Evaluaţi acest articol
(24 voturi)
36 comentarii

Primăria municipiului Galaţi vrea să interzică accesul auto pe liniile de tramvai de pe strada Traian, tronsonul cuprins între Piaţa Centrală şi strada Basarabiei, cel puţin aşa scrie negru pe alb în documentaţia achiziţiei publice lansate de administraţia locală. Mai exact, municipalitatea vrea să cumpere şi să monteze separatoare de sens din cauciuc, cu pelicula reflectorizantă pe ambele feţe, prin care să creeze o bandă de circulaţie dedicată transportului public.

Până pe 28 ianuarie 2019, Primăria municipiului Galaţi aşteaptă ofertele în cadrul achiziţiei publice organizate în vederea atribuirii contractului pentru obiectivul „Modernizare strada Traian între Metro şi strada Brăilei – tronson Piaţa «30 Decembrie» – strada Basarabiei”. Contractul are o valoare estimată de 66.045 de lei cu TVA, iar criteriul de atribuire este „preţul cel mai scăzut”.

Argumente

Potrivit referatului de necesitate al achiziţiei publice, s-a stabilit crearea unei benzi de circulaţie dedicate transportului public prin montarea unor separatoare de sens din cauciuc.

„În vederea reglementării circulaţiei auto şi de transport public pe strada Traian, tronson cuprins între strada Tecuci şi strada Basarabiei, pentru fluidizarea şi creşterea siguranţei circulaţiei în zona Pieţei Centrale Galaţi, se propun următoarele lucrări: Crearea unei benzi de circulaţie dedicate transportului public pe tronsonul Piaţa «30 Decembrie» – strada Basarabiei, prin montarea separatoarelor de sens din cauciuc. Marcajele longitudinale, transversale, precum şi semnalizarea verticală vor fi refăcute pe acest tronson, conform normativelor în vigoare”, se arată în dispoziţia tehnică de şantier care foloseşte ambele denumiri atât cea nouă - Piaţa Centrală, cât şi cea veche, Piaţa "30 Decembrie".

„Scopul urmărit prin aceste lucrări este de a interzice accesul auto pe liniile de tramvai pe strada Traian, segment cuprins între Piaţa «30 Decembrie» şi strada Basarabiei. Realizarea acestui lucru este posibilă prin interzicerea opririi (staţionării) autovehiculelor pe benzile (câte o bandă pe sens) limitrofe benzii de circulaţie dedicate transportului public”, se precizează în document.

Termenul de executare a intervenţiilor necesare este de o lună. Rămâne de văzut cât de încântaţi vor fi şoferii gălăţeni.

Citit 15303 ori Ultima modificare Joi, 24 Ianuarie 2019 00:09

36 comentarii

  • postat de Vasile Tudor Vineri, 25 Ianuarie 2019 12:53 89.136.0.*** Link la comentariu
    0
    13

    Oare montarea separatoarelor de sens nu intra in conflict cu proiectul initial prin care a fost finantat (cu fonduri comunitare)? Daca nu, atunci de ce nu au fost incluse de la bun inceput in acest proiect ? Sa fi fost gandit in acest mod cu premeditare, pentru a se lasa loc de astfel de "investitii/inginerii" de sifonare a banului public? Desi mutarea masinilor parcate pe prima banda pe str. Traian, nu este o idee rea. Ma intreb de ce s-a tolerat si se tolereaza parcarea lor, inclusiv in zonele unde sunt case si proprietarii au loc de parcare in curte. Pentru cei ce sustin ca nu au locuri de parcare, le sugerez sa faca petitii pentru desfiintarea tuturor garajelor (de pe spatiul public), respectiv construirea de noi locuri de parcare, inclusiv etajate, si totodata intreb unde si-au parcat masinile in perioada lucrarilor de pe Traian?

    Raportează
  • postat de jack Joi, 24 Ianuarie 2019 07:50 109.166.133.*** Link la comentariu
    0
    13

    Cred că ar trebui prelungită strada Arieșului până în bulevardul Traian, in felul asta s-ar mai crea o conexiune între Bălcescu și Traian și ar mai elibera intersecția Traian-Movilei, de cei care vor să facă dreapta spre Bălcescu de pe Traian.

