Liga Studenţilor din Galaţi nu va organiza acţiuni de protest

Liga Studenţilor din Galaţi nu va organiza acţiuni de protest
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Asociaţia îşi avertizează membrii cu privire la riscul de a fi manipulaţi politic 

Deşi anunţă că „se solidarizează cu starea de nemulţumire generală existentă în rândul societăţii româneşti, stare generată de lipsurile economice, pe care criza le-a adus în casa fiecărui român”, Liga Studenţilor din Universitatea Dunărea de Jos din Galaţi anunţă, prin intermediul unui comunicat de presă, că nu va organiza nici o acţiune de protest de stradă.  Pe de altă parte, LSG transmite studenţilor că aceştia sunt liberi să îşi exprime nemulţumirile prin „metode de protest paşnic stradal” însă „în ultimă instanţă”. Punctul de vedere exprimat de LSG a fost făcut în contentul în care liga nu doreşte ca studenţii gălăţeni să se lase influenţaţi „sau ademeniţi de presiunile şi jocurile politice din spatele cortinei”.

„Liga Studenţilor din Universitatea “Dunărea de Jos” din Galaţi înţelege şi se solidarizează cu starea de nemulţumire generală existentă în rândul societăţii româneşti, stare generată de lipsurile economice, pe care criza le-a adus în casa fiecărui român. Considerăm că este nevoie de o schimbare structurală a mentalităţilor din România, schimbare care să ducă la un nivel de trai decent pentru orice român.

În calitate de promotor al drepturilor şi intereselor studenţilor gălăţeni şi drept girant al principiilor democratice, apolitice şi de non-violenţă, susţinem exercitarea dreptului la liberă exprimare prin metode de protest stradal paşnic, atunci când acestea sunt utilizate în ultimă instanţă.

Transmitem colegilor noştri din Universitatea “Dunărea de Jos” din Galaţi, să participe la orice forma de protest paşnic, numai în cazul în care se identifică cu problemele semnalate şi să nu se lase influenţaţi sau ademeniţi de presiunile şi jocurile politice din spatele cortinei.

Totodată, ţinând cont de faptul că 2012 este un an electoral, atenţionăm toţi studenţii U.D.J. că există riscul ca factorii politici să încerce în orice sens să-i manipuleze în scopul rezolvării propriilor interese, mai mult sau mai puţin oneste”, se arată în comunicatul de presă remis redacţiei.

