Licitaţie Transurb. Cine se bate să ne vândă 40 de autobuze noi

Licitaţie Transurb. Cine se bate să ne vândă 40 de autobuze noi

Aşa arată autobuzele Mercedes-Benz Conecto Euro 6 achiziționate de Compania de Transport Public la Cluj-Napoca
Evaluaţi acest articol
(27 voturi)
20 comentarii

Mercedes-Benz România, BMC Truck & Bus SA şi Temsa Ulasim Araclari San Tic AS sunt cei trei mari operatori care şi-au depus ofertele în cadrul licitaţiei organizate de SC Transurb SA pentru furnizarea a 40 autobuze de mare capacitate pentru transportul public local de persoane. Lista ofertanţilor a fost făcută publică ieri, de Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Conform datelor oficiale, contractul în valoare de 42.750.000 de lei fără TVA, va fi atribuit pe baza criteriului „Cel mai bun raport calitate – preţ”.

Reamintim că licitaţia are ca obiect achiziţia a 40 de autobuze urbane Diesel noi, de mare capacitate, EURO 6, care vor trebui să îndeplinească toate condiţiile de fiabilitate, securitate, confort şi protecţie ambientală la nivelul normelor europene actuale.

„În ciuda tuturor piedicilor, vom aduce autobuze noi la Galaţi”, ne-a declarat directorul general al SC Transurb SA, Mihai Cadinoiu.

 

 

Citit 6885 ori Ultima modificare Miercuri, 08 Mai 2019 00:40

20 comentarii

  • postat de Iulia Sâmbătă, 11 Mai 2019 13:31 185.220.102.*** Link la comentariu
    0
    0

    Mai Raabis-Stefan Badita, nu te mai da tu mare profesor, ca esti varza la alte materii.
    Daca nu stii ceva intreaba. Atunci cand nu esti in stare sa citesti printre randuri si sa intelegi ideea de baza a ceea ce probabil a vrut sa exprime omul acela. Te visezi profesor si crezi ca esti la corectat teze? Fiindca (indiferent de locatia fabricii respective, ca e aici, ca e dincolo, ca e construita pe Luna) tipul, omul respectiv a vrut probabil sa scoata in evidenta uratenia acelor autobuze(atata tot), ba chiar cred ca a repetat de cateva ori acest lucru. Vezi ca esti picat tu la alte materii stimate domnule care te tot semnezi cu rosu, iti mai lasi si "cartea de vizita", sa "te vaza" toti in toata "goliciunea ta" de intelectual.
    Ma plimb destul de des intre localitati cu autocarele si sincera sa fiu nu am circulat niciodata cu o "aratare" de autobuz/autocar precum cel din pozele respective, fabricat unde naiba o fi fabricat(ca mai putin conteaza asta), fiindca ideea era din spusele omului respectiv ca nu-l cumpara nimeni, acel tip de autobuz, fiindca nu e atractiv. Sa faca astia in Romania(la Rocar, la Roman, la Romiscuta S.R.L., la Roata S.R.L.) un nou autobuz preluand aspectul, forma de la troleibuzele noi actuale care circula prin Galati, acelea bleu, albastrui. Inspiratie nu mai exista in Romania? =))
    Putin ma intereseaza pe mine ca cetatean ca e fabricat la Brasov, la Bucuresti sau la Cuca Macaii in Romania. Important este sa avem ceva frumos, ceva modern in transportul public local.

    P.S.: Sper sa aduca si niste tramvaie noi, aratoase de la Arad si nu movii, nu cu linii, nu cu stelute, nu cu picatele si alte briz-brizuri sau "onduleuri". Ci precum cele prezentate pe aici prin articolele din acest ziar: ultimul model verde metalizat eco de tramvaie Imperio.

    In Timisoara le-au cerut mov, Dumnezeule, dar probabil e justificata culoarea la ei fiindca imi spunea cineva ca cica cei din Timisoara au vrut tramvaie Imperio de culoare mov fiindca ar fi culoarea echipei orasului. In fine. Ce o fi, numai noi si frumoase sa fie, nu vechituri.

    P.S.2: Si lasati oamenii sa se exprime liber, cum vor ei, nu trebuie sa-i corectezi tu tot timpul. Greseala e omeneasca, nu trebuie sa rastignim omul pentru o nimica toata.

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Sâmbătă, 11 Mai 2019 00:45 89.136.231.*** Link la comentariu
    0
    2

    Flaviu, stai jos ca ai nota 4.....


    1. ROCAR Bucuresti (autobuze)

    2. ROMAN Brasov (autobuze)

    3. Astra Arad (troleibuze si tramvaie)

    Ca sa nu mai confunzi societatile.