    Raportează
  • postat de florin Joi, 24 Ianuarie 2019 05:32 86.124.203.*** Link la comentariu
    2
    10

    Inainte de separatoare cei din primarie ar trebui sa inlocuiasca caile de rulare daca tot mor de grija transportului in comun!Pe Cosbuc spui ca sare tramvaiul de pe sine !Trosneste si face tot felul de zgomote in timpul functionarii de zici ca acum se rupe!

    Raportează
  • postat de vlad. t. Joi, 24 Ianuarie 2019 01:05 89.137.137.*** Link la comentariu
    13
    8

    Acum ne-am convins cu totii ca Primaria vrea sa blocheze tot si sa anuleze toate benzile unde se mai putea parca in zonele alea aglomerate doar ca sa ne fie luati banii ! Asteapta pe cei care parcheaza acolo pentru ca nu au unde parca si politia locala vine si da amenzi! Asta e rolul vostru? Ati devenit niste hoti si haiduci cu acte! Acele masini din zona parcate pe banda 1 nu incurcau cu nimic si e suficient spatiu si de asta a fost proiectat asa acolo ! Asa ceva nu am maiintalnit! Si asa nu sunt parcari si ei le anuleaza si unde mai sunt! Nu mai au bani fratilor si sunt pusi pe jaf! Ii pun pe aia de la politia locala sa dea amenzi din orice dar la clanurile interlope nu se duc ca le e frica! Rusine! Aia e cea mai aglomerata zona si multi care locuiesc acolo nu au loc si parcau pe banda 1 acolo ! Nu incurcau cu nimic! clar ca primarul nu va mai castiga urmatoarele alegeri!

    Raportează
  • postat de Marius Miercuri, 23 Ianuarie 2019 19:58 188.24.241.*** Link la comentariu
    11
    21

    Primaria doreste sa ia doar niste bani fara a face ceva necesar. De ce sa blocam 2 benzi pentru a circula un tramvai din 30 in 30 de minute!? Care a fost destinatia initiala a proiectului cand zona in discutie a fost realizata!? Cine permite o asemenea tampenie!? Cu tramvaiele circula indeosebi pensionarii...Din nou sa suferim din cauza lor asa cum suferim acum ca ei au votat PSD-ul!? Haideti sa inchidem tot orasul ca sa circule doar mijloacele de transport in comun!? Cei care s-au gandit la asta sunt capete patrate fara nici un creier!

    Raportează
  • postat de Cornel Miercuri, 23 Ianuarie 2019 19:02 89.136.0.*** Link la comentariu
    15
    20

    Utilizez tramvaiul intre Piata Centrala si Piata Energiei. Se intampla cateodata sa piarda 10 minute tramvaiul la intersectia cu B-dul Cosbuc. Mai pierde inca 7 minute de la Piata pana la Baia Comunala, deoarece nu are loc de autoturisme. Cand vor observa galatenii ca mai usor calatoresti cu tramvaiul decat cu autoturismul poate se va schimba optica. Pana atunci poate ne vor spune cei care au locuit in Olanda de ce olandezii nu prea folosesc autoturismul in oras si se urca in tramvai.
    Primaria Galati trebuie sa aiba o strategie si pentru cele 4 intersectii cu B-dul Cosbuc, care se blocheaza la orele de varf si anume : Doja, Tecuci, Basarabiei, Aurel Vlaicu. Si solutia este una singura, largirea strazilor mentionate mai sus prin expropieri.

