Centrele Electrica Furnizare de relații cu clienții, suspendate până pe 31 martie

Centrele Electrica Furnizare de relații cu clienții, suspendate până pe 31 martie
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual. "Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Muntenia Nord a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până pe 31 martie 2020", precizează un comunicat remis de companie. Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare: portalul și aplicația mobilă MyElectrica, liniile telefonice dedicate (Telverde 0800.800.048 pentru indexul autocitit, linia call-center 0244.406.006), formularul de contact online, corespondența prin e-mail, pagina de Facebook. Achitarea facturilor poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată.

Citit 2157 ori Ultima modificare Luni, 23 Martie 2020 19:56

1 comentariu

  • postat de Cristinnn
    Miercuri, 25 Martie 2020 20:42
    5.13.241.***
    Iti poti rezolva foarte rapid si bine problema scriindu-le pe mail sau prin My Electrica. Spun din experienta avuta de mai multe ori cu dansii in aceasta perioada !!!
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.