Situaţie încordată la Transurb

Situaţie încordată la Transurb

Evaluaţi acest articol
(10 voturi)
5 comentarii

Sindicatul Şoferilor Liberi din Transurb merge mai departe cu declanşarea conflictului colectiv de muncă, iar astăzi ar urma să fie notificat Inspectoratul Teritorial de Muncă. Potrivit liderului sindical George Preda, decizia a fost luată de conducerea sindicatului, în urma răspunsului primit de la conducerea companiei publice de transport.
Aşa cum aţi putut citi în ziarul „Viaţa liberă”, pe fondul nemulţumirilor privind creşterile salariale, vineri, 12 aprilie, a fost înregistrată notificarea privind declanşarea conflictului colectiv de muncă. Răspunsul conducerii companiei la revendicările salariale nu au fost mulţumitoare pentru sindicalişti.
Conducerea Transurb a argumentat că, în actualele condiţii financiare dificile ale societăţii, nu poate oferi mai mult decât o creştere medie de 180 de lei net pe salariat, cu echilibrarea veniturilor obţinute de persoanele cu aceeaşi funcţie, aceeaşi vechime şi aceeaşi experienţă în întreprindere. Sindicaliştii speră că vor obţine mai mult în urma concilierilor la care îi va chema ITM, în urma înregistrării conflictului colectiv de muncă. Dacă nu, următorii paşi sunt grevele, greva de avertisment şi greva propriu-zisă.

Citit 1860 ori Ultima modificare Miercuri, 17 Aprilie 2019 19:04

5 comentarii

  • postat de Moustache Joi, 18 Aprilie 2019 19:34 213.233.103.*** Link la comentariu
    1
    5

    Vinovaţii pentru situația dezastruoasă în care se află transportul local sunt Primaria Galați și Consiliul Local. Prima pentru banii puțini pe care îi dă, uneori cu întârziere, iar celălalt vector pentru facilitățile acordate pentru multe categorii de cetățeni. Una peste alta și făcând o comparație, dacă alimentezi un cal cu 3 paie pe zi, mai devreme sau mai târziu bidiviul sucombă. Întrebarea se pune cine va beneficia de trecerea lui în neființă ? În cazul nostru cine dorește falimentarea societății de transport și, eventual, preluarea ei.

    Raportează
  • postat de Akbar Joi, 18 Aprilie 2019 18:41 79.116.101.*** Link la comentariu
    3
    3

    La privat. Acolo e munca putina si bani cu nemiluita. Acolo, unde la 10 ore muncite, ai 8 platite, si-ti primesti banii la timp daca are chef maria-sa, domnul patron sau daca nu are rezervata o vacanta in Filipine. Concurenta microbuzelor era sa va falimenteze, prin "grija" Primariei a-ti devenit unici pe piata aveti monopol. Da' ce-ar fi daca aceeasi Primarie v-ar sopti, intr-o buna zi, ca s-a cam saturat sa pompeze bani intr-o societate aflata in moarte clinica si ca orasul asta mai are nevoie si de investitii, nu numai de "perfuzii" in societati de partid ! Si ca daca nu va convin salariile, sa stati in greva pana nu mai puteti. Ar fi mai bine ?

    Raportează
  • postat de Teach Joi, 18 Aprilie 2019 14:05 188.24.201.*** Link la comentariu
    0
    9

    ce te faci cand trebuie sa iei 26 si 45 min nu vine nici unul din cele 3 programate???

    Raportează
  • postat de Mihai Joi, 18 Aprilie 2019 09:48 213.218.53.*** Link la comentariu
    0
    25

    In fiecare dimineata (L-V) fac traseul Ireg-Parfumul Teilor si invers, dupa-amiaza. Din pacate, dimineata din statia Ireg nu ai nicio certitudine ca vei reusi sa urci in autobuzul pe care-l astepti chiar si 15-20 min (trasee 11/18/22) . Abia de mai zaresti soferul de aglomerat ce e...de fapt cuvantul aglomerat mi se pare prea bland...
    Astazi, cu abonament intreg, m-am dus cu taxiul la serviciu...in conditiile in care asteptat 2 trasee de 11 si unul de 18 dar din pacate n-am reusit sa ma urc de ''goale'' ce erau...Este incredibil ce se intampla in acest oras...iar din pacate aceasta e una dintre probleme

    Raportează
  • postat de HAHAHA Joi, 18 Aprilie 2019 09:24 194.105.20.*** Link la comentariu
    3
    13

    Dupa serviciile de k, si salariile cele mai mari =MONOPOL

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.