    Raportează
  • postat de Costi Miercuri, 23 Ianuarie 2019 15:48 95.77.96.*** Link la comentariu
    6
    22

    Separatoare din astea au fost montate pe strada Tecuci, de la IFR si pana in piata (2 km). Au disparut toate ca prin minune. Credeam ca primarul a inteles ca sunt nefolositoare, dar vad ca acum vrea sa dea bani pe altele. De ce nu le foloseste pe alea scoase de pe strada Tecuci? ...asta e o intrebare retorica. Eu sunt 100% convins ca primarul are ceva de castigat din achizionarea separatoarelor de cauciuc si o sa ne bage separatoare si o sa le scoata in fiecare an, cum facea Videanu cu bordurile din Bucuresti.

    Dom' primar, pe bulevardul Cosbuc, intre pationoar si bariera, de-a lungul sinelor de tramvai sunt tranșee cu tot cu soldati in ele. Astept de vreo 3 ani sa le vedeti si dvs., nu de alta dar poate cadeti in ele.

    Si revenind la subiect. Trec zilnic cu masina prin Piata centrala. Cand sunt 2 benzi libere se circula foarte bine. Cand apare tramvaiul, banda 1 se umple de la o intersectie pana la cealalta (chiar daca nu sunt parcate masini). Ce concluzie putem trage de aici?

    Raportează
  • postat de Popescu Florin Miercuri, 23 Ianuarie 2019 15:31 5.13.240.*** Link la comentariu
    6
    25

    O mare tampenie !
    A facut cineva din PRIMARIE un mic studiu de caz?.. ..... sau este contract cu dedicatie,si atunci orice comentariu este de prisos.
    - Cate masini trec pe ora pe sectorul respectiv si cate tramvaie ?
    De ce este mai important transportul public(tramvaie) vs trasport rutier privat si public(autobuze) ???
    In proiectul de reabilitare a tronsonului respectiv se mentiona clar 4 benzi/2 pe sens pana la elice.De ce se incearca modificarea respectivului tronson cu 1 banda pe sens?Argumerntele pro sunt cam subtiri.Noi ...Galatenii dorim fluidizarea traficului rutier.Voi,cei din primarie , ce doriti?

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Miercuri, 23 Ianuarie 2019 14:56 95.76.36.*** Link la comentariu
    22
    12

    FOARTE BINE! Laud Primaria Galati din nou! Bravo fratilor! Ati realizat ca tramvaiul tre' sa se miste rapid prin oras si sa devina mijloc de transport preferat de Galateni!

    Doar cateva observatii:

    1. Faceti parcari prin zonele respective pe unde se va restrange traficul, este foarte important!!
    2. Separati toata linia de tramvai din Galati! Inclusiv pe Otelarilor si Frunzei!




    RASPUNSURI:

    1 = PENTRU IC: mai iesi din casa si-ai sa vezi cate tramvaie si cati calatori sunt ;) si inca ceva, primaria se pregateste pentru implementarea unui nou sistem de transport si pentru tramvaiele nou-noute.

    2 = PENTRU DANI: cineva destept a spus ca gradul de civilizatie intr-o tara nu se masoara prin multitudinea masinilor scumpe ci prin multitudinea proprietarilor de masini scumpe care aleg transportul public. Si ca sa te lamuresc, ar trebui benzi separate pentru transport public pe Siderurgistilor, Asachi, Brailei, 1 Decemrie 1918, Traian Vuia etc. Eu sunt de acord ca unde-i linie de tramvai separata de carosabil sa poata merge doar transurb. Autobuzele si tramvaiele pot circula pe aceeasi banda.

    3 = PENTRU Adrian: Nu suntem Marsilia dar putem fi Bordeaux ;) Un oras exact ca Galatiul, cam aceeasi populatie (Bordeaux are cu vreo 30.000 mai putin si este resedinta regiunii Noua Aquitanie, care-i cea mai mare regiune a Frantei), cu tramvai inaugurat cam prin 2003 unde nu se urca nimeni pe linia de tramvai. Mai mult, centrul orasului este inchis masinilor, doar tramvaiul are voie! Pe tot tronsonul Micro 19 - Cimitir Israelit prefer linia de tramvai adusa la nivelul carosabilului, separata de acesta si pe care sa circule autobuzele si tramvaiele ;) Astfel se fluidizeaza traficul, fara sa ne mai chinuim cu autobuzele pe o banda si tramvaiele pe alta.