Citit 3425 ori Ultima modificare Marți, 17 Ianuarie 2012 11:09

89 comentarii

  • postat de jallon
    Vineri, 20 Ianuarie 2012 08:13
    SOC!!!!!!!
    iar i-a luat iarna prin surprindere pe astia de la deszapezire!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de adelina
    Joi, 19 Ianuarie 2012 03:56
    oricine vrea sa se distreze in casa veche e binevenit nu conteaza din ce partid face parte ,au cele mai reusite petreceri si cele mai mici preturi din galati treceti pe acolo si veti vedea
    0
    0
    Raportează
  • postat de dan
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 11:06
    e un no name....nu merita mentionat....
    0
    0
    Raportează
  • postat de ce mai conteaza...
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 10:13
    Nu-mi vine sa cred ati uitat de Cristi Dumitru! Rusinicaaaaa!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Lascu Ciprian
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 02:33
    Imi pare rau sa vad asemenea comentarii gratuite, unele fara nici cel mai mic sambure de adevar cu autori anonimi sau cu indentitate furata. Asta poate integ unii prin libertate de exprimare, asta e poate Romania de azi, niste oameni falsi care-si urmaresc doar interesele si nu privesc in urma lor si sunt mai rau decat mercenarii. Cand poti sa vorbesti cu lux de amanunte despre niste lucruri si evenimente care au avut un scop educativ, cultural si spiritual esti poate putin frustrat si asa o sa ramai datorita esecului suferit in mintea ta de om bolnav, dar nu pot sa nu intevin sa nu-ti expilc despre gravitatea starii in care se afla unii dintre voi si nu vreau sa jignesc pe nimeni si cu siguranta o sa reactioneze doar cei care se simt. E foare simplu sa critici, caci toti romanii sunt cei mai buni la politica si fotbal dar nimeni nu poate sa vada interesul de grup, de evolutie si de educatie oferit de unii dintre noi cu multe sacrificii si eforturi poate chiar si cu preturi pe care nu le meritam ca neam. Un popor mult prea indisciplinat si fara scrupule. Politica nu-si are rostul cand vorbim despre oameni care au stat in fata tancurilor in greva studentilor si in 1995 cand poate multi din cei care ati comentat nici nu stiati ca existati pe acest pamant. Nu fac parte din nici o formatiune politica si asta se poate verifica de cei care sunteti interesati dar nu pot sa stau indiferent la afirmatiile gratuite pe care le postati fara sa cunoasteti adevarul, ca niste lasi cu identitati false si vorbiti in numele altora. Ma mir cum adminstratorii cotidianului "VIATA LIBERA" poate sa accepte asa ceva tinand cont de istoria si prestigiul lui in viata galateana si nu doar.........."A face rau e cel mai usor, a face bine e chiar imposibil".....nu mai vorbiti daca nu aveti habar. Va multumesc pentru intelegere si sper sa faceti ceva pentru aceasta tara nu sa o ingropati mai mult.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 01:25
    Ti-ai retras ambasada,asa-i ? :P Pup pe obrajori,noapte buna...pardon linistita,ca sa nu spun pasnica :)) Ps.Abia acu' vad ca azi a mai postat cineva pasnic.... Uff,ce lume.Nu mai poti sa ai propriul nick :))
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 01:05
    Nu ti se pare ca aici ne intelegem greu ? :)) Da-mi numarul tau de telefon sa-ti aud glasciorul :)) Sunt pasnic :)) Trust me :P
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 01:01
    asta e:) protesteaza:))
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 00:51
    :)) Cauti motive doar ptr ca te-ai razgandit in 7 min ? Nu-i frumos sa lasi un barbat frustrat in plina noapte :P
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 00:43
    Pasnic nu esti obisnuit sa fii refuzat si iti raspunzi singur:)) haha e bine asa u pui intrebarea u raspunzi. ce sa zic spor:))
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 00:36
    Ok,te iubesc.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 00:32
    Atunci accepta-mi invitatia la un cico si un miting pasnic :)
    0
    0
    Raportează
  • postat de cine iubeste si lasa....
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 00:29
    Daca Dorin Cotet nu se intelege cu Gandu si cu Mortu e ca si mancat. Gandu a plecat doar un an din Galati si a tinut sa fie prezent pe toata perioada plecarii in mintea studentilor. Chiar l-a pus pe mortu sa-I acorde o diploma d excelenta la galale CCS si a transmis un mesaj public citit tot de mortu in fata a 400 de persoane. Probabil isi va acorda si in primavera inca u n premiu si va intra in direct pe net la Concertul annual de folk al CCS ca sa arate ca el e de fapt stapanul. Iar mortu…cat timp e director intermar si contabil sef acolo nici usturoi nu a mancat nici gura nu-I miroase. E bine mersi bagat in PDL careia i-a inchiriat Casa Veche, fostul club al Ligii studentilor si a promis tot prin intermediul lui Gandu ca studentii vor fi pana la moarte cu PDL. Asa ca daca cotet se pune cu ei, care au pile puternice in toate partidele nu numai in PDL e ca si mancat. Mai exact e deja istorie
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Miercuri, 18 Ianuarie 2012 00:26
    joia dupa miercurea ciuc;)
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 23:56
    "fosta studenta" nu vrei sa faci parte din prezentul si viitorul meu ? Ti pup
    0
    0
    Raportează
  • postat de Radu Catalin
    Marți, 17 Ianuarie 2012 23:29
    Oraşul se bagă la somn...Se trezesc asasinii.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Calianu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 22:44
    La ora 21.53 postul de televiziune B1TV a ransmis stirea ca la Galati dintr-o populatie de peste 250 de mii de locuitor, protesteaza numai 50 de persoane. Se observa ca Alianta Social Liberala numai reuseste sa pacaleasca electoratul , pentru ca si moldovenii de peste Prut au invins comunismul in alegeri. Daca actiunile protestatare vor fi un fiasco, atunci U.S.L-ul va ramane in opozitie minim patru ani. Galatenii nu vor uita ca in perioada 2000-2004 avand ca premier pe nepotul matusii Tamara, a dat de pomana indianului Combinatul siderurgic, repectiv pe 50 milioane dolari, fata de 7 miliarde de dolari prevazuti in evidenta contabila.
    0
    0
    Raportează
  • postat de amigo
    Marți, 17 Ianuarie 2012 22:43
    deci cam e vina lui cotet ca liga e asociata cu pdl-ul, daca cele spuse de liviu sunt informatii reale...si daca lui ii cam convine sa fie un fel partas al jocurilor duse de cristi mortu si dinu gandu...inseamna ca in curand va deveni si el unul ca ei...ca acum sa fim sinceri...la casa aia de cultura e cam putreda treaba...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Rect-or-Gaura
    Marți, 17 Ianuarie 2012 22:12
    ati terminat inaptilor politizati ?
    PSD,PDL,PNL,PC,USL,UDMR,DDD,PPDD,PPPP,PRM,PSDM, si Dan diaconescu va ureaza _)_ in (_;_)
    TTTaaarfeeelorrr
    0
    0
    Raportează
  • postat de LIVIU
    Marți, 17 Ianuarie 2012 22:08
    Cotet nu o sa se certe niciodata cu Mortu si cu CCS. Pai de unde credeti ca vin toti banii la Liga? De la Casa de Cultura. Fara sustinerea CCS dorin e un nimeni, un zero barat. Si el stie foarte bine asta de aia accepta ca PDL sa faca ce vrea in Club S si in Casa Veche pentru ca nu se poate opune. Si sa nu uitam de un mic amanunt foarte interesant. Cumnatul lui Mortu are o functie de conducere in Viata Libera Galati….asta insemna ca articolul asta o fi fost vreo atentionare pentru cotet sa nu miste in front.
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 22:04
    :)) wow ce onoare sa fiu bagata in seama de un pasnic:))... acum o sa pot dormi mai bine:))
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:57
    singura pers care plange pe aici esti tu! in aceasta zi ai fost si tu bagata in seama de cineva fii fericita e prima si ultima data!:)) fugi in coltul tau negru si rece
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:32
    Cik pasnic:)) cred ca ai o problema nu fac jocul nimanui, nu sunt de partea partidelor, nu ma intereseaza politica. am spus doar ce am vazut in cinci ani de camin. Politia campusuluI:)) aia erau politisti? stateau la seminte cu portaresele si cand se ivea ceva nu ii gaseai. Cred ca nu intelegi dc am aceste nemultumiri si nici nu ma chinui sa iti mai explic. crezi ca aveam nevoie sa fiu bagata in seama de liga:)) serios??? nu sunt frustrata mey baietelule. Si ar trebui sa fii bazat cand spui ca, cineva este un nimeni, nu ma cunosti ca sa sustii asta. tot ce am sustinut pana acum a fost in cunostinta de cauza. Asa ca scuteste-ma si fugi si plangi la Liga;)
    0
    0
    Raportează
  • postat de APOLOTIC
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:32
    Eu unul apreciez faptul ca acesti studenti nu sunt manipulati de orice culoare politica (cum fac altii) si ca spun NU acestor solicitari pur politice !
    BRAVO LSG ca nu intrati in aceasta hora mizerabila sa jucati asa cum vi se cere !!! va sustin !
    0
    0
    Raportează
  • postat de oprea
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:28
    Din cate stiu acum LSG nu are nici o treba cu PDL. Ba mai mult nici macar cu Casa de cultura a studentilor. Casa de cultura e controlata de PDL prin dinu gandu care il are drept marioneta pe cristi mortu, secretar la PDL tineret. Se inteleg cat de cat bine cu liga pentru ca au nevoie de ei, dar in nici un caz nu e o relatie de prietenie intre organizatie si Casa de cultura. Fata de anii trecutio in care casa era controlata de liga prin consiliul de administratie, dinu gindu a desfintat consiliul si doar el si cristi mortu stiu ce se intapla acolo. Chiar a fost si un conflict intre liga si casa datorita sustinerii pe care casa de cultura o da organizatiei de tineret a PDL, prin asigurare de spatii pentru petreceri, traininguri si asa mai departe. Din aceasta cauza dinu gandu si cristi mortu se pregatesc sa-l schimbe pe dorin cotet, cu un student care sa fie mai ascultator si nu sa faca ce-l taie pe el capu!
    0
    0
    Raportează
  • postat de apolitic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:26
    Eu unul apreciez faptul ca acesti studenti nu sunt manipulati de orice culoare politica (cum fac altii) si ca spun NU acestor solicitari pur politice !
    BRAVO LSG ca nu intrati in aceasta hora mizerabila sa jucati asa cum vi se cere !!! va sustin !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Wannahockaloogie
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:17
    Voi astia cu toate criticile voastre nu aveti altceva de facut??
    vi se pare ca numai voi aveti drepturi??....
    iar cei care nu le au... dar le pot avea.... nu au voie sa si le ceara???


