ŞOFERII îşi RUP MAŞINILE la trecerea de CALE FERATĂ spre Brăila
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

ŞOFERII îşi RUP MAŞINILE la trecerea de CALE FERATĂ spre Brăila
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Intersecţia drumului Galaţi - Brăila cu şoseaua care duce spre cartierul Siret poate fi considerată un loc de coşmar, traficul fiind deseori sugrumat de calitatea asfaltului din zonă căii ferate


Fiecare şofer care  a mers cel puţin o dată spre Brăila ştie că zona căii ferate, unde se formează o mică intersecţie cu drumul care duce în cartierul Dimitrie Cantemir şi aleea de acces către intrarea într-un obiectiv economic, este un loc unde este bine să ai nervii tari şi bucşele maşinii sănătoase. La orele cu trafic aglomerat, dar şi în weekenduri, când fluxul de maşini în zona respectivă este mai mare, este imposibil să nu se formeze cozi pe ambele sensuri, din cauza denivelărilor din carosabil, care fac şi mai dificilă tranzitarea liniei ferate. Că viteza trebuie redusă, iar asigurarea nu trebuie să lipsească la trecerea la nivel cu calea ferată, nimic de spus, numai că şoferii trebuie să fie cu ochii în patru că nu îşi distrugă maşinile. Din acest motiv, cei mai mulţi reduc viteza considerabil sau chiar opresc, iar cei care le vin din urmă trebuie să stea bine cu piciorul pe pedala de frână, dacă nu vor să iasă din intersecţie cu maşinile şifonate.

„Fac cam de două ori pe zi drumul spre Brăila şi înapoi şi aici trebuie să fiu cu ochii în patru. O dată că e curba asta în faţa, nu prea vezi dacă vine cineva cu viteză, dar mai ales pentru că nu poţi să treci cu viteză cât de cât normală prin zona căii ferate. Nu zic să zbori, dar aici trebuie să opreşti de-a binelea dacă nu vrei să îşi schimbi bucşăraia în fiecare săptămână. În timpul zilei, când mai ies şi autobuzele din cartier sau tirurile, stai la coadă mult şi bine”, ne-a spus Constantin Lupu, şofer angajat la o societate comercială din Brăila.

Drumul cu pricina este în administrarea municipalităţii Galaţi, ceea ce presupune că lucrările de reparaţii şi întreţinere ar trebui făcute de ai noştri. Nu ştim când în zonă s-au făcut ultimele operaţiuni de acest gen, dar cert este că din cauza traficului intens, care include vehicule de gabarit mare, şoseaua prezintă degradări avansate. Nu ştim nici când vor fi acestea remediate, pentru că, aşa cum ne-a transmis Primăria Galaţi, prin vocea purtătorului de cuvânt, „directorul de la Infrastructură este în concediu”, deci vom putea afla dacă drumul este prins în vreun plan de reabilitare abia la revenirea domniei sale din vacanţă.

Până atunci, şoferi, drum întins şi frâne bune!

 