    4 = PENTRU NICIAZI: strada traian va fi limitata la 2 benzi pe sens doar pe distanta Piata Mare - Baia Comunala. Salut decizia cu 10 maini, nu doar cu doua. Daca traseele de autobuz vor circula tot pe liniile de tramvai, atunci n-am mai avea probleme ;)


    pentru restul: mai iesiti din casa si vedeti cati cetateni circula cu tramvaiele, troleele si autobuzele ;) aaaa si ganditi-va ca pe Strada Traian vor fi si troleibuze ;)

    4 =

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Miercuri, 23 Ianuarie 2019 13:23 86.34.180.*** Link la comentariu
    3
    15

    Pt conditiile de trafic din Galati, tramvaiele sunt un lux pe care nu cred ca ni-l mai permitem. Ar fi eficiente pt. o eventuala centura concentrica a orasului, si eventual spre Braila pe o eventula linie pe malul Dunarii. Acesta-i crudul adevar, suntem un oras sufocat.

    Raportează
  • postat de Ionut Miercuri, 23 Ianuarie 2019 13:22 82.76.132.*** Link la comentariu
    4
    10

    In loc sa se bage bani in panarama asta, mai bine sa fie reparte strazile care arata ca si cand Hitler ar fi trecut ieri cu tancul pe ele (vezi strada Libertatii, strada Grivita, etc).

    Raportează
  • postat de Vica de pe 11 Siret Miercuri, 23 Ianuarie 2019 13:07 78.96.81.*** Link la comentariu
    12
    14

    Sigur, sinele aduse la nivelul carosabilului, au menirea de a da voie autovehicolelor sa circule peste, astfel fluidizandu-se traficul in zona care este foarte aglomerat;

    Dar, cu toate injuraturile pentru ideea de mai jos, privind locurile de parcare in tot orasul, revin pentru masura extra, de a externaliza parcarea autovehicolelor in exteriorul orasului!

    Si iar spun, in momentele proiectarii locatiilor Galatiului, nu s-a avut in vedere aceasta aglomeratie de vehicole, locurile de parcare adiacente constructiilor la momentul respectiv, fiind suficiente pentru aglomeratia urbana din acele timpuri;

    Acum, ca societatea s-a dezvoltat, marlanimea de la teara invadand orasul, lasand caruta, traista si sapa la Gheorloaia, pentru trai bun la oras, la furat suruburi si hiare din combinat si santiriuri, chiar daca nu le trebuia, si ca trenurile foamei, Galati-Barlad si Tecuci, nu prea mai functioneaza, ei, marlanul ghebos de munca patriotica, a cumparat rablele Europei, din care scuipa,injura si claxoneaza fara rost, aratand cat este de smecher, mai ales parcand rabla sub fereastra cutiei de chibrit din bloc de unde arunca gunoaielele pe fereastra, in contul cand se dihoca de pe prispa in catunele si rapile de purcedere...

    Pai, orasul si locurile dotate urbanistic,nu sunt supraelastice, iar parcari supraetajate sau subterane, de unde asa gandire la mai marii urbei, cand se chinuie de mai bine de un an cu parcarea aia din Mazepa, crescand valoarea mai ceva ca la un aerodrum pentru navete spatiale!

    Asadar, ca sa se termine cu balciul asta cu parcarile rablelor, ca ne facem de rasul curcilor, primarul, Consiliul Local, sa se stranga in sedinta de urgenta examinand posibilitatea ca la fiecare intrare in oras sa se construiasca parcari, intrarea in oras cu rabla facandu-se dupa nevoi urgente ale mamelucilor di la teara; traistele, bidoanele cu ghin si rachiu sa fie transportate catre locul de domiciliu cu mijloacele de transport in comun, iar cucoanele, domnii, cu veleitati de baroni, superstilati, purtatori de bretoane de calfe si maimute, sa mearga pe jos la piata sau cu autobuzul sau tramvaiul.

