„România poate oferi turiştilor străini mult mai mult decât Dracula” a spus ambasadorul Malaysiei prezent la Galaţi
Foto: Ambasadorul Malaysiei alături de rectorul Universităţii Danubius, Andy Puşcă

„România poate oferi turiştilor străini mult mai mult decât Dracula” a spus ambasadorul Malaysiei prezent la Galaţi
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

„România poate oferi turiştilor străini mult mai mult decât Dracula”,  spune excelenţa Sa, Dato' Nik Mustafa Kamal bin Nik Ahmad


Ambasadori, profesori universitari din SUA, China, Rusia, Turcia, Bulgaria, Republica Moldova s-au aflat ieri la Conferinţei internaţionale „Global Advancement of Universities and Colleges”, eveniment anual care reuneşte cercetări ştiinţifice dedicate unei educaţii fără frontiere. Anul acesta, Universitatea “Danubius” a devenit gazdă şi partener alături de cele trei mari instituţii organizatoare: Universitatea Arcadia din SUA; Universitatea Internaţională Xi’an din China şi Universitatea de Stat „Voronezh” din Rusia.
Profesorii universitari care au vorbit în deschidere au marcat faptul că cel mai important lucru al acestui eveniment este schimbul de idei şi de bune practici în vederea dezvoltării învăţământului superior, astfel încât  să se adapteze la condiţiile globalizării tot mai vizibile.

„Sunt foarte optimist în privinţa României”

La deschidere a participat şi ambasadorul Malaysiei, Dato' Nik Mustafa Kamal bin Nik Ahmad, pe care l-am întrebat ce ar trebui să facă România pentru a avea o industrie a turismului la fel de dezvoltată ca şi în ţara sa. „Sunt foarte optimist în privinţa României. De câte ori merg în ţara mea, cunoscuţii mă întreabă dacă vin de pe tărâmul lui Dracula. Dar România poate oferi turiştilor străini mult mai mult decât Dracula. Aveţi un popor primitor şi o natură minunată. Staţiuni de schi foarte frumoase la preţuri rezonabile. Am fost într-o croazieră în Germania, pe Rhin şi în România în Delta Dunării şi ambele sunt nişte experienţe memorabile pentru mine. Ar trebui însă mai multă publicitate, mai mult accent pe bucătăria tradiţională. De exemplu, noi avem spoturi pe toate canalele TV vizibile în toată lumea, CNN sau BBC  - „Malaysia spiritul Asiei”, sau avem un traseu de Formula 1 care aduce anual celebrităţi pe care vin să le vadă o lume întreagă. Dacă s-ar investi în infrastructură şi în promovare, sigur numărul de turişti ar fi mult mai mare şi în România”.

Citit 2512 ori Ultima modificare Joi, 30 Mai 2013 20:01

1 comentariu

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.