    SA VA FIE RUSINE!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:10
    fosta studenta...sa fie dreptate si corectitudine ce inseamna pentru tine?inseamna sa faci jocurile altora?(usl) sau sa gandesti care este adevaru?daca tu vrei sa fii un muppet problema ta...slaviti de toata lumea?:)ha intotdeauna vor exista cei ca tine...care sunt plea slabi sa faca ceva in viata si dau vina pe altii! si daca le place sa se distreze sa socializeze nu inteleg problema ta...daca tu ai fost respinsa de toata lumea deoarece esti un nimeni asta este...uneori viata este dura si dureroasa...nu te intereseaza liga dar vad ca stii sa critici... ce ai facut tu in acei ani de facultate pentru a ajuta dezvoltarea vietii studentesti ...sau ce ai facut tu pentru ca unui stundent sa ii fie bine? absolut nimic si acum vii aici tare pe pozitie am zis si ma voi repeta daca esti pro circul USL dute fetita in strada si protesteaza tipa...pozitia celor din lsg momentan este cea corecta! unde erai voi cand au plecat stundenti din gl sa prostesteze impotriva legii educatiei...unde au fost cand s-a protestat la gl pentru aducerea inapoi a politiei campusului(cei care zic ca nu faceau nimic, sunt doar minciuni cand erau ei nu se intamplau toate magariile cu cei care sunt pusi pe fapte bune)si multe altele...
    0
    0
    Raportează
  • postat de anonimul LSG
    Marți, 17 Ianuarie 2012 21:05
    voi astia marile galerii Oteliste nu ati fost instare sa va reprezentati romania cu brio in liga campionilor si vreti sa reprezentati romania in strada RUSINEEEE!
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:52
    Adevarul doare dar asta e... Sunt frustrati si cred ca si tu faci parte din aceiasi categorie. Nu am zis de violenta, doar sa fie dreptate si corectitudine. Nu va convine ca nu sunteti slaviti de toata lumea, asta e intoarceti-va in carapacea vostra si faceti ce stiti mai bine sa va distrati, tu vorbesti ca am trecut asa prin facultate, sa aduk aminte de unele persoane din liga care nici macar nu ajungeau pe la facultate si au repetat anul. asa ca taci din gura. Sa fiu frustrata? dc? nu ma intereseaza cei din liga asa cum nu m-a interesat 5 ani, am spus doar adevarul.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gigel
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:49
    Ma intreb de ce oare atacurile astea prea putin subtile ale acestui ziar la adresa ligii studentilor si atatea comentarii ale unor "cunoscatori" care probabil nu au vorbit niciodata cu cineva de la liga studentilor.
    Sa fie oare din cauza ca viata libera ii apartine lui marian baila, care este de la pnl si este ofuscat ca studentii nu le fac jocul si nu ies in strada? Sau sa fie cine stie ce motive pe care nimeni nu le poate banui?
    0
    0
    Raportează
  • postat de bogdan
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:41
    de aceea numesc eu postacii eroi de pe diferite siteuri "viteji de internet". Pentru ca stau in fata ecranului si se razboiesc, sub adapostul unui pseudonim cu toata lumea.Recunosc in afirmatiile critice micii PSD-ei care de mult timp incearca sa preia LSG si sa o transforme intr-un instrument de facut imagine. Si mai recunosc postacii actualei conduceri a universitatii care stie ca a pierdut orice sansa de a fi sustinuta de studentii pe care i-a flituit atata timp. Pana la urma tot acest siruri de comentarii se rezuma la un singur lucru: de ce nu iese LSG in strada ca sa distruga monstrul portocaliu? Sa-l distruga ca sa ce? Sa vina PSD-ul si PNL-ul si sa isi umfle burtile supte dupa atati ani de stat in opozitie? Sau sa intram intr-o anarhie placuta celor care incep incet incet sa vada cum e la racoare? Placuta pentru ca nimanui nu i place, dupa ce a furat 22 de ani sa apara niscaiva procurori care sa-i intrebe de sanatate. Situatia e mult mai complicata intradevar....saracia crizei ii afecteaza pe oamenii de rand mult prea dur si mult prea mult timp.Dar asta nu insemna ca trebuie sa-si puna ochelari de cal si sa nu vada ce se intampla in fata lor. pentru moment consider pozitia LSG corecta. Daca studentii vor vrea sa iasa in strada trebuie sa o faca ca si factor de progres nu sub presiunea unor trepadusi politici si la momentul ales de acestia.
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:36
    fosta studenta ai fac la un moment dat lsg o gasca de frustrati...eu zic sa meditezi si sa iti dai seama cine este frustrat....eu zicca intreci orice limita! daca ai facut o facultate si ai trecut prin ea ca prin branza asta este:) nu te mai plange:) asa a fost si va fi mereu!pozitia ligii este cea corecta! nu vrem violente! daca esti asa revolta da la pc turn off si fugi in strada nu ne mai confesa noua toate frustrarile tale!
    Presupun ca datorita gandirii tale ai fost mereu un nimeni si vei ramane asa! PAPA:P
    0
    0
    Raportează
  • postat de Daniel P
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:34
    acum 21 de ani au iesit toti studenti in strada sa protesteze impotriva neregulilor care aveau sa schimbe soarta acestei tari si cu ce s-au ales la acel moment ? cu capete sparte si oasele zdrobite de loviturile minerilor adusi la comanda puterii de la acea vreme, putere ce ne conduce si azi impartiti cei drept in mai multe cete ce dau impresia acestui popor manipulat ca undeva intr-unul din ei mai zace un gram de salvare.Pentru ce ar trebui sa mai iasa inca odata studenti in strada dak sunt aceiasi aomeni la putere?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Studentu Radu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:27
    Bine spus Cosmin Tudor, sunt convins ca multi din cei care au acuzat LSG nu isi doresc altceva decat sa provoace vreo busculada in urma careia sa sparga Modernul si sa se aleaga si ei cu vreun telefon sau haina de firma, cred ca de aceea sunt asa porniti, ca altfel nu imi explic.
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:26
    Ma doare undeva de ponta, boc, basescu si de toata politica. Eu am spus ce am trait si ce am vazut cat am stat in camin, cand am spus ceva despre nereguli nu am fost bagata in seama, mi s-a zis ca asa e viata de camin, Asa ca fiecare are dreptul sa isi puna parerea...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Cosmin Tudor
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:18
    pe adevarul nu comentezi fiindk e limitare de caractere, iar cum romanului ii place sa vb mult si prost, dovada comentariile de aici, nimic nu a fost constructiv.
    Doar atacuri la persoana si ne mai intrebam de ce a ajuns romanul sa dea cu pietre la propriu, sunt convins ca daca ar fi aparut o aplicatie aici cu caracter violent multi ati a fi apelat la ea.
    In rest mi-e sila de commenturile voastre, care cand a fost nevoie cu adevarat sa protestati ati stat si v-ati uitat fiindca nu v-a dat voie/spus Ponta, Gadea, Iliescu, Hurezeanu, Antonescu, Badea, Basescu, Ciutacu, Boc sau Cristoiu sa spuneti ce ganditi si sa actionati din dorinta/nevoia voastra, fara sa urmati efectul de turma dorit de cei citati mai sus.
    Succes in viata, dar parerea mea ca nu aveti nici o sansa din moment ce viata voastra e mai mult virtuala!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de pasnic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:13
    comentati de proteste?de viata studenteasca?unde ati fost cand chiar au fost probleme si viata studentilor din galati a fost amenintata?ati stat ascunsi! cand ceilalti stateau si strigau pt drepturile voastre! numa fiti asa tari in gura fara motiv! Dc nu iese liga?deoarece nu se lasa manipulata de politicieni! iar voi daca tot sunteti pro circ(e un circ nu un protest ce se in intampla acum in tara) dc stati in casa pe internet si criticati nu trebuia sa fiti acolo? parerea mea sincera este sa cantati la alta masa muppets
    0
    0
    Raportează
  • postat de Viata Rosie
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:09
    Asta am observat si eu, ca pe Adevarul de Seara din 485 de afisari la articolul despre LSG, nu exista niciun comentariu. Extrem de curios... iar titlul nu seamana deloc cu cel din Viata Libera....or fi si astia de la VL bagati in chestia asta? ca sa faca afisari si comentarii? ...
    0
    0
    Raportează
  • postat de nume
    Marți, 17 Ianuarie 2012 20:07
    unde ati fost USL-ilistilor, cei care spuneti ca vreti bine pentru studenti atunci cand se protesta pentru Legea Educatiei ?
    ce sa zic, turme manipulate de oameni care protesteaza.