    Pai, ce, ma, credeti ca orasul asta va mai poate suporta cu atatea pretentii ?!!!

    Raportează
  • postat de Daramati garajele din spatele blocurilor , din zona : Miercuri, 23 Ianuarie 2019 12:49 217.146.10.*** Link la comentariu
    5
    12

    si sa vedeti ce multe locuri de parcare se vor creia.
    In special cele din spatele sediului SRI.

    Raportează
  • postat de Rx Miercuri, 23 Ianuarie 2019 11:46 89.121.206.*** Link la comentariu
    16
    11

    Pentru acest sector, Primaria Galati a primit din fonduri europene aprox. 14 mil. lei. Pentru ca proiectul sa fie eligibil si sa se primeasca acesti bani, asta a fost conditia ...ca ne place sau nu

    Raportează
  • postat de Leon Miercuri, 23 Ianuarie 2019 11:36 82.76.11.*** Link la comentariu
    6
    31

    Piata 30 Decembrie
    Strada Ada Marinescu
    Impartirea orașului in cartiere care inca se numesc MICRO 20, 21, 39... Micro , de la microraioanele sovietice.
    Tot comunisti am ramas, din pacate, la aproape 3 decenii de la moartea tinerilor de la Revoluție.
    Vom muri si vom fi liberi au strigat la Revoluție. Noi, cei care traim liberi datorita jertfei lor inca nu ne-am schimbat gandirea. Cei care conduc urbea inca ii mai omagiaza pe călăii poporului român. Nu au facut nimic pentru a schimba mentalitatea oamenilor simpli care inca mai vorbesc intre ei de cartierul I C Frimu.

    Raportează
  • postat de Vlad T.I. Miercuri, 23 Ianuarie 2019 10:25 89.121.200.*** Link la comentariu
    5
    42

    Sunt relativ putine tramvaie, care era mare problema pe Traian?

    Cred ca o firma are in stoc prea multe separatoare din cauciuc...

    Raportează
  • postat de cineva Miercuri, 23 Ianuarie 2019 09:55 109.103.136.*** Link la comentariu
    4
    44

    Creierele sclipiciose ( de bugetari )au facut un studiu de impact ?
    Intrebari :
    1. Strada Traian in zona respectiva este dedicata 50 % tramvaielor ( asa a fost in proiectul de reabilitare )?
    2.Cati cetateni circula cu tramvaiul si cati cu alte mijloace auto si cata marfa se transporta auto pe zona respectiva ?
    3.Unde sa parcheze posesorii de masini in zona respectiva ?
    4.De ce primaria nu face parcari ?
    5. Daca se degajeaza masinile parcate pe stada Traian( in zona respectiva ) -de ce nu se practica la fel in tot orasul ?

    Concluzia este ca degeaba a fost reabilitata strada Traian daca nu poate fi folosita la capacitate.
    Inca o data observam cum astfel de decizii ingreuneaza traficul in oras.
    Inca o data observam cum primaria face orice altceva decat ceea ce trebuie facut pentru acest "oras".

    Raportează
  • postat de Sandu Miercuri, 23 Ianuarie 2019 09:44 90.95.63.*** Link la comentariu
    5
    25

    Daca nu interzice si parcare sau stationarea auto dupa montarea separatoarelor nu ar avea niciun efect.In Bucuresti aceste separatoare au fost distruse de soferii care au cntinuat sa mearga uneori si pe linia de tramvai, problema fiind rezovata numai atunci cand s-a momtat gard metalic sau de beton.

    Raportează
  • postat de Gicanul47 Miercuri, 23 Ianuarie 2019 09:26 86.124.204.*** Link la comentariu
    36
    10

    Foarte bine !acest lucru trebuit facut pe toate străzile principale ...

    Raportează
  • postat de Agora Miercuri, 23 Ianuarie 2019 09:18 217.156.52.*** Link la comentariu
    8
    36

    Felicitari pentru fluidizarea circulatiei pe acest tronson.
    Intrebarea pe care o adresam:
    - Care e de fapt scopul real al acestei cheltuieli din banul public?
    - Oare nu era mai eficienta interzicerea opririi / stationarii pe acel tronson fara sa mai fie necesara implementarea delimitarii?