Citit 4147 ori Ultima modificare Sâmbătă, 09 August 2014 23:59

23 comentarii

  • postat de Chinezul
    Marți, 12 August 2014 21:38
    92.80.189.***
    APEL catre neispraviti: ...autori si neispraviti!
    - Limita judetului Galati este la jumatatea podului peste Siret!
    -Este un drum care apartine de Directia drumuri si poduri Constanta!
    -Braila este beneficiarul unui drum executat de Galati, largirea digului si modernizarea lui!
    -Galatiul a construit portul mineralier si cartierul Dimitrie Cantemir si Braila incaseaza impozite!
    -Cred ca dupa cele scrise, ar fi necesar scuze pentru dezinformarea opiniei publice si putin bun simt celor care comenteaza fara sa cunoasca realitatea.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Sofer
    Luni, 11 August 2014 10:12
    178.23.65.***
    La fel este si in intersectia de la Beverly Hills, cand traversezi linia de tramvai.
    0
    2
    Raportează
  • postat de io
    Duminică, 10 August 2014 17:32
    95.77.196.***
    ALEȘILOR LE TREMURĂ NĂDRAGII CĂ JUSTIȚIA ÎI STRÂNGE.
    PE ALEȘI ÎI DOARE ÎN POPOU CĂ NOI NE DISTRUGEM MAȘINILE.
    PREOCUPAREA LOR JOS BĂSESCU ,ALTFEL INTRĂ LA RĂCOARE CA VOICULESCU.
    0
    3
    Raportează
  • postat de Cetatean din Galati
    Duminică, 10 August 2014 16:41
    84.117.40.***
    Buna ziua dragi alesi,
    Stiti sa dati vina unii pe altii ca nu primaria ci CNADR, eu platesc taxe si impozite si nimeni nu ma intreaba daca am de unde, poate am renuntat la ceva ce-mi doream, dar am bunul simt si renunt ca este de datoria mea sa platesc taxe si impozite, Dragi alesi datoria dvs care este?
    Voi aveti numai drepturi si noi numai obligatii?
    Cu ce ajutati voi cetatenii acestui oras sa ramana aici?
    Pt domnul care il iubeste pe D-l Marius Stan, daca vrea sa-l ia acasa la el poate se satura de dansul.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Cetatean din Galati
    Duminică, 10 August 2014 16:41
    84.117.40.***
    Buna ziua dragi alesi,
    Stiti sa dati vina unii pe altii ca nu primaria ci CNADR, eu platesc taxe si impozite si nimeni nu ma intreaba daca am de unde, poate am renuntat la ceva ce-mi doream, dar am bunul simt si renunt ca este de datoria mea sa platesc taxe si impozite, Dragi alesi datoria dvs care este?
    Voi aveti numai drepturi si noi numai obligatii?
    Cu ce ajutati voi cetatenii acestui oras sa ramana aici?
    Pt domnul care il iubeste pe D-l Marius Stan, daca vrea sa-l ia acasa la el poate se satura de dansul.
    0
    1
    Raportează
  • postat de un cetatean al Orasului
    Duminică, 10 August 2014 14:53
    109.166.131.***
    Cum apare un articol cald, care poate fi aruncat in curtea domnului Stan, cum va ïnfingeti" ca viespile. Remarc de fiecare data fanfaronada si frustrarea scribilor. Locul cu pricina NU APARTINE MUNICIPALITATII!!! Poate verifica orice Copil. Perimetrul municipiului Galati are aliniament la jumatatea podului peste raul Siret, tovarasilor nomenclaturisti. Drumul national si tronsonul CFR au inregistrat tasari majore deoarece CNADNR si Regionala Galati nu au mai facut reparatii de ANI de zile. Este caz tipic: La Constructii se pricepe oricine. La aruncat cu noroi Activistii de partid, aflat totusi la guvernare, sunt talibani. NU mai permiteti sa fiti marionete. Totusi Marius Stan coordoneaza, de cateva luni, un proiect de reabilitarea a infrastructurii celor doua cai de transport , astfel incat din octombrie conducatorii auto, din Galati si Braila mai cu seama, sa beneficieze de un confort sporit in trafic.
    Faceti diferenta intre propaganda, defaimare si spirit civic. Unde sunt cetatenii de onoare ai acestui mandru municipiu !?
    3
    2
    Raportează
  • postat de pariu ca marius face si trecerea aia?
    Sâmbătă, 09 August 2014 22:32
    89.136.184.***
    Sunt primarul marius stan si daca ma votati din nou fac si trecerea aia sa nu mai aveti probleme cu masina! Va promit!
    5
    5
    Raportează
  • postat de florin
    Sâmbătă, 09 August 2014 17:19
    5.13.239.***
    1. Ca si multe drumuri din oras si acest drum este foarte darimat.Nu mai din prisma faptului ca este un drum de acces in oras ar trebui reparat aranjat
    2.Cartierul Cantemir este construit de galateni.Galatenii prin reprezentantii sai si-au asumat responsabilitatea pentru acest Cartier.Deci este de bun simt ca Primaria Galati sa se ocupe de caile de acces in acel cartier.
    3.Trebuie sa ne dorim ca aceasta linie de cale ferata sa fie folosita cit mai des.Asta inseamna ca inca mai muncesc citeva mii de galateni pentru a produce tabla si inca citeva sute sa o transporte.Din cite stiu Galatiul este in primele 3 locuri in tara la someri indemnizati si neindemnizati.Cred ca pina acum nu s-a montat o bariera semnalizata pentru ca nimeni nu s-a gindit la acest lucru.
    Lucrurile se pot aranja intr-o tara civilizata si cu scaun la cap.Dar noi ....................
    0
    6
    Raportează
  • postat de eu
    Sâmbătă, 09 August 2014 14:41
    5.13.195.***
    Trecerea la nivel cu calea ferata din imaginea articolului face legatura intre statia cf. Barbosi Calatori si Barbosi Port. Intr-adevar, este o cale ferata industriala care, in ultimi ani, a fost folosita strict pentru transportul tablei facuta la fostul SIDEX, pe ruta: Malina - Barbosi Triaj - Barbosi Calatori - Barbosi Port. Ruta asta este destul de mult utilizata pentru transportul de tabla din combinat, in mod special, cu scopul incarcarii tablei pe barje si trasportul ulterior al acesteia pe apa la cumparatori.
    In mod normal ar trebui un pod/pasaj peste calea ferata acolo, mai ales daca se vizeaza realizarea unei autostrazi Galati-Braila cu doua benzi pe sens. Sau, daca nu sunt bani, se poate instala o bariera. Solutii sunt, dar din lipsa de bani si interes a municipalitatii, lucrurile evolueaza cu viteza melcului.
    Ne tot place sa aratam cu degetul cum este in afara, dar la noi in tara aruncam cu o nepasare nemarginita seminte pe jos.
    Mai multa atitudine, domnilor "guvernanti".
    0
    3
    Raportează
  • postat de Angel
    Sâmbătă, 09 August 2014 13:48
    5.13.143.***
    Eu ma mir cum de n-a comentat inca ionel fresnescu. O fi in concediu?
    1
    9
    Raportează
  • postat de ANL-ist
    Sâmbătă, 09 August 2014 13:07
    176.126.172.***
    Iar "Tractoristu" e clar ca nu locuieste in izolata zona, totusi a Galatiului >> Cartier Siret .....
    1
    1
    Raportează
  • postat de ANL-ist
    Sâmbătă, 09 August 2014 12:57
    176.126.172.***
    @ "bkt"
    Garniturile de tren sau macar locomotiva singura, trec destul de des (cel putin o data pe zi), ba chiar si noaptea !
    Daca nu aveti drum prin zona nu va exprimati pe langa subiect ...

