la finalul lunii să fie inaugurate şi magazinele Pull&Bear, Bershka şi Stradivarius.

Extensia şi modernizarea Shopping City Galaţi presupun o investiţie de aproximativ 30 de milioane de euro, urmând ca, în lunile următoare, noi branduri de renume să se alăture ofertei comerciale.

"Punct de referinţă în retailul regional, Shopping City Galaţi le va oferi vizitatorilor săi, începând cu 16 noiembrie, noi branduri de fashion şi beauty, mult aşteptate de publicul gălăţean. Procesul de extindere şi modernizare a presupus construirea unui nou nivel, dedicat zonei de divertisment, cu cinema, restaurante, cafenele şi terasă exterioară. Prin acest proiect, centrul comercial adaugă celor 27.000 mp existenţi o suprafaţă închiriabilă de 21.000 mp", se precizează într-un comunicat de presă al companiei.

Prima fază a proiectului de extensie completează mixul de magazine cu branduri de fashion, beauty, accesorii şi servicii: Ecco, Kido Bambini, Orsay, Buzz, Bigotti, Sport Vision, Lee Cooper, LEVIs, Douglas, Office Shoes, Hervis, Book City, MeliMelo Home, Teilor, Pandora, Braiconf, Kultho, ProfiHairShop, Yves Rocher, Gerovital, Flormar, Sephora şi Penti.

Oferta centrului comercial este completată de o puternică zonă dedicată divertismentului şi de o terasă exterioară, la etaj. Una dintre destinaţiile vedetă ale acestei inaugurări este cinematograful multiplex Cinema City, dotat cu 8 săli 2D şi 3D, complet digitalizate, ce le va oferi clienţilor oportunitatea de a viziona cele mai recente şi populare producţii cinematografice. Mai mult, zona de restaurante şi cafenele este îmbogăţită cu noi destinaţii, printre care Pizza Hut şi Starbucks.

"Ne dorim să păstrăm în toate centrele comerciale NEPI Rockcastle cele mai ridicate standarde şi să oferim vizitatorilor cele mai avansate experienţe de cumpărături şi divertisment. Astfel, suntem permanent atenţi la nevoile celor care ne trec pragul şi adaptăm constant ofertele comerciale ale mall-urilor. Prin acest proces trece şi Shopping City Galaţi, şi ne bucurăm să aducem publicului din regiune ceea ce îşi doreşte - o experienţă reinventată de shopping şi cea mai bună ofertă de divertisment din judeţ", spune Iuliu Bartha, Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle.

Strategia de dezvoltare a NEPI Rockcastle, aplicată şi în cazul Shopping City Galaţi, reprezintă un mix între parteneriatele strategice cu branduri internaţionale şi dezvoltarea economiei locale, prin accesul oferit brandurilor locale la cea mai avansată destinaţie de retail din regiune. Proiectul de extindere şi modernizare a Shopping City Galaţi se aliniază la întreaga strategie NEPI Rockcastle, care se bazează pe creşterea continuă a standardelor şi permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.        

Citit 44314 ori Ultima modificare Miercuri, 08 Noiembrie 2017 19:59

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.