    Roman Brasov a reusit cu autobuzul ala pe care-l numesti tu, hidos, sa intre pe piata din Arabia Saudita si in alte tari arabe.....

    Rocar si Roman ar fi evoluat, n-ar fi stagnat la acelasi design.... si nici la aceleasi performante!!


    Se pare ca TEMSA nu are autobuze echipate cu Euro6, asadar bataia este intre Ciorogarla si Berlin

    Raportează
  • postat de Flaviu Vineri, 10 Mai 2019 19:07 176.10.99.*** Link la comentariu
    0
    0

    @ Cristi

    Cristi, "daca ar mai fi fi existat in continuare Rocar Brasov" ce? Ce sa faca Rocar Brasov? Ar fi facut niste autobuze batranesti, slute si urate ca si cele pe care le produce acum pe astea:

    https://www.cotidianul.ro/wp-content/uploads/2017/10/c/roman.492zcs0ela-1000x600.jpg

    http://s2.ziareromania.ro/?mmid=463a021c7b478eee9a

    Nu asta produce Brasovul acum? Daca nu cumva au pus obloanele la geamurile fabricii si daca nu cumva nu au inchis fabrica. CAND PRODUCI ASEMENEA PROSTII DE AUTOBUZE CINE NAIBA SA TI LE CUMPERE, CINE SA LE VREA? NICI MACAR BRASOVENII NU LE VROIAU.

    Unii il mai si numeau cu mandrie "NOUL AUTOBUZ ROMANESC", ca apoi ziarele sa scrie, ceea ce preconizau cu totii ca se va intampla:

    "Noul autobuz 100% românesc a murit înainte să se nască. „Nu l-a dorit nimeni. "

    Pai uitati-va la poza, ce tampenie de autobuz au creat. Cine naiba sa doreasca asemenea hidosenie. Ce o fi fost in mintea celui ce a proiectat asa ceva?
    Se mai si laudau cei de la uzina Roman Brasov prin 2005 ca guvernul columbian a cumparat parca doua sasiuri de astfel de autobuze de la ei, iar brasovenii sperau ca daca ii vor convinge pe columbieni sa cumpere, visand ei brasovenii, conform spuselor celor de la uzina din Brasov: "COLUMBIENII URMEAZA SA FACA O ~~~COMANDA MASIVA~~~ LA FABRIBA DIN BRASOV (ATENTIE LA CUVINTELE LOR PE CARE LE FOLOSEAU, CUVINTELE CELOR DE LA UZINA ROMAN DIN BRASOV, ~~~COMANDA MASIVA~~~EI VISAU COMANDA, DAR CE FEL DE COMANDA? NU MICA, NU MARE CI MASIVA) si ca ei brasovenii negociaza si ca bla bla bla si ca livrarile vor incepe din acest an(2005) spuneau/visau ei si ca spuneau ei visatorii brasoveni de la uzina ca daca le cumpara columbienii prostia, porcaria aia de autobuz, cica ei negociau 400-500 de bucati de acea mizerie de autobuz si asta la un pret de 56.000 $ per unitate, va rezulta catre uzina din Brasov un contract semnat in valoare de 25.000.000 $ (da, milioane de Dolari visau copilareste cei de la Brasov). Si mai si ziceau cei de la uzina din Brasov, plangandu-se, ca ar fi mana cereasca acel contract fiindca din 20.000 de salariati inainte de Revolutie acum mai au 200. Ceea ce nu ar fi o problema fiindca totul in ziua de astazi se robotizeaza, din pacate. DAR EI LA UZINA DIN BRASOV NU AU FOST SI NU SUNT IN STARE SA FABRICE UN MODEL DE AUTOBUZ MAI PLACUT OCHIULUI, DECAT PROSTIA ACEEA.

    Produ nene directorasule de la Brasov, produ un model nou, adu un proiectant nou care sa-ti deseneze un alt fel de autobuz, care sa placa lumii, ca sa atraga lumea, asa cum atrage si o haina...daca-i noua, daca-i moderna, daca-ti place haina o cumperi, daca nu, nu, nu o cumperi ca sa o tii in dulap, in sifoner.
    Tu ca uzina nu angajezi tineri care sa-ti dea o alta perspectiva, o alta directie, dar visezi sa ai rezultate, sa ai vanzari. Viziunea noua de productie atrage vanzarile. Tu ca uzina ai circula cu caruta pe strada in secolul 21, in secolul vitezei, in secolul modernismului? Nu. Asa si cu productia si cu vanzarea harburilor pe care le produceti la Brasov, daca le mai produceti.
    Un autobuz trebuie schitat din linii simple si culori simple, nu culori tipatoare, nu cu dungi ca o zebra, nu cu picatele, ci cat mai simplu si mai curat posibil.