    Bravo LSG ca se dezice sa faca jocuri politice vreunui partid.
    0
    0
    Raportează
  • postat de lenovo
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:59
    Ba ... da` pe adevaru` de seara nu zice nimeni nimic? si acolo este articol despre astia! ia ... hai... toti pe adevarul
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:54
    Tot anul trecut am terminat si eu, Se pare ca voi baietii ati fost mai norocosi;) am avut probleme si tot cei vinovati au fost deasupra...Nu are rost sa mai amintesc;)
    0
    0
    Raportează
  • postat de marian
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:47
    Ma scuzi...dar eu chiar am locuit in camin...am terminat anul trecut si pot sa zic fara nicio retinere ca cei de la liga au fost mereu preocupati de soarta noastra si orice problema pe care o aveam, o rezolvam! nu stiu in ce perioada ai stat tu, insa cred ca faci sau ai facut parte din acea categorie rauvoitoare. Ai vb cu cineva vreodata din liga si sa ii spui ce te deranjeaza, ce te nemultumese, ce probleme ai...si nu au vrut sa te ajute? Sau esti si tu inca o persoana din miile care se bazeaza pe prejudecati? Daca se tot da atata in liga inseamna ca, aceasta orgaizatie chiar are valoare, si ca orice valoare, este apreciata, admirata, dar din pacate si criticata! Dar parerea mea este ca liga chiar a facut si face in contnuare treaba buna! tot inainte, cu tupeu LSG si felicitari pentru pozitia adoptata fata de manifestarile din capitala! sa nuva lasati influentati niciodata!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gigel
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:41
    "Fosta studentica" tu crezi ca liga face politie in campus? Se lupta cu ce instrumente are, ca sustinere din partea studentilor si asa nu e foarte multa. Toti intreaba "mie ce imi iese?". Poate ar fi trebuit sa vii acum 10-15 ani sa vezi ce situatie era in camine si cum unii si altii iti cereau spaga "de smecher" ca sa intri la tine in camera cu complicitatea rectoratului si a administratiei, dar uite ca in timp liga asta "nasoala" a reusit sa schimbe asta si in momentul de spaga sunt putine locuri in tara unde mai este aceeasi corectitudine la cazari si liga asta amarata din galati a facut pentru studentii de la universitateaasta mai multe decat a facut orice alta liga din tara pentru niste studenti, dar tu nu ai de unde sa stii asta, pentru ca in loc sa incerci sa te implici ai intrebat probabil "ce imi iese?" sau ai etichetat din prima, fara a avea habar cu ce se mananca treaba asta.

