Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
1 comentariu

Peste trei sferturi dintre cele mai mult de 1.000 de cadre didactice participante la un sondaj susțin că nu au primit ajutor din partea școlii sau autorităților locale pentru predarea online, după suspendarea cursurilor din cauza epidemiei de coronavirus. Datele apar într-o analiză prezentată de organizația SuperTeach, primită de Edupedu.ro. În urma unui chestionar făcut și aplicat cu ajutorul companiei de cercetare Open-I Research, 60 la sută dintre respondenți au subliniat nivelul ridicat de stres provocat de perioada de izolare socială. Cu toate acestea 88 la sută susțin că au continuat să predea online. Ca urmare, peste 60 la sută dintre profesorii chestionați folosesc platformele pe care le consideră ei adecvate atât pentru adaptarea materiilor pe care le predau pentru mediul online, cât și pentru comunicarea cu elevii. 

Pentru aceasta, pe de o parte au contat puterea și deschiderea lor către noile tehnologii, iar pe de altă parte, barierele logistice (necesitatea de a se ocupa și de familie în această perioadă, lipsa accesului la internet/tehnologie). 

Profesorii sunt îngrijorați și de dificultățile pe care le întâmpină copiii în a accesa tehnologia și internetul, doar 32 la sută dintre ei înregistrând o prezență la cursurile online de peste 75 la sută. 

La întrebări au răspuns cadre didactice din toate județele țării, 74 la sută dintre acestea predând în mediul urban. Dintre acestea, 45 la sută predau la nivel preșcolar și primar, 54 la sută la nivel gimnazial și liceal, 1 la sută la nivel universitar.

Citit 1094 ori Ultima modificare Luni, 13 Aprilie 2020 13:57

1 comentariu

  • postat de Real, acoperirire aprox. 32 la sută Luni, 13 Aprilie 2020 15:06 213.233.101.*** Link la comentariu
    1
    7

    Păăăi, cam ăsta-i procentul real de acoperire on-line, în România, aproximativ 32%.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.