    Imi pare rau pentru productia locala romaneasca, daca ea mai exista, dar din pacate nu reuseste sa iasa sin crevasa in care a cazut din punct de vedere al vizionarismului.

    Autobuz mizerabil, cu parbriz avand colturile rotunjite, dar rotunjite cat mingea de baschet, plus ca parbrizul, geamul pe lateral este in forma de trapez, triunghi, ceva iesit din comun ce nici macar ei nu au stiut ce sa faca, dar ce au zis, hai sa trasam niste linii si unde se unesc, asa cum se unesc liniile asa facem parbrizul, geamurile autocarului. Pai cine sa-ti cumpere asemenea prostii. Nu cumva conducerea trebuia schimbata pe criterii de performanta? Conducerea care i-a tinut in subordine pe cei ce desenau asemenea hidosenii...de ce a fost tinut pe postul respectiv. NICI AFRICANII NU CRED CA AR CUMPARA ASA CEVA, DESI AIA NU-SI PREA PERMIT SA EMITA PRETENTII.

    De ce nu cumpara Brasovul, Clujul, Timisoara, Aradul, Bucurestiul asemenea prostii de autobuze fabricate la Brasov? De ce? Va spun eu...fiindca romanul s-a emancipat intr-o oarecare masura si nu mai vrea sa se faca de ras, fiindca hai sa fim seriosi: te faci de ras ca si pasager, ca si calator, daca tu calatoresti cu/in asa ceva. Nici la Disneyland nu ar primi asemenea produse pentru a filma povestile cu personajele lor fanteziste de desene. S-ar face de ras si personajele lor, care naiba mai erau urechiatul ala Mickey, rata aia Donald si restul gastii de personaje fictive.

    Roman Brasov produce asemenea uratenii de autobuze pe care nu le cumpara nimeni. Zici ca aia de la fabrica Roman Brasov au ramas incremeniti in timp, in niste timpuri demult uitate, demult apuse.

    Astia de la Brasov nu inteleg ca trebuie sa faca, sa vina cu ceva nou pe piata, in lume? ASTIA NU STIU CA NU SE MAI FABRICA TRENURI CU CARBUNI CI TGV-URI? CI IN ZILELE NOASTRE LUMEA A EVOLUAT, A AVANSAT CA SI PERCEPTIE, CA SI STIL, CA SI VIZIUNE SI SE CONSTRUIESC ASTAZI CHESTII DE GENUL TRAIN A GRANDE VITESSE. Dar ei la Brasov nu stiu sa fabrice autobuze noi, moderne, ci ei au ramas la fabricat carute. Nici vecinii nostri de la Chisinau, din Republica Moldova nu cumpara asemenea idiotenii de autobuze produse la Brasov.

    Ca sa produci din nou autobuze iti trebuie o gandire noua, proaspata, tanara.

    Raportează
  • postat de Ramona Vineri, 10 Mai 2019 17:56 35.0.127.*** Link la comentariu
    0
    0

    "Aşa arată autobuzele Mercedes-Benz Conecto Euro 6 achiziționate de Compania de Transport Public la Cluj-Napoca"


    Parca si prevad, iarasi prostia galateana facandu-si simtita prezenta iar noi galatenii ne vom trezi din nou, cu niste prostii, cu un lucru prost, CU RAHAT TURCESC (ca-i mai "bun" pentru unii si bineinteles mai "ieftin", fiindca probabil asta merita galatenii in mintea alesilor nostri), pe cand, iata clujenii stiu sa faca lucrurile perfect (ca la carte, in folosul si pt. bunastarea, pt. confortul cetatenilor lor), ei stiu sa se respecte.

    Clujenii cumpara autobuze Mercedes, noi galatenii cumparam "rahat" turcesc.
    Bai dar aia din Brasov, de la fabrica de autobuze din Brasov aia nu stiu sa produca autobuze moderne, cu aspect modern, dar bineinteles si cu dotari specifice erei/anului in care traim? Si apoi brasovenii se mira de ce draq nu le cumpara nimeni mizeriile acelea de autobuze. Pai uite de-aia mai brasoveni, fiindca ati ramas ingusti/inchisi la minte in ceea ce priveste design-ul, forma, ASPECTUL unui autobuz modern. Aia de la Brasov nu stiu sa se inspire de la altii si sa construiasca si ei autobuze moderne, elegante ca aspect?

