Evaluaţi acest articol
(5 voturi)
1 comentariu

Trenul Galați - Făurei a avut întârzieri de 160 de minute, marți, iar alte trei garnituri au întârziat până la 100 de minute din cauza gerului, care a afectat șina de cale ferată, informează un comunicat remis de CFR Călători, compania precizând că oamenii nu au avut de suferit. Din cauza temperaturilor scăzute, automotorul Desiro care era în compunerea trenului IR 1770 Galați - București Nord a fost schimbat în stația Făurei și înlocuit cu locomotivă și vagoane. Călătorii au fost preluați de această garnitură pentru continuarea călătoriei, se precizează în comunicat. Din cauza unor șine fisurate de ger, s-au produs întreruperi ale traficului între stațiile Radoiești - Olteni și la Târgu Ocna.

Citit 702 ori Ultima modificare Marți, 19 Ianuarie 2021 17:18

1 comentariu

  • postat de Galatean Miercuri, 20 Ianuarie 2021 12:39 95.76.2.*** Link la comentariu
    0
    2

    Au fost ierni mult mai geroase si cu multa zapada, dar aproape ca nu se punea problema intarzierii trenurilor in halul in care se intampla acum!

    In primul rand, infrastructura era bine intretinuta cu personal adecvat; compartimentul miscare avea impegati de miscare cu acari in fiecare statie de cale ferata cu mai multe abatute de la curenta, intretinand macazurile pe orice anotimp.

    Apoi nu se compara locomotivele din acele vremuri, cu abur, diesel si electrice, cu automotoarele actuale cu puterea de tractiune a unui tractor!

    Cine din generatia anilor 50-90, nu isi aduce aminte ce seriozitatea era la CFR, numita a doua armata dupa armata nationala?
    Pai acolo se lucra dupa reguli stricte, instructii, de miscare, a personalului de locomotiva si automotor, unde, lunar, fiecare angajat participa la verificarea cunostintelor la scoala personalului, dupa orele de program..

    Acum, ce este acum, decat o bataie de joc, numai servici la calea ferata nu se numeste..

    Si despre ce vorbim?!!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.