    @ autorul articolului este invitat, daca tot a fost in zona, sa faca 2-3 pasi si spre cartier, macar pana la prima statie de autobuz si sa povesteasca cum i se simte masina pe denivelarile pronuntate / gropile de la intrarea in cartier.... ( dar noi care zi de zi facem sportul asta .... si nici macar nu avem masini de teren...) Aici cine mai e in drept sa repare decat Galatiul ! ?
    1
    5
    Raportează
  • postat de Gica Ceferistu
    Sâmbătă, 09 August 2014 12:18
    5.13.227.***
    E foarte interesant de urmarit fiindca acea cale ferata e proprietatea Arcelor dar e situata pe teritoriul judetului Braila,iar galatenii vor s-o repare Stan.
    2
    5
    Raportează
  • postat de republica fotbalistica romani-stan infratita cu bel-gravi-stan
    Sâmbătă, 09 August 2014 10:55
    79.116.109.***
    romania este o tara care fura fura fura si iar fura de cand te nasti in tara asta si pana vei muri vei furat de stat de semeni si asa mai departe pana cand pro-stanii nu vor fi treziti situatia se va agrava
    6
    5
    Raportează
  • postat de Ca sa fie clar...
    Sâmbătă, 09 August 2014 10:38
    5.13.136.***
    Sa ne înțelegem bine: trecerea de cale ferată dinspre Brăila este încă o favoare ilegală făcută combinatului. Normal, acea cale ferată ar trebui să fie cu porți la intrarea într-un drum național, iar traversarea acestuia ar trebui să se facă de către garnituri doar cu antemergător uman, cu steguleț galben. Fiindcă este o cale ferată industrială, care deservește exclusiv agentul economic. Stați acolo și vedeți de câte ori iese împiegatul cu stegulețul să semnalizeze și de câte ori acesta stă în fund, plictisit, pe podeaua vagonului... Orice ar spune unii, facem proba: la o mașină fără post de conducere avansat (gen autobuz, autocamion fără motor în fața parbrizului, dubă etc.) NU se poate face asigurare eficientă când vii dinspre Brăila fiindcă locomotiva vine din dreapta la un unghi mult mai mare de 90 de grade iar țevile obturează vizibilitatea. Deci, dac-am fi o țară normală la cap, trecerea aceea nu ar trebui să arate așa fiindcă singura metodă de asigurare vizuală reală este să te dai jos din mașină ca să te asiguri.
    Ca să nu mai vorbim că treceri la nivel cu calea ferată nesemnalizate luminos sunt ILEGALE pe un DRUM NAȚIONAL în EXTRAVILAN. Mai citiți legea...
    1
    13
    Raportează
  • postat de bkt
    Sâmbătă, 09 August 2014 10:29
    5.13.141.***
    Sa mi spuneti si mie de cate ori trece trenul pe luna ? 3 ori 4 ori? Mai bine ar avea trenul cedeaza trecerea decat masinile
    8
    10
    Raportează
  • postat de ss
    Sâmbătă, 09 August 2014 09:34
    5.13.208.***
    "viteza cat de cat normala" in zona caii ferate?!!!! de oprire obligatorie a auzit conducatorul?
    0
    23
    Raportează
  • postat de negonic
    Sâmbătă, 09 August 2014 09:31
    5.13.169.***
    Denivelarea de pe acel tronson de drum este pui fata de denivelarile peste linia de tramvai din dreptul fostului BJATM de pe str. H Coanda ! Veniti si va convingeti D-na Constandache .
    1
    12
    Raportează
  • postat de un idiot obligat sa plateasca taxe arendasilor USA si H-UE
    Sâmbătă, 09 August 2014 09:16
    185.26.182.***
    Acolo este o cruce, fara lumini. DECI, conform regulamentului, chiar daca ar fi autostrada nemteasca, tot esti obligat sa opresti roata!