    Ei sudeaza 3 prostii de fiare, manjesc cu o culoare de rahat precum galbenul si rezulta o mizerie de autobuz cu o porcarie de forma precum o para. Ba mai mult, realitatea dura este ca, asa cum bine titrau unii, NICI MACAR BRASOVENII NU-SI MAI CUMPARA PROPRIILE AUTOBUZE PRODUSE DE EI, LA BRASOV AFIRMAND:

    "La Cluj autobuze electrice, la Brașov hârburi care poluează"

    Pai, cand nici macar tu Brasov ca oras in care detii fabrica, nu-ti cumperi din propria productie de autobuze fabricate la tine in oras, inseamna ca este o problema la acea fabrica/uzina. Trebuie schimbata viziunea. Cred ca trebuie dati afara niste oameni(din pacate), daca nu stii sa proiectezi altfel de autobuze. Parca pana si forba parbrizului de prost gust, n-are nicio noima, nici un sens:

    http://tramclub.org/Static/i76.servimg.com/u/f76/13/06/36/07/u1_aut10.jpg

    http://whattruck.ro/wp-content/uploads/2012/09/roman_18290hocll_ul-2.jpg

    Asta-i autobuz modern in viziunea celor de la Brasov, care-l proiecteaza si care-l produc? Aia de la uzina din Brasov nu sunt sanatosi la cap?

    Angajati naibii la uzina din Brasov niste tineri proiectanti, care sa va schiteze niste autobuze mai frumoase, moderne si apoi puteti avea pretentii sa va cumpere orasele autobuzele pe care le produceti.

    Mizeriile acelea de autobuze (cu galben, albastru si negru) se fabrica la Brasov, de zici ca sunt proiectate de niste oameni cu probleme de vedere, oameni ce nu pot vedea rezultatul "creativitatii" lor asternute pe hartie. Cine naiba schiteaza/proiecteaza mizeriile acestea de autobuze produse la Brasov? Sunt convins ca si la uzina din Brasov exista oameni minunati, dar parca au un blocaj de viziune, parca au ochelari de cal si vad doar un singur design de proiectat: un design de kk. Astia de la Brasov nu stiu sa se mai inspire si ei din design-ul altor producatori si sa schiteze si altfel, mai frumos, nu precum sunt asternute liniile si culorile pe foaie in cazul actualelor autobuze produse la Brasov, de zici ca le-au turnat pe foaie cu caldarea.

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Joi, 09 Mai 2019 20:55 89.136.231.*** Link la comentariu
    0
    1

    Pentru @suparatu

    Ce aduce nou acest sistem?
    Cartelă de transport în comun, robustă, care va înlocui clasicele bilete
    Șase modalități de plată a călătoriilor: achiziționare de la automat, de la cabină, de la terți, cu telefonul mobil (fie din aplicație fie cu scanarea codului QR) și cu cartela bancară fără contact
    A fost acceptată propunerea mea de a înlocui călătoria valabilă de la urcarea până la coborârea în și din mijlocul de transport, cu călătoria temporală, la același preț, indiferent de numărul mijloacelor de transport schimbate, DAR, ATENȚIE, CU VALIDAREA OBLIGATORIE A CARTELEI, LA FIECARE URCARE!
    De exemplu, dacă locuim în Filești sau Barboși și avem nevoie să mergem în Bazinul Nou, trebuie să facem călătoria, cu trei trasee, anume 31, 105 și 13 pentru deplasarea dinspre Barboși, respectiv, 25, 44 și 13 pentru deplasarea dinspre Filești. Totul va costa doi lei, cu călătoria valabilă un interval de timp.
    Sistem de numărare a călătorilor, a călătoriilor și de monitorizare a fluxurilor de călători, care va permite adaptarea și reforma sistemului de transport în comun (frecvență, trasee etc)
    84 de automate, ceea ce înseamnă 84 de noi puncte de achiziție a legitimațiilor de călătorie, deoarece, cabinele actuale nu vor fi eliminate, ba din contră, vor fi și ele suplimentate.
    Posibilitatea ținerii evidenței privind tranzacțiile efectuate între dvs. și regia de transport
    Siguranță sporită prin introducerea a peste 100 de camere de supraghere în stații și-n mijloacele de transport în comun
    Posibilitatea plății la șofer cu cartela bancară fără contact (înlocuindu-se achiziționarea biletelor), dar, eu sper să fie posibilă plata călătoriei cu sumă fixă la șofer, iar acesta să valideze cartela acordată de regia de transport, în acest scop (cum am văzut în Istanbul).
    Aplicație Transurb în care avem toate detaliile privind traseele, noutățile, avariile etc.
    Posibilitatea de a afla de pe telefon, în timp real, poziția mijloacelor de transport în comun, astfel, stând acasă sau la restaurant, ne putem planifica timpul în funcție de orarul traseului dorit.
    Eliminarea cozilor pentru obținerea abonamentelor. Va fi o ultimă coadă generală, pentru distribuirea cartelelor nominale, iar mai apoi, pensionarii, elevii, revoluționarii și celelalte categorii beneficiare de reduceri sau scutiri, nu vor mai fi nevoiți ca lună de lună sau din șase-n șase luni să se deplaseze la cabine, abonamentele fiind încărcate-n mod automat de sistem.
    Depistarea călătorilor frauduloși, depistarea traseelor care merg în pierdere, iar acest fapt va duce fie la anularea traseului, mărirea timpilor de așteptare în stație sau comasarea lui cu un alt traseu.