    Bagati-va mintile in cap cu manipularea voastra politica, pentru ca studentii din galati, spre deosebire de cei din bucuresti spre exemplu, care se "razboiesc" cu jandarmii cu mainile goale, dar nu au fost in stare sa participe la un protest pe legea educatiei, nu sunt atat de inchisi la minte si vad incercarile voastre de a arunca cu noroi in noi, generatia de maine poate
    0
    0
    Raportează
  • postat de PDList convins
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:40
    ....bine mah Dorine....nu puteati sa iesiti si voi in strada ....va injura numai PDL-ul dupa aia....mult mai putine comenturi si laude la greu din partea cealalta....ofofof....ati inceput si voi sa ganditi....nu-i bine in tara asta....nu-i bine deloc
    0
    0
    Raportează
  • postat de gigi balamuc
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:26
    ... Nu ati protestat voi la viata voastra cat a protestat LSG si ANOSR-ul ...singuri si cu revendicarile proprii....fara aportul televiziunilor si fara atatea comenturi.
    ....de ce nu se zice de cei 30 de tuciurii din Galeria de la Otelu trimisi duminica seara in Campus sa scoata studentii afara ( trimisi de Marius Stan), de ce nu se vorbeste de autorizatiile brusce si amabile ale Primariei Galati pentru marsuri toata saptamana ??? (PSD)
    ....de manipulare grosolana vreti sa vorbim?
    0
    0
    Raportează
  • postat de fosta studenta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:10
    Frustrati sunteti voi, nu comentati daca nu ati stat in camin si nu ati vazut cum sunt tratati unii. Slaviti liga ca si cum v-ar da de mancare si loc de munca. Cunoasteti doar ce e la suprafata atat. Nu mai laudati atat, si la facultate si la master am dat mai multe examene orale dacat scrise, am platit chitante la curent aparute din senin, de fiecare data cand aparea o problema politia disparea, eram amenintate si injurate de baietii care intrau pe ochi frumosi in camin, in miezul noptii primeam lovituri in usa etc
    0
    0
    Raportează
  • postat de Radu Cosmin
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:08
    Eu apreciez pozitia Ligii, considerand-o una corecta, si am sa ma explic de ce:
    As fi fost primul care ar fi iesit in strada daca aceasta opozitie care se arata ca nemultumita ar fi avut deja un program de guvernare coerent, ar fi venit cu solutii de a scoate tara din criza in care se afla, pentru ca aceasta tara este in criza de 60 de ani, din momentul instaurarii comunismului.
    Dar in in lipsa unui astfel de plan de guvernare eu cred ca orice pozitie a Ligi ar fi mai acuzabila de slugism politic, decat un simplu indemn la solidairzare si evitarea noantelor politice.
    Asadar in lipsa unei alternative de ce ar fi trebuit Liga sa indemne pe cineva sa iasa in strada, pentru ce sa iasa, ma intreb?
    Simplu sa dea jos pe cineva, veti spune voi, dar cine vine in loc este la fel ca cel pe care il ma chinui sa il dau jos acum si atunci de ce sa imi consum energia si sa fiu acuzat ca sunt rosu, portocaliu, albastru sau galben.
    La munca dragi colegi, studenti, si apoi nu o sa mai fie nevoie sa protestam!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Fuarti ghini
    Marți, 17 Ianuarie 2012 19:07
    Au si studentii mandria lor.Cum ar fi sa iasa la proteste alaturi de analfabetii din galeria Otelului ?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mihai Timofte
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:53
    Daca Liga iesea acum in strada era acuzata de catre pdlisti ca e sluga lui Ponta, Iliescu sau Voiculescu.
    Daca nu iesea era acuzata ca e sluga lui Basescu, de catre PSDisti, PNListi sau PCisti.
    Asadar constat ca totul este politic indiferent ce ai face, de 16 ani LSG exista si e non-partizana, cred ca asta va doare mai tare decat binele Galatenilor si Romanilor!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de galatean
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:49
    BRAVOOO Liga Studentilor ca nu v-ati implicat in jocurile unor jigodii politice!!! Ieisiti voi, VITEJILOR In strada daca acceptati o astfel de democratie! Democratie e cand, se ieise din proprie initiativa si nu cand unii cu rosu sau galben in frunte te instiga! Sa o tineti in continuare tot asa LSG!!! Nu va amestecati cu jigodiile, curvele si sclavii poltici!!!! si nu puneeti la suflet toate criticile pe care vi le aduc acesti FRUSTRATI, ca eu sincer, de mai mult de 15 ani de zille aud ca faceti numai treburi bune pentru tineri si societatea civila din Gl!!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Anti-patidisti
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:47
    Imi dau seama ca "partidisti" sunt multi, daca liga e chiar atat de naspa de ce nu protestati voi, mai??
    de ce aveti nevoie de Liga asta "basista" si "pdlista"??? ... voi ati spus-o
    De ce nu reusiti voi sa convigenti galatenii simpli sa vi se alature, daca tot este o cauza dreapta???
    De ce nu va scoateti membrii de TSD, TNL sau TC si mai aveti nevoi de membrii LSG in strada??
    daca sunteti studenti, voi, cei ce comentati, unde ati fost voi toti cei care contestati acum decizia luata de LIGA, ma refer la protestele legate de desfiintarea politiei campus, legea educatiei, taxa de admitere (200 lei), examele orale, regia de camin???
    Sunteti niste post-comunisti patetici!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de ala mic
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:41
    dupa cum era normal trebuiau sa apara si contra opinii ca doara nu suntem o turma de oi, problema e ca indiferent de Liga Studentilor iesea sau nu la protest , era inevitabil sa nu apara comentarii de culoare politica , acum toti comentati ca sunt pro pdl , daca ar fi iesit la protest, cealalta culoare politica ar fi comentat ca e o actiune pur politica... asa ca nu mai judecati Liga ca fiind patata politic , nu stiti ce implica o astfel de organizatie
    0
    0
    Raportează
  • postat de student pro LSG
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:36
    Liga Studentilor din Galati a aparat si promovat mereu interesele studentilor din Universitatea Dunarea de Jos...sau oare nu au contat demersurile pe care organizatia le-a purtat impotriva introducerii exemenelor orale, impotriva spagii,,,protestele din luna februarie anul trecut de la Bucuresti sau cele pentru Politia din Campus...???Protestele pentru aprobarea Statutului Stdntului....si multe alte activitati doar ca studentii s ao duca mai bine....Nu ati auzit despre toate actiunile realizate pana si de la inceputul anilor 2000? De ce credeti ca beneficiati voi acum de 50% reducere pe transportul CFR? De ce credeti ca la noi in universitate sunt cele mai mici taxe universitare si de admitere din tara? De ce credeti ca regia de camin este mult mai redusa fata de celelalte campusuri universitare din tara? Unde erau erati voi, dragi studenti, care acum, nici bine nu stiti sa scrieti romaneste si aruncati cu noroi si faceti acuzatii nefondate impotriva unor tineri, studenti ca si vo,i care zi de zi si noapte de noapte muncesc sau mai bine zis fac voluntariat, din proprie initiativa, ca ceilalti colegi de-ai lor, sa beneficieze de anumite drepturi. Si ei o fac pentru ca se gandesc mai degraba la binele celorlalti...la binele studentilor....nu o fac pentru ca le dicteaza sau ii instiga cei care poarta culori politice!!! dar nu aveti cum sa va dati seama, pana nu faceti voluntariat! abia atunci veti intelege! si inainte de a acuza pe cineva pe nedrept, mai bine infomati-va din 1000 de surse...asa se procedeaza, in caz de nu stiati! Daca stiati cum au stat de fapt lucrurile in cazul acestor manifestari de la Bucuresti...nu ati mai fi avut nimic de comentat!
    0
    0
    Raportează
  • postat de yah
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:33
    Super...scandal...nu sunteti multumiti nu mai vreti asa....dar nu am auzit pe nimeni sa vina cu o solutie ...atat o solutie ..ca sa ne fie mai bine..toti jos jos si atat...ce vreti de fapt scandati pentru ce.....si pauza..habar nu aveti si habar nu aveti pe ce lume traiti si habar nu aveti ce inseamna un miting intr-un cuvant mineri
    0
    0
    Raportează
  • postat de Momaie student de vise
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:33
    Eu urmaresc stupefiat comentariile postate cu ocazia acestui articol.
    Nu inteleg de unde atacul atat de virulent la adresa presedintelui Ligii, am fost ajutat de de catre membrii acestei organizatii in problemele pe care le-am avut cu profesorii la facultate si in camin.
    Inteleg ca este un an electoral, dar de aici si pana la a-l acuza pentru ca nu urmareste interesele politice ale unor grupuri de la nivel local sau national, asta nu reusesc sa o mai inteleg.
    Ce vreti voi, ca Liga sa stea cu mainile in san la ceea ce s-a intamplat in ultimii 4 ani in viata studentilor galateni si sa iasa taman acum in strada, nu???
    Ei bine un mare ... BRAVOS Dorinele, tata, ca nu le faci pe plac, lasa-i tata sa guite ca doar ei traiesc intr-un COTET, unul moral din pacate pentru ei!!!!