    Dar de trecerea cu lumini din zona Garii de Nord din Tecuci, care sta la fel de 40 de ani, acuma se intra pe 4 benzi, se "trece pe doua peste doua linii" de se face coada de un km la fiecare tren care sta in statie, de ce nu scriti? Ca este primare tot de PD-PDL-PNL si mai nou, PD+PDL+PNL ca mai stim noi cine? Ca este multi?
    3
    14
    Raportează
  • postat de vezi IP-ul
    Sâmbătă, 09 August 2014 07:59
    89.136.5.***
    Mariana Constandache, soferul navetist din articol care trece zilnic pe acolo si altii ca voi:
    Incetati cu prostia ca "soferii sunt nevoiti chiar si sa opreasca pentru ca sa nu-si strice bucsele la masina". Adica, daca trecerea la nivel era perfecta, soferii puteau trece pe acolo ca vantul? Bre, acolo opresti ca sa te asiguri! Nu se vede in dreapta când vii dinspre Braila? Discutabil (daca vine vreun tren din dreapta, tu fiind oprit pentru asigurare, cu siguranta il vezi). Dar se poate monta o oglinda (ca in intersectiile fara vizibilitate) si gata; plus ca, de fiecare data când am prins trecând vreun tren pe acolo, erau manevranti care semnalizau soferilor trecerea acestuia; montarea unor bariere n-ar face decat sa gatuie si mai mult traficului (am in minte primul rand de bariere de pe varianta de ocolire Calea Prutului - Bariera Traian care se se inchid cu 5 minute inainte de a trece ca melcul vreo drezina si se deschid la 5 minute dupa ce rasnita e demult trecuta) si tot n-ar rezolva problema de fond: calitatea trecerii la nivel
    ... si de-ar fi aceasta trecere marea problema a Noului Galati! La gropile si damburile strazilor ce te asteapta in oras (daca vii dinspre Braila), acea trecere e doar incalzirea.
    7
    20
    Raportează
  • postat de Sandu.
    Sâmbătă, 09 August 2014 07:51
    92.80.164.***
    In sfarsit acest ziar trateaza si un subiect care ii doare pe multi galateni si pe putini braileni.Cand plecam in tara spre sud dar si spre vest suntem obigati sa traversam aceasta nesimtire crasa a celor care conduc orasul nostru.Daca tot nu ai facut nimic ca primar incearca sa rezolvi macar aceasta problema si pune acolo si o pancarda ,ca Basescu,aici sunt banii dvs.
    7
    10
    Raportează
  • postat de Tractoristu
    Sâmbătă, 09 August 2014 07:03
    92.80.169.***
    Pe mine nu ma deranjeaza faptul ca este denivelata acea trecere. Ii deranjeaza pe cocalarii de Braila care isi pun de 10 lei benzina si vin sa se dea pe faleza la Galati.
    7
    14
    Raportează
  • postat de Va mirati de parc-ati veni de la Braila...
    Sâmbătă, 09 August 2014 01:40
    5.13.171.***
    Doamna, doamna, eu știu, eu știu! Știu când s-a făcut ultima reabilitare a trecerii peste calea în drumul către Brăila! Pe vremea Ceaușescu, doamna! Dacă nu erau comuniștii, mergeam spre Brăila tot pe drumul de pe vremea regelui, ăla pe care merg camioanele astăzi... Dar pe acela știți cine l-a reabilitat cap-coadă ultima oară? Culmea, Băsescu! Când era ministrul Transporturilor și punea plăcuțe să săpăm după banii noștri prin marginea șoselei...

    Da, doamna, fiindcă toți inginerii lu' pește perindați prin administrație, toți fotbaliștii și anesteziștii, habarnamiștii și urechiștii sforăitori de promisiuni goale n-au fost în stare să se ridice mai mult de-un cizmar și-un marinar... Iar poliția rutieră, pe care o slugăresc mediatic toate fătucile doar-doar le-o mai da niște statistici despre nimic, se face că plouă. Cum faceți și dvs. făcându-vă că nu vedeți lipsa vreunui semnal luminos sau chiar și a unei bariere la o trecere de cale ferată poziționată în curbă fără vizibilitate cum vii dinspre Brăila, mascată și de țevi uriașe...
    7
    39
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.