    Raportează
  • postat de Suparatu Joi, 09 Mai 2019 12:49 5.13.248.*** Link la comentariu
    0
    2

    @Raabis:
    Se pot cumpara bilete online ca in afara. La Bruxelles ai app pt asa ceva nu stai de nebun in frig la coada sau mori de cald.
    Ti se trimite un cod QR si daca vine controlorul il poate scana cu telefonul.
    Simplu. Eficient.

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Miercuri, 08 Mai 2019 22:17 89.136.231.*** Link la comentariu
    0
    5

    Pentru Suparatu


    Iti dau dreptate privind remarca autobuz in locul tramvaiului. Dar totusi, nu putem sa avem 100% din parc hibrid, mai ales ca sunt scumpe astfel de mijloace. putem avea 100% electric din tramvaie, trolee si autobuze care se vor incarca inclusiv in capete.


    DAR, TREBUIE CA TOTI SA NE PLATIM BILETELE SI TRANSURB SA-SI DOREASCA SA PREIA CURSELE DIN POSIBILA ZONA METROPOLITANA, INTR-O A.D.I. PE TRANSPORT, cum exista in Bucuresti, Cluj-Napoca, Rm. Valcea, Brasov, Sibiu, Oradea, Arad, Piatra-Neamt......

    Raportează
  • postat de Suparatu Miercuri, 08 Mai 2019 17:59 5.13.248.*** Link la comentariu
    2
    5

    @Raabis:
    Lasabre ca putem face 80% electric si 20% hibrid.
    Daca pica curentul sa aiba acumulatoare de rezerva.

    Tampenia asta OBSESIVA cu autobuze autobuze in loc de tramvaie este incredibila!

    Raportează
  • postat de Suparatu Miercuri, 08 Mai 2019 17:54 5.13.248.*** Link la comentariu
    2
    5

    Tampenii.
    Lumea civilizata baga ca turbatii sina electrifiata, maglev, mama ma-sii etc

    Noi...autobuze cu partzuti.
    Oras condus de redusi mintali !
    Lasa ca vine "idolul" mustacios sa va mai dea un mic si o bere.
    Sta-v-ar micu-n gat !!

    Raportează
  • postat de Victoras Marți, 07 Mai 2019 16:54 109.166.132.*** Link la comentariu
    7
    9

    Pe Motorina???? In toata lumea se interzice dieselul si astia s- au trezit acuma sa ia autobuze pe motorina. Hiii
    Aveti un delay foarte mare.

    Raportează
  • postat de Raabis-Stefan Badita Marți, 07 Mai 2019 16:51 89.136.231.*** Link la comentariu
    5
    14

    Ca sa va raspund tuturor.... Ca nu degeaba am licenta pe dezvoltarea transportului public din Galati

    REITEREZ FAPTUL CA SCOATEREA TRAMVAIELOR SI LASAREA ACTUALEI RETELE, ESTE O MARE PROSTIE! AZI, DACA SE STRICA UN TRAMVAI SAU LINIA IN PIATA ENERGIEI, ADIO TRAMVAIE, SE BLOCHEAZA TOATA RETEAUA! Au scos tramvaiele de pe Saligny si Tecuci iar acum avem o panarama de retea, care chiar daca este supusa refacerii totale, in caz de defectiuni sau avarii, trebuie sa fie inlocuite toate tramvaiele. Unde mai pui ca in Piata Vlaicu, Piata Smaranda Braescu si la Liceul Auto, sunt montate macazuri electrice, foarte scumpe! Iar astia si-au batut joc de ele......

    1. ROCAR Bucuresti si ROMAN Brasov nu mai exista..... le-au distrus jigodiile

    2. Este in continuare licitatia pe SICAP/SEAP pentