Premieră pentru serviciul american de streaming. „Red Notice”, un film „plicticos”, cea mai vizionată producție a Netflix

Premieră pentru serviciul american de streaming. „Red Notice”, un film „plicticos”, cea mai vizionată producție a Netflix
Filmul are o distribuție care atrage atenția
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Conform informațiilor puse la dispoziție de Netflix, febra "Red Notice" mătură întregul glob. Filmul numărul 1 în 93 de țări, din Bahrain în Indonezia, din Polonia în Peru, din Suedia în Uruguay, din Venezuela în Vietnam, "Red Notice" a atras 129.100.000 de ore de vizionare cu starurile Dwayne "The Rock" Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot, iar asta numai în săptămâna 15-21 noiembrie.

"Red Notice", care a intrat pe streaming după o scurtă perioadă de difuzare în sălile de cinema (unde a avut încasări internaționale modeste, de doar 162.389 de dolari, și cifre ținute secrete în Statele Unite) a atras până acum vizionări de 277,9 milioane de ore, conform Netflix, ceea ce îl situează pe locul 2 în istoria Netflix, după "Bird Box" din 2018, care a atras vizionări de 282.020.000 de ore, scrie polygon.com, potrivit cinemagia.ro.

Dar, valoarea de 282.020.000, ajustată cu proporția timpului de rulare, anume 0,95 (considerând raportul dintre lungimea filmelor, adica 118 minute ale "Red Notice" împărțit la 124, durata filmului "Bird Box") duce la o valoare ajustată de 273.000.000 de ore (atât ar fi însumat "Bird Box", dacă durata lui ar fi fost de 118 minute).  Rezultă că "Red Notice" a fost vizionat mai multe ore decât "Bird Box", devenind astfel cel mai vizionat film al Netflix.

Dar ce înseamnă "cel mai mare"/ "cel mai vizionat" film de pe Netflix zilele acestea? Într-o perioadă în care companiile precum Facebook au fost acuzate că și-au umflat cifrele de rating, în timp ce - se știe - valorile YouTube pot fi ușor exagerate prin accesări automate (boți), cifrele giganților tehnologiei trebuie privite cu rezerve, scrie polygon.com. Netflix însuși a fost subiect de controversă, criticii observând că aceste valori nu sunt verificate independent în afara companiei sursă.

Netflix însuși a răspuns unei părți a criticilor că a măsurat numărul de vizionări urmărind ce producții au fost vizionate în primele două minute. Acest mod de măsurare a fost abandonat în octombrie, în favoarea unei metode care se bazează pe numărul total de ore, oferind ceea ce firma a numit într-o discuție cu acționarii "un mod de măsură mai corect al implicării și satisfacției publicului". Compania a angajat firma de contabilitate EY să realizeze un audit al ratingului, despre care se știe că va fi publicat la anul. Dar un singur audit nu este atât de relevant.

Publicația Variety descrie filmul astfel: "Red Notice este împiedicat și plicticos, fiind mai degrabă o vitrină a defectelor fiecăruia dintre eroii săi de carton și mai puțin o subliniere a carismei celor trei actori, de pe urma căreia se putea profita".

"Red Notice" este filmul cu cel mai mare buget realizat vreodată de Netflix, cu mai bine de 200 milioane de dolari cheltuite de echipa regizorului Rawson Marshall Thurber.

Citit 1683 ori Ultima modificare Sâmbătă, 11 Decembrie 2021 01:40

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.