Ela Crăciun, vacanţă perfectă în Dubai

Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

Ela Crăciun şi-a rezervat o săptămâna de vacanţă alături de familie, alegând că destinaţie Dubaiul. Vedeta TV a spus că şi-a dorit să petreacă un sejur liniştit, în care să se relaxeze la plajă, alături de soţul ei şi de cei doi copii, într-o zonă caldă, cu plajă, însă nu foarte departe de casă. Au ales astfel Emiratele Arabe, în detrimentul altor destinaţii.

După un sezon încărcat cu numeroase proiecte frumoase, dar obositoare, Ela Crăciun mărturiseşte că tot ce şi-a dorit mai mult a fost să stea alături de familie într-un loc liniştit, unde să îşi încarce bateriile.

"Am fost în Dubai de mai multe ori, astfel că am tot căutat o altă destinaţie în Asia de Sud-Est sau în diverse insule din Oceanul Indian. Fiind şi cu cei doi copii mai mari, Alex şi Alesia, am zis totuşi că nu are rost să zburăm prea departe şi să petrecem două zile în avion, aşa că am decis să revenim în Dubai. Ne-am dorit relaxare, nu multă aventură, aşa că ne-am cazat într-un hotel situat pe plajă, pentru a putea sta la soare oricât de mult ne dorim. Alex şi Alesia au fost extrem de bucuroşi că au avut parte de atât de multe ore de plajă. Ne-am jucat cu toţii în apă, pe nisip, ne-am plimbat cu cămila, am mâncat îngheţată. Aveam nevoie de acest timp de calitate petrecut împreună, mai ales că în lunile anterioare am fost fiecare ocupaţi cu munca sau cu şcoala", spune Ela Crăciun.

În Dubai, vedeta şi-a încărcat bateriile pentru perioada pe care o va avea de înfruntat imediat după întoarcerea acasă. "Am un proiect de suflet pe care îl voi lansa la finalul lunii mai şi îmi va ocupa foarte mult timp în perioada următoare, aşa că vacanţa aceasta a venit cum nu se poate mai bine. Cei mici abia dacă s-au despărţit de plajă. Nici nu am mai fost în parcurile tematice de lângă Dubai, aşa cum plănuisem iniţial. Alesia s-a îmbrăcat în costumul ei preferat de sirenă, iar Alex s-a bălăcit în apă cristalină aproape toată ziua, am jucat împreună cărţi şi diverse jocuri. Sunt momente speciale, petrecute atât de simplu aparent, dar care pentru noi reprezintă cele mai frumoase clipe petrecute împreună", adaugă vedeta.

Sejurul din Dubai s-a suprapus cu ziua de naştere a băiatului ei, Alex. Acesta a împlinit 13 ani şi a avut parte de o aniversare memorabilă în însoritul Dubai. "De ziua lui Alex, când am ajuns înapoi la hotel, am luat de la barul hotelului trei prăjituri şi trei lumânări şi, când a ieşit din baie, l-am surprins cântându-i "La mulţi ani!". Şi-a pus dorinţele şi a suflat în lumânări, bucuros de vârsta împlinită şi de aniversarea pe care o petrece în Dubai", povesteşte Ela Craciun.

Sursa: www.agentiadepresamondena.com

Citit 1613 ori Ultima modificare Marți, 30 Aprilie 2019 17:37

Mai multe din această categorie:

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.