    PS: Incearca Dorine tata sa rezolvi cu politia campus, ca pe noi asta ne doare, tre sa se poata, abia astept sa mai protestam in fata Prefecturii sau la MAI, daca e nevoie. Dar sa termine astia cu Spalarea pe Creier, ca vad ca nu mai avem loc de ei.
    0
    0
    Raportează
  • postat de om
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:25
    Ma uit, citesc si nu imi vine sa cred ce puternica a ajuns televiziunea in Romania..efectul de turma de oi functioneaza si observ ca functioneaza bine Pun pariu ca nici unul din voi din..din "revolutionari" nu a citit o lege in viata lor da propuneri legislative si va dati cu parerea ca orice baba cu 4 clase pe subiecte pe care nu le stapaniti...pacat ca s-au desfintat scolile profesionale.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de om
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:22
    Ma uit, citesc si nu imi vine sa cred ce puternica a ajuns televiziunea in Romania..efectul de turma de oi functioneaza si observ ca functioneaza bine Pun pariu ca nici unul din voi din..din "revolutionari" nu a citit o lege in viata lor da propuneri legislative si va dati cu parerea ca orice baba cu 4 clase pe subiecte pe care nu le stapaniti...pacat ca s-au desfintat scolile profesionale.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:21
    wow iti dai seama cat bine ne a facut liga studentilor. super ne-a scazut regia la camin cu 5 lei si pana atunci crestea in fiecare an. Dupa ce ne-a scazut regia au inceput sa apara chitantele la lumina, in patru ani de zile nu au fost chitante apoi ca prin minune au aparut. Iar cu politia campusului, cat am stat 5 ani in campus aia au fost invizibili, nu au facut nimik decat stateau la seminte cu portaresele si baietasii din camin beau bere de fata cu ei. Cand solicitam ajutorul politiei sa dea aurolacii jos de pe geamuri spuneau ca n-au ce sa faca. Cand venea toti smecherii din gl si stateau in fata caminului si se bagau in seama cu fetele, nu le lasau sa treaca politia disparea. Asa ca asta e ajutorul ligii. Nu ii mai slaviti atat ca nu merita
    0
    0
    Raportează
  • postat de om
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:20
    Ma uit, citesc si nu imi vine sa cred ce puternica a ajuns televiziunea in Romania..efectul de turma de oi functioneaza si observ ca functioneaza bine Pun pariu ca nici unul din voi din..din "revolutionari" nu a citit o lege in viata lor da propuneri legislative si va dati cu parerea ca orice baba cu 4 clase pe subiecte pe care nu le stapaniti...pacat ca s-au desfintat scolile profesionale.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de om
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:19
    Ma uit, citesc si nu imi vine sa cred ce puternica a ajuns televiziunea in Romania..efectul de turma de oi functioneaza si observ ca functioneaza bine Pun pariu ca nici unul din voi din..din "revolutionari" nu a citit o lege in viata lor da propuneri legislative si va dati cu parerea ca orice baba cu 4 clase pe subiecte pe care nu le stapaniti...pacat ca s-au desfintat scolile profesionale.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de Mihai Protestatar
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:17
    Eu unul nu sunt de acord ca la LSG sunt "pupincuristii lui Basescu" si am sa va spun de ce:
    1. LSG a protestat impotriva Prefectului, reprezentantul Guvernului (PDL) in teritoriu, in problema politistilor de complex.
    2. LSG a protestat impotriva ministrului educatiei, Daniel Funeriu, si impotriva unor articole din Legea Educatiei Nationale, tocmai in fata MECTS.
    In concluzie voi unde ati fost atunci cand trebuia protestat in interesele studentilor galateni?
    De ce protestati abia acum?
    De ce studentii galateni trebuie sa protesteze cand vrea Basescu, Antonescu, Iliescu, Voiculescu sau voi?
    In concluzie studentii galateni protesteaza cand vor si nu cand li se spune !!!!
    Felicitari conducerii LSG, ca nu se lasa manipulata, un student care a protestat la Bucuresti.
    0
    0
    Raportează
  • postat de student la UDJ
    Marți, 17 Ianuarie 2012 18:06
    Raman stupefiat de studentii de la Universitatea "Dunarea de Jos" ... studenti pentru care membrii Ligii fac tot ce pot pentru a le fi bine pe parcursul facultatii.
    Scaderea regiei de camin de acum 1 an, protestele care au avut loc in februarie in fata Ministerului Educatiei unde din cate citisem in presa la acea vreme...au fost printre cei mai multi din tara... acum de curand pe tema Politiei Campus, dar si pe Statutul Studentului. Unde au fost acesti "protestatari de carton" din zilele de azi??? Ce? Atunci era bine pentru Romania? ... Atunci nu exista criza? De ce nu s-au gandit acesti "protestatari" sa iasa de buna voie in strada si au asteptat un impuls creat de partidele din opizitie, gen conflictul Basescu vs Arafat ?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Teodora
    Marți, 17 Ianuarie 2012 17:57
    aa si daca ieseau la protest insemna ca sunt pesedisti :)) ce-s cu interpretarile aste de 2 bani??! S-au facut proteste la Galati si prin tara ,din cate am vazut, tot impotriva actiunilor universitatii sau ministerului etc etc, numai ca atunci erau justificate si pornite de studenti. Bravo LSG ca nu sunteti masa de manevra pt altii !
    0
    0
    Raportează
  • postat de sorin
    Marți, 17 Ianuarie 2012 17:30
    LSG este si a fost absenta din peisajul studentesc. Intotdeauna au servit interese diverse.
    Unde credeti ca este acum 'vesnicul' fost student si fost Presedinte al LSG, Dinu Gandu? Ghici, ghicitoarea mea? Consul in Boenos Aires, Argentina , uns de puhavul intelectual , ineptul si aducatorul de voturi Baconschi .Il gasiti pe facebook in toata splendoarea si importanta lui.In rest, fiecare stie cum se traieste in Romania.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Costi
    Marți, 17 Ianuarie 2012 17:21
    In Bucuresti jandarmii le smulg picioarele tinerilor si le dau cu spray lacrimogen de la 30 de cm, iar studentii din Galati sunt multumiti de "democratie", de legea invatamantului, de noul cod al muncii care restrange dreturile angajatilor (mai ales a celor fara experienta). Poata va veti da seama ca v-ati vandut prea ieftin cand veti cauta prin tomberoane.
    PS: nu ma acuzati ca tin cu USL. Eu protestez fata de intreaga clasa politica. Dupa cum s-a vazut azi, cel mai mic protest HOTARAT face clasa politica sa dea un pas inapoi, si sunt de parere ca astfel de proteste trebuie facute la orice lege proasta nu doar o data la 22 de ani. Din pacate, in Galati sfaraie gratarele in timp ce altii se lupta pentru drepturile tutor romanilor.
    0
    0
    Raportează
  • postat de student de la mansarda
    Marți, 17 Ianuarie 2012 16:22
    pai decat sa fim pupincuristi lui Basescu, sau Nastase, sau Patriciu, sau Voiculescu...nu mai bine ne vedem de ale noastre?? noua nu prea ne place sa pupam pe nimeni. ne mai pupam intrer noi dar....:))))))
    0
    0
    Raportează
  • postat de fost student
    Marți, 17 Ianuarie 2012 15:45
    Pai e normal ca LSG sa nu participe pentru ca e politizata din cap pana in picioare. Is pupincuristii lui Basescu - incepand de la CCS pana la LSG.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Danut
    Marți, 17 Ianuarie 2012 15:30
    Oare unde erau toti acesti "protestatari" cand studentii s-au dus la bucuresti sa protesteze pe legea educatiei in primavara 2011? Atunci pe toti i-a durut in basca, lor nu le pasa de studenti. Acum toti vor sustinerea studentilor intr-o cauza care nici macar nu are vreun temei.

    Unde era Androneasca, care a nenorocit educatia, anul trecut in primavara? Era pe stop probabil :)) Acum incurajeaza studentii din universitatea la care este rector sa iasa in strada. Pai asa se face? Voi credeti ca noi, studentii, suntem prosti?

