Până pe data de 29 septembrie 2025, ora 7,59, persoanele care au rezervat un loc de parcare în parcările de domiciliu/reședință, pot încărca, exclusiv online, cererea aferentă, transmite Primăria Galați.
Solicitarea va fi însoțită de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021 cu modificările și completările ulterioare, pe platforma https://parcari.primariagalati.ro.
Până la finalizarea perioadei de depunere există și posibilitatea modificării și completării documentelor.
Cererile precompletate se descarcă, se printează, se semnează și apoi se reîncarcă însoțite de restul documentelor:
• copie act de identitate (însoțită de certificat de atestare a domiciliului și/sau reședinței) din care să rezulte că solicitantul are domiciliul în zona/subzona arondată parcării;
• alte documente obligatorii: act de proprietate, act de donație sau moștenire, proces-verbal de adjudecare, hotărâre judecătorească. Înscrisul privind proprietatea trebuie să fie depus în integralitate;
• copie Certificat de înmatriculare a autovehiculului (sau dovada înlocuitoare a Certificatului de înmatriculare valabilă la data depunerii cererii) deținut în proprietate/folosință cu Inspecția Tehnică Periodică (I.T.P.) valabilă la data depunerii cererii;
• copie Asigurare de Răspundere Civilă Auto (R.C.A.) valabilă la data depunerii;
• copie Contract de leasing/contract de comodat/proces-verbal de predare-primire spre folosință a autovehiculului întocmită pentru o perioadă de 5 ani (sau o perioadă mai redusă, cu mențiunea în contract/proces verbal a posibilității de prelungire până la 5 ani). Documentele trebuie sa fie lizibile, conforme cu realitatea și să fie încărcate în integralitate.
Tutorialul de încărcare a documentelor se poate consulta online pe platforma https://parcari.primariagalati.ro.