Google renunţă la serviciul de socializare Buzz

Google renunţă la serviciul de socializare Buzz
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Google se pregăteşte să renunţe, în următoarele săptămâni, la serviciul său de socializare Google Buzz, lansat în februarie 2010, potrivit unei postări pe blogul companiei.

Google Buzz a fost construit în jurul serviciului de e-mail Gmail, predefinind pentru fiecare utilizator o listă de prieteni bazată pe cele mai frecvent folosite adrese de e-mail şi permiţându-le să partajeze informaţii şi conţinuturi multimedia cu aceştia.

Google a intrat astfel în sectorul platformelor de socializare, dominat de Facebook, însă serviciul Buzz a devenit rapid o sursă de enervare şi a fost abandonat de utilizatori. În 2010, imaginea serviciului a fost afectată de semnalarea unor probleme de securitate şi grupul Google a fost nevoit să încheie amiabil un proces în această privinţă plătind 8,5 milioane de dolari, un preţ destul de mic în comparaţie cu ceea ce părea a fi, la momentul respectiv, o revoltă a utilizatorilor.

Google se concentrează în prezent pe noua sa reţea de socializare Google+, lansat în urmă cu trei luni şi jumătate şi care se bucură deja de 40 de milioane de utilizatori. Larry Page, CEO Googgle, este încrezător că acest serviciu va fi o armă eficientă împotriva succesului Facebook, care are 800 de milioane de utilizatori.

Citit 2485 ori Ultima modificare Duminică, 16 Octombrie 2011 14:25

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.