    Sa va fie rusine nenorocitilor! (toate partidele politice)
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 15:21
    In fine bla bla bla nu mai sunt studenta. Asa cum dau startul la distractie asa ar fi trebuit sa dea startul si la protest. In fine e treaba voastra...asa ca ,,,
    0
    0
    Raportează
  • postat de oare?
    Marți, 17 Ianuarie 2012 15:13
    daca citesti atent anuntul iti vei da seama de ce momentan Liga nu sustine protestele de acum.
    si sa nu uitam.cred ca cea mai importanta parte:
    "Transmitem colegilor noştri din Universitatea “Dunărea de Jos” din Galaţi,să participe la orice forma de protest paşnic, numai în cazul în care se identifică cu problemele semnalate şi să nu se lase influenţaţi sau ademeniţi de presiunile şi jocurile politice din spatele cortinei"
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 15:02
    Pentru oare
    Acum de ce nu protestati? In fine nu ma mai intereseaza nu mai sunt studenta. Nu retrag ce am spus despre liga... Cand am avut o problema in camin am fost la un indivis si in loc sa rezolve el statea la cafea cu partea invinuita sau altadata drept pedeapsa sa scape usor de rezolvarea problemei ne-a taiat netul in timpul sesiunii drept pedeapsa si multe altele. Toti din Liga sunt cu nasul pe sus si se cred importanti ca sunt din LIGA.
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 14:51
    Acum poti sa bati din usa in usa si un an de zile si nu iti deschide nimeni. Nu am experienta, nu ma angajeaza nimeni asta e realitatea, nu suntem oameni slabi. Am terminat masterul anul trecut cand cautam de munca spuneau ca nu vor cu studii in curs, acum nu vor cu studii superioare si tot asa. Asta e romania o tara de tot rasul, Nu mi se pare corect sa avem studii superioare si sa fim tratati in halu asta, sa se bata joc de noi. cei cu liceu sunt mult mai castigati decat noi care am studiat atatia ani.
    0
    0
    Raportează
  • postat de oare?
    Marți, 17 Ianuarie 2012 14:44
    pt "eu"
    mai omule...uitate si la poza din articol.E facuta la protestul organizat de liga studentilor,protestul despre care vorbeam.Il poti primi ca pe un raspuns la ceea ce ai spus,si anume ca liga nu e interesata de binele studentului..ba chiar Liga a protestat exact pentru noi,pentru studenti...nu la indemnul celor din usl.
    toti sunt liberi sa protesteze daca vor,nu ii tine liga.
    Si sa fim seriosi...protestele actuale,cum a mai zis cineva mai devreme,au fost organizate de unele partide politice.Daca nu ma insel chiar la televiziune am vazut ca unele proteste au fost revendicate de cei din usl.
    Protestul organizat de liga a fost in interesul studentilor.
    Protestele de acum zic unii ca "sunt in interesul romanilor".

    si ionel...iti dau dreptate...cam asa gandesc si eu.
    0
    0
    Raportează
  • postat de ionel
    Marți, 17 Ianuarie 2012 14:39
    bravo lor. dovada ca nu pot fi manipulati de cei care au saracit romania la fel sa si puterera actuala. cred ca trebuie sa protestam strict pe legi si taxe pentru ca nu mai este de suportat nici o crestere de taxe, impozite sau tunuri care se dau pentru grupuri de interese. dar sa-l schimb eu pe basescu cu nastase & co???....NICIODATA!!. Din pacate nu ai pentru cine sta in frig. Sa se bata politicienii intre ei si eu sa ma uit, nu sa le fac eu treaba.
    0
    0
    Raportează
  • postat de si eu am fost student
    Marți, 17 Ianuarie 2012 14:30
    Am fost student.
    Recunosc cu jena ca am fost ptr. scurta vreme inscris in partidele momentului. Era o moda sa fii membru de partid. Tin minte cum eram sunati acasa de la partid, cum ne cautau oamenii de la organizatia de cartier sa iesim in strada pentru diverse actiuni. Bah sa tinem niste pancarte sau stegulete cand venea Iliescu la Galati si noi trebuia sa fim in fata cu rude si prieteni aplaudaci.
    Tin minte ca trebuia sa purtam veste colorate, cu insemnele partidului si sa mergem la curatat parcul de la Gara CFR, parculetul de la Viata Libera, sa ne faca ziaristii poze...

    La fel se intampla si acum. Elanul varstei si spiritul de turma primeaza rationamentului individual, la rece si responsabil.

    Greu a fost si prin 2000; burse mici, inflatie mare, devalorizarea rapida a banilor. Am luat si bursa de studiu si de merit. Am invatat. Am terminat.

    M-am angajat pe bani putini; am fost exploatat. Faceam si treaba unei femei de serviciu. N-am stat. Am aplicat CV-uri; am trimis zeci de scrisori; am fost prin audiente pe la HR-uri si Birouri de Personal. Am fost gonit cu cainii. Imi venea sa ma bat cu toata lumea de ciuda ptr. ca erau angajati tinerii cu liceu sau cei cu experienta.
    Am urcat din job in job. Sunt angajat in continuare. Am terminat la Univ. Dunarea de Jos, Galati. Lucrez in Galati.
    Am un salariu care mi-a permis anul trecut sa-mi fac si concediu (am ajuns prin 9 tari afara) sa-mi cumpar si o masina....

    Cliseul cu "n-am experienta, nu ma angajeaza" este doar ptr oamenii slabi. Vrei imediat ce ai terminat Managementul la ASE sa fii director...atunci asteapta sa fii angajat.

