Psihopedagogii, mai aproape de elevi

Psihopedagogii, mai aproape de elevi
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

 

Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională a fost, recent, gazda unui eveniment important pentru cadrele didactice şi psihologii şcolari din unităţile de învăţământ din judeţul Galaţi – Conferinţele CJAP, eveniment educaţional realizat şi organizat de psihologii şcolari gălăţeni. Scopul Conferinţelor este de a informa, conştientiza şi consolida parteneriatul cadru didactic-specialist, în vederea identificării metodologiilor de lucru, care să stea la baza unor abordări eficiente în lucrul cu elevii. Directorul CJRAE, Violeta Morozan, împreună cu coordonatorul CJAP (Centrul Judeţean de Asistenţă Psihopedagogică), Alina Gălăţanu, au ales ca tematică generală „Consilierea psihopedagogică, între teorie şi realitate”, o abordare a criteriilor de eficienţă în organizarea  serviciilor psihopedagogice. La deschidere a fost prezentă şi Diamanta Bulai, inspector general  şcolar adjunct, care şi-a oferit sprijinul pentru performanţa şi calitatea sistemului educaţional gălăţean.

Subiectele discuţiilor

Temele şi workshop-urile susţinute pe parcursul celor trei zile au abordat subiecte care vin în întâmpinarea nevoilor identificate în educaţia şi formarea personalităţii elevilor de azi: „Adolescenţii de ieri… adolescenţii de astăzi” – prof.psih. Olivia Sîntoma şi prof. psih. Adriana Cîrneciu; „Inserţia profesională şi consilierea carierei” – prof.psih. Diamanta Bulai. „Educaţia pozitivă la preşcolari – mic ghid de eficienţă pentru educatoare” – prof.psihosoc. Gabriela Iordăchiţă; „Cum să vorbim cu adolescenţii despre sexualitate” – prof.psih. Olivia Sîntoma şi prof. psih. Alberto Pricope; „Managementul clasei cu dificultăţi comportamentale (copiii cu deficit de atenţie şi hiperactivitate) - metode de intervenţie” - prof.psih. Nicoleta Vîlcov. „Conferinţele CJAP s-au dovedit a fi mai mult decât un prilej de întâlnire şi reflecţie, discuţiile oferind soluţii la situaţii concrete din spaţiul şcolar şi clarificând aspecte dihotomice ale culturii şcolare”, conchide Violeta Morozan, director CJRAE.

Citit 2858 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.