Eroare recunoscută la Kaufland-ul din Micro 21

Eroare recunoscută la Kaufland-ul din Micro 21
Evaluaţi acest articol
(19 voturi)

„Odiseea” diferențelor de preț descoperite de cumpărători la produsele din supermarketuri continuă cu un nou episod. După ce a făcut cumpărături la magazinul Kaufland din Micro 21, gălățeanul Valeriu Luchian ne-a scris următoarele: „Vreau să vă semnalez o practică incorectă sau doar o incompetență a angajaților Kaufland. Marți, 28.09.2021, am cumpărat o caserolă cu kiwi al cărei preț era contradictoriu: prețul de pe site era 6,22 lei și cel din revista săptămânală, 8,99 lei. Nu este vorba de câțiva lei, ci de faptul că astfel de neconcordanțe au avut loc de multe ori și, lucrul ce mi se pare cel mai grav și care m-a determinat să vă scriu, de fiecare dată am semnalat pe contul lor de Facebook, dar postarea a fost ștearsă după câteva ore. Dincolo de reclamele îmbietoare, ceva nu merge bine în <spatele gardului>”.
Valeriu Luchian ne-a arătat și răspunsul primit de la Centrul Relații Clienți Kaufland, în care se preciza că a fost vorba despre o „eroare umană”: „Din păcate, dintr-o eroare umană, în revistă prețul a fost de 8,99 lei pe kg, iar pe site a fost administrat cu o reducere de 30 la sută din prețul deja redus, adică 6,22 lei”.
Biroul de presă Kaufland România a răspuns la solicitarea „Vieții libere”, ideea mesajului fiind aproape identică. Spunem „aproape”, pentru că în răspunsul primit de noi este menționată o „eroare tehnică”, și nu „umană”: „Potrivit informațiilor transmise de colegii noștri care au investigat situația, contradicția dintre prețul de la raft și cel afișat online a fost cauzată de o eroare tehnică. Costul corect este cel afișat la raft, în magazin. Este, totodată, prețul pe care trebuie să îl aplicăm, din punct de vedere legal”.
Între o eroare tehnică și una umană există, totuși, o mare diferență, dar nu mai stăm acum să despicăm firul în patru. Contează însă faptul că eroarea a fost asumată de către reprezentanții magazinului în cauză.

Citit 6043 ori Ultima modificare Vineri, 01 Octombrie 2021 23:50

5 comentarii

  • postat de aladdin
    Duminică, 03 Octombrie 2021 22:41
    5.13.223.***
    La Kaufland M21, cand am observat diferente de pret intre raft si ce am plătit, am primit de fiecare dată diferența de la informații, chiar dacă angajații uitaseră sa schimbe la taft pretul promoțional cu cel real. Deci cel puțin aici, prețul de la raft e lege. Dar dacă nu te prinzi pe loc, si cel mai probabil la un bon mai mare nu o faci... crezi că ai prins o promoție și plătești la pret întreg.
    0
    6
    Raportează
  • postat de Riga Kripton
    Duminică, 03 Octombrie 2021 13:34
    89.137.228.***
    "prețul de pe site era 6,22 lei și cel din revista săptămânală, 8,99 lei." Băi nenea, tu cumpărai online? Și dacă pe site cumpărai mai ieftin, ce nu îți convenea? Articol de neînțeles...
    4
    2
    Raportează
  • postat de dd
    Sâmbătă, 02 Octombrie 2021 15:10
    89.137.225.***
    Supermarketurile practica hotia. La raft e un pret si cand ajungi la casa si te uiti pe bon e un pret mai mare. In reviste si pe siteuri e un pret si cand ajungi acolo nu e pretul din reviste. Suntem amagiti si inselati. Producatorii romani nu au loc la superkarket cu rosii bune. Ei aduc doar din turcia pentru ca sunt pline de pesticide si tin mult pe raft si le convine sa le dea cu un pret mai mic. Ei aduc tone de astfel de rosii din Turcia. Mare atentie ce mancati. Cumparati de la producatori locali, mici si cu marfa buna.
    5
    24
    Raportează
  • postat de Tudor
    Sâmbătă, 02 Octombrie 2021 12:31
    5.13.148.***
    Astea sunt la ordinea zilei si nu numai la Kaufland. Daca va trimiteam de cate ori am gasit asa ceva ati fi umplut site-ul cu stiri. :)))
    2
    41
    Raportează
  • postat de Promoții înșelătoare, să le calci pragul
    Sâmbătă, 02 Octombrie 2021 10:26
    213.233.88.***
    Sunt promoții și reduceri înșelătoare, practicate de market-uri, pentru a le călca pragul. Nu găsești produsul promoțional sau cu reducere, deloc sau terminat pentru că este în cantitate mică, nu-i nimic, bine ai venit, poate agăți și tu ceva de la noi, să nu pleci cu sacoșa goală. Și uite așa, își fac vânzare forțată, să nu zici că ai făcut drumul degeaba. Mai este un caz, promoția cu reducere nu se găsește și pe eticheta de pe raft, pentru că angajații market-ului care gestionează magazinul, nu aplică eticheta cu reducere, diferența de preț fiind luată de nu știu cine, ori reducerea nu este aplicată la casă, pentru că nu le funcționează sistemul informatic intern. În fine, trebuie verificat bonul în apropierea casei și dacă nu îți convine, returnezi marfa imediat, explicând problema, chiar cu revista ,,promoții'' în față.
    2
    49
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.