    Succes!
    Oamenii valorosi reusesc mereu, oriunde!
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 14:28
    Mars Ligii Studentilor nu noua. Acum de ce nu protestati? sau va consumati in voi:))??? Marea Liga, adunatura de frustrati, de talente neintelese. Cika liga e interesata de binele studentului, mai bine zis nu va intereseaza decat binele vostru pe spinarea studentului.
    0
    0
    Raportează
  • postat de oare?
    Marți, 17 Ianuarie 2012 14:09
    Liga a organizat un protest pe 29 noiembrie.Atunci unde erati voi nemultumitilor?Atunci nu cumva era contra pdl?Atunci va convenea totul?Unii si-au aratat atunci nemultumirea...si n-au fost prea multi.DE CE??!DE CE MA?sa veniti acum si sa comentati...mars!MARS firati voi sa fiti!
    0
    0
    Raportează
  • postat de POPPEL
    Marți, 17 Ianuarie 2012 13:49
    Un mars al tacerii.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    O demonstratie pasnica si legala.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Sa se vada ca si-n galati sunt ROMANI.
    Hai va PUP.POPPEL.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marta
    Marți, 17 Ianuarie 2012 13:48
    Probabil ca sunt incantati de acest președinte badaran si incult .
    0
    0
    Raportează
  • postat de eu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 13:20
    Da ce sa zic... interesant, Normal ca nu protesteaza ori sunt fraieri, ce le trebuie protest o sa terminte facultatea si o sa fie angajati din prima ca directori. Suntem atatia care am terminat facultatea, masterul si nu avem un loc de munca, toti ne inkid usa in nas ca nu avem experienta si mai ales ca avem studii superioare. Multi sunt angajati doar cu studii medii chiar daca au studii superioare, Dar pe cei din liga nu ii intereseaza decat distractia,,, Am stat 5 ani in camin, nu prea am vazut sa se implice in problemele studentilor, de ce ar face asta acum? Rusine!!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de studentdin camin
    Marți, 17 Ianuarie 2012 13:18
    uaaaaaaaaaaa!jos cotet!!!!jos PDL. noi nu vrem la liga cineva corupt , si manipulat politic!!!!!!!!!!acums e vede ca cotet e pdl!!asa e e pus de gandu!!e manipulat de barsan...asa va face si la alegeri la rector va fura si mani***sa iasa PDL de Barsan!!pai atunci ne ducem de rapa!!funeriu in frunte..barsan..si cotet!!toti PDL...fratilor murimmmmmmmmmmmmm mana noastra
    0
    0
    Raportează
  • postat de studentsarac
    Marți, 17 Ianuarie 2012 13:13
    studentii pot organiza un mars al tacerii, dand dovada de inteligenta, intelepciune si solidaritate! pt ca sufera cand iau bursele alea de mizerie de 3 mil, pt ca sufera cand termina sefi de promotie si nimeni nu ii angaseaza pt ca sufera de saracie si nu mai sunt stimulati sa invete abandonand scoala. in europa studentii au viata de student, au burse si perspective de angajare. asa cum stam indiferenti asa o sa si traim....nimeni nu va tipa in locul nostru ca terminam o facultate si nu avem post..nimeni!!!atunci cand se vede doar interesul propriu ne ducem de rapa. eu nu imi permit naveta sa vin la scoala, nu imi permit in camin!!deci sa inteleg ca trebuie sa stau acasa la tara. bursa mea imi ajunge o luna pe drum si covrigi si atat.si am bursa!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Calianu
    Marți, 17 Ianuarie 2012 12:55
    Sunt de acord cu pozitia studentilor din Galati ce nu s-au lasat manevrati de partidele interesate.Mentionez ca sunt absolventul Institutului Politehnic Galati, Facultatea de mecanica,sectia nave si instalatii de bord, ce am avut ca profesor de matematiici speciale,pe Dr.ing. Dan Hulubei. Iata si punctul meu de vedere.
    Asa zisele protestele din ultemele zile n-au nici subiect si nici predicat. Toate televiziunile la inceput au explicat ca nemultumirele au fost generate de proiectul legii sanatatii, ce in data de 13.1.2012, orele 17.22, Traian Basescu a cerut public guvernului, retragerea acestei legi din agenda poitica. Era nevoie de aceasta lege pentru echilibrarea bugetara, ce in prezent sistemul de sanatate genereaza un deficit de 1,5 miliarde euro/an, iar casa de pensie dezichilibreaza bugetul cu peste 3,5 miliarde euro/an. Din acest moment,respectiv din data de 13.1.2012,ora 17.22, motivatia protestelor a ramas practic fara obiect. Totusi suntem in 17 Ianuarie si spiritele revoltei nu s-au potolit. De ce oare? Dupa parerea mea actiunile de strada inca de la inceputul lor nu au fost spontane, ci din umbra au fost bine organizate de pa...rt...idele ce in ultimii trei ani nu au votat in parlament nicio lege, au chiulit pe rupte,au initiat 13 motiuni de cenzura, iar cei doi reprezentati a celor doua partide mari,avizi de putere, au strigat din toti bojocii,"JOS GUVERNUL BOC, JOS BASESCU." Mentionez ca in 30 Septembrie 2010, totusi, am iesit din recesiunea economica,iar pe anul 2011,in conditiile unei crize mondiale, tara noastra a inregistrat o crestere a produsului intern brut de 2 %. Sa nu uitam ca in perioada 2007-2008,Partidul Social Democrat a santajat guvernul Calin Popescu Taricianu ce in scop electoral a fost nevoit sa angajeze peste 500 de mii de birocrati, ce paraziteaza bugetul cu 3,76 miliarde de euro/an. In concluzie, asa zisele actuale proteste de strada , nu sunt spontane si sunt organizate din umbra si au caracer politic 100%. Daca protestele vor fi un fiasco, partidele ce au organizat protestele, nu vor castiga alegerile din trimestul IV din anul acesta. Pe masura scurgerii timpului, electoratul va fi mai bine informat de cele peste 100 de posturi de televiziune si nu va mai fi pacalit asa de usor,ca in Duminica Orbului, cand pe baza a doua lozinci: vin mosierii, noi muncim,nu gandim, domnul Ion Iliescu a castigat alegerile la scorul de 82%.
    p.s*=Duminica la ora 17.20, la postul de televiziune B1 TV , primarul din Piatra Neamt transmitea telefonic ca in zona are loc o adunare de asa zis de protest condusa personal de presedintele Partidului National . Vorba lui Caragiale, "CURAT SPONTANA..."
    0
    0
    Raportează
  • postat de tocilar
    Marți, 17 Ianuarie 2012 12:54
    mi separe corect ca nu va protesta!!ca doar cotet..e departea PDL. e pus de gandul vreti sa il deranjeze??cotet isi vede interesul propriu??ce stie el de viata de student??de burse etc??cand el abia a trecut anul??stie el cat am invatat pt bursa si cat de micaaaaaaaa e bursa???
    daca ar organiza un mars cu toti studentii imediat ar zbura de la liga!!!asa ca stam si inghitim sinu putem spune nimic
    0
    0
    Raportează
  • postat de POPPEL
    Marți, 17 Ianuarie 2012 12:45
    M-am grabit si am gresit scriind va-ti ,corect este v-ati,iertare.
    Hai va PUP.POPPEL.
    0
    0
    Raportează
  • postat de elevul silitor
    Marți, 17 Ianuarie 2012 12:35
    as iesi si eu ca sa protestez impotriva celor care au facut ca orasul asta sa fie o ruina! despre cine-o fi vorba ? ghici, ghicitoarea mea?! abia astept sa-mi termin studiile si sa plec din galati...orasul vesnic rosu, cu oameni care astapta cu mina-ntinsa o firimitura de paine de la comunisti....
    0
    0
    Raportează
  • postat de POPPEL
    Marți, 17 Ianuarie 2012 12:24
    Studenti ce se-ntampla?,
    -traiti bine,
    -aveti conditii de studiu ok,
    -aveti caldura-nsalile de curs,
    -va-ti achitat in intregime taxele,
    -sunteti TOTI la BUGET,
    ??????..........................
    -Daca da atunci este OK,ne cerem scuze si-mi cer siertare noi cei ce iesim in strada traim intr-o alta tara-TARA LU' BASESCU.
    Hai va PUP.POPPEL.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Dorin Cotet
    Marți, 17 Ianuarie 2012 12:13
    Cum sa organizeze pupinbasitii de la LSG actiune de protest.Ei stau in cotet.Sunt niste lingai!!!!!!Nu ma mira!Titlul articolului trebuia sa fie :" Dupa cum era de asteptat Liga Studenţilor din Galaţi nu va organiza acţiuni de protest ." Stam la cotet
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.