Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activităților care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu măsurile adoptate de autorități, în contextul epidemiologic actual. "Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Muntenia Nord a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până pe 31 martie 2020", precizează un comunicat remis de companie. Electrica Furnizare le reamintește clienților că pot utiliza următoarele canale alternative de comunicare: portalul și aplicația mobilă MyElectrica, liniile telefonice dedicate (Telverde 0800.800.048 pentru indexul autocitit, linia call-center 0244.406.006), formularul de contact online, corespondența prin e-mail, pagina de Facebook. Achitarea facturilor poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată.
Centrele Electrica Furnizare de relații cu clienții, suspendate până pe 31 martie Scris de Cristinel Luca