    Raportează
  • postat de miu Miercuri, 23 Ianuarie 2019 09:09 80.97.203.*** Link la comentariu
    5
    38

    Si unde vor parca cele 200 de autovehicule ce parcheaza de obicei pe marginea strazii? Asta este o mizerie, sa impui niste reguli inainte de a crea noi locuri de parcare.

    La fel se intampla si in zona Tribunalului, acesta s-a construit fara locuri de parcare asigurate si acum sunt impiedicati riveranii sa-si parcheze masinile pentru ca au mereu locuri ocupate de cei care vin la Tribunal.

    Raportează
  • postat de rony Miercuri, 23 Ianuarie 2019 09:05 5.2.205.*** Link la comentariu
    23
    12

    Ar fi minunat ca tramvaiele sa circule liber pe banda lor, iar pe banda unu sa fie oprirea/parcarea interzisa. S-ar fluidiza traficul, dar comunitarii ar trebui sa isi faca treaba constiincios.

    Raportează
  • postat de C Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:46 37.120.129.*** Link la comentariu
    3
    24

    Primaria vrea sa faca cum e in Bucuresti, insa acolo tramvaiele sunt pline si lumea chiar circula cu transportul in comun. Dar aici? Pt noi soferii care nu stam prin zona nu va fi mare problema pt ca si-asa banda 1 e mereu full de masini parcate, deci tot pe o banda vom circula.
    In schimb masinile parcate acolo vor umple parcarile din jur si mai ales cea cu plata din Piata Mare (cred ca asta se doreste).

    Raportează
  • postat de florin Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:38 86.124.203.*** Link la comentariu
    4
    29

    Cea mai proasta idee care a fost gandita in municipiul Galati. Niciodata nu a fost impedicata circulatia tramvaiului, ganditi-va ce fac proprietarii de masini care sunt parcate pe strada Traian intre baia comunala si piata. este adevarat ca la orele de varf se sta mult la semaforul de la baia comunala dar o data ce se termina de reparat str. Basarabiei lucrurile se vor rezolva. Dupa parerea mea lucrarea trebuie retrasa in cel mai scurt timp

    Raportează
  • postat de HAHAHA Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:26 194.105.20.*** Link la comentariu
    5
    26

    Haos si accidente - un rezultat firesc ! Dupa ce ca avem strazi inguste, mai luam din suprafata - pe principiul - se va lua de la cei care nu au si se va da la cei ce au !!!!

    Raportează
  • postat de niciazi Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:26 86.127.209.*** Link la comentariu
    5
    36

    Intrebare: Care a fost rostul largirii stazii Traian la 4 benzi pe sens daca acum o limitam la 2?

    Administratioe incompetenta!

    Raportează
  • postat de xxx Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:19 95.76.3.*** Link la comentariu
    28
    16

    E foarte buna ideea. In fata turnurilor dintre Basarabiei si Piata Centrala sunt parcari amenajate, si de asemenea si printre blocuri sunt o groaza de parcari, ba chiar si in Piata Centrala exista o parcare subterana dar care nu e semnalizata, asa ca nu stiu prea multi de ea.
    Oricum zona dispune de multe locuri de parcare, iar banda 1 de pe Basarabiei este mai mult ocupata de toti gibonii care se grabesc sa faca piata si nu au timp sa lase masina in parcare, simt nevoia sa o lasa in strada fiindca nesimtirea e mare

    Raportează
  • postat de Vio Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:16 213.218.53.*** Link la comentariu
    12
    13

    Atunci de ce mai vor sa achizitioneze tramvaie noi, daca scot aproape toate liniile?

    Raportează
  • postat de Alexuz Miercuri, 23 Ianuarie 2019 08:14 5.2.205.*** Link la comentariu
    4
    36

    Cineva care se ocupa cu aceste separatoare are niste cumetrii prin primarie si trebuie sa manance si gura lor.

