Un seif pentru Primărie

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Şi adică de ce ar trebui să ştim cine şi unde o să cânte în noaptea de revelion la Galaţi?! Şi de ce ar fi trebuit să ştim (mai din vreme) unde se va ţine „Stanrevelion”, cât costă biletele, când se vor pune în vânzare şi ce trebuie să faci pentru ele?! Şi, la o adică, de ce să ştim toate „amănuntele” astea, când toate sunt „surpriză”? Ah, da, o surpriză plătită din banii noştri, daţi Primăriei sub formă de taxe şi impozite!

Iaca, borşul de peşte de Moş Nicolae n-a fost o surpriză? A fost! Mai ales că evenimentul a fost „anunţat” - vorba vine - cu douăj de ore înainte a se produce. Când să mai afle bietul gălăţean că poa’ să deguste un borş de peşte gratis? Ah, pardon, nu era chiar gratis, că nu adusese Primăria peştele din frigiderul de-acasă şi legumele din cămara proprie. Erau toate cumpărate din banii noştri! Cine a aflat ori s-a nimerit pe-acolo bine, să-i fie de bine, cine nu, pofta-n cui! Şi oricum, tot e bine, că s-a aflat, chiar şi în ultimul ceas. Puteam la fel de bine, să aflăm peste o săptămână că Primăria a făcut cinste cu o ciosvârtă de crap ori caras bălăcite-n zeamă, că doar a fost dezlegare la peşte de Moş Nicolae.

Şi adică de ce să nu aflăm în ultima clipă cine vine să cânte la Serbările Galaţiului? Şi că vor fi sau nu focuri de artificii? Care le-a prins, să-i fie de bine, care nu, soarta! Da’ de plătit, tot din banii noştri s-au plătit! Şi distracţia, şi artifica!

Ce atâtea mofturi şi pretenţii cu manifestările publice din decembrie? Că s-au aprobat pe şestache - ptiu, era să scriu Costache (după cum îl cheamă pe purtătorul de secrete de la Primărie) - într-o şedinţă de îndată a Consiliului Local? Că publicul a aflat după o lună ce anume s-a aprobat, când oricum mai bine de două treimi din „paranghelie” nu mai era valabilă sau e deja depăşită… Fiţe, dom’le, fiţe! Faza tare este că tot programul de evenimente costă, potrivit primarului, 500.000 de euro! De unde? Aţi ghicit, din banii noştri! Acu’ dacă ăştia 500.000 de euro sunt deja facturaţi sau vor fi reduşi prin eliminarea costurilor manifestărilor care n-au mai avut loc, asta nu vă putem spune.

Şi ca să nu ziceţi că-mi stă capul numai la distracţie, hai să aruncăm o privire în ograda Primăriei. Adică, de ce ar trebui să ne intereseze, de pildă, câţi angajaţi mai are Ecosalul, că doar tocmai i-a fost aprobată noua organigramă. Sau ce directori vor ajunge să… păzească lanurile de mentă prin alte locuri şi ce economii se vor face la buget prin noua organigramă a Primăriei? Sau cum va fi reorganizată activitatea pentru ca să fie mai rapidă şi mai eficientă? Şi dacă vom plăti la fel de mulţi directori, băgători de seamă şefi şi adjuncţi şi habarnişti… degeaba?

Sau de ce ar trebui să aflăm că vom mai plăti, la grămadă, din bugetul local, facilităţi şi gratuităţi şi reduceri la abonamentele Transurb? Mai simplu ar fi să ne spună cine sau dacă mai cumpără careva bilet! Fraierul! Şi dacă se poate, de îndată, aşa cum se ţin şedinţele aleşilor locali.

Lăsând băşcălia la o parte, chiar nu mai înţeleg de ce îşi face municipalitatea sediu nou! Nu mai bine îşi cumpără un seif, se bagă acolo şi mai iese abia la următoarele alegeri locale din 2016?!

Citit 1518 ori Ultima modificare Luni, 17 Decembrie 2012 18:29

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.