    Eu zic sa puneti separatoare in tot orasul si semafoare la fiecare intersectie ca sa stiti o treaba.

    Raportează
  • postat de Galatean, din pacate Miercuri, 23 Ianuarie 2019 07:54 81.12.150.*** Link la comentariu
    4
    26

    Cum de va vin ideile astea, nu stiu? Cred ca le place sa fie ...."apreciati"....

    Raportează
  • postat de Adrian Miercuri, 23 Ianuarie 2019 07:39 82.137.8.*** Link la comentariu
    3
    33

    Pai tocmai ca liniile de tramvai aduse la nivelul asfaltului, ajuta la decongestionarea traficului. Vezi Otelarilor. Nu suntem in Marsillia si nici oras turistic. Ganditi-va pe Siderurgiatilor sa se poata citcula pe linia de tramvai, cat de mult s-ar fluidiza traficul.

    Raportează
  • postat de Vasilica Miercuri, 23 Ianuarie 2019 07:26 5.13.153.*** Link la comentariu
    4
    23

    Simpatica primaria asta a noastra. Evident ca are si o solutie pentru a asigura locuri de parcare pentru sutele de masini pentru care proprietarii platesc impozite si taxe la primarie si care sunt in prezent parcate pe asa-numita prima banda de mers. Numai ca a uitat sa precizeze care e acea solutie. E ca atunci cand a vrut sa mai traga niste bani de la soferi si s-a gandit sa faca licitatii cu cele 5 locuri de parcare care revin unui bloc de 20 de apartamente. Nu s-a gandit ce se intampla cu cele 10-15 masini care raman pe afara si parcheaza pe unde apuca. Noroc ca si-a revenit. Probabil ca acum se va face licitatia, se vor da banii si se vor monta separatoarele si isi vor da seama ca nu au unde sa bage masinile parcate si se va reveni la situatia de acum... Oricine poate gresi, mai ales cand e vorba de cheltuit bani publici.

    Raportează
  • postat de George Miercuri, 23 Ianuarie 2019 07:22 89.136.76.*** Link la comentariu
    8
    24

    Cam mica distanta pe care se va monta separatare de sens. Doar asa sa fie. Sa mai futem niste bani publici sa new capatuim cu un comision asa in stil PSD-ist . Cam asa gandeste Pucheanu.

    Raportează
  • postat de Dani Miercuri, 23 Ianuarie 2019 07:03 109.166.134.*** Link la comentariu
    6
    31

    Va ingreuna traficul, va fi haos
    Bani aruncati aiurea
    Nu cred ca sunt asa multe mijloace de transport care sa necesite banda separata
    O idee proasta

    Raportează
  • postat de IC Miercuri, 23 Ianuarie 2019 05:11 86.124.203.*** Link la comentariu
    8
    30

    Un moft . Cate tramvaie si cati calatori mai circula pe tronsonul respectiv ca sa fie interzisa ,banda ocupata de lini , circulatiei autovehicolelor ? Masura respectiva va anula tot ceea ce s-a facut bun ,in cea ce priveste circulatia , pe strada Traian -axa Sud-Nord .Realitate este ca transportul cu tramviele in Galati este din ce in ce mai redus ,oare ce rentabilitate o fi avand numai cu trasele din prezent ?

    Raportează
  • postat de Vlad Tepes Miercuri, 23 Ianuarie 2019 00:46 5.13.159.*** Link la comentariu
    5
    31

    Daca se monteaza separatoare, primaria asigura ca nu va mai fi nici o masina oprita sa nu spun stationata pe prima banda in ambele sensuri ? Si daca este vreo masina ce faci ? Suni la primarie sa vina sa mute masina ? Sau cum ?
    S-au mai cheltuit bani si pe strada Tecuci pentru banda pentru biciclisti si in timp au disparut. Bani aruncati in vint.
    Sau iarasi trebuie ca cineva sa aiba acces la niste bani dedicati si s-a gasit o metoda cu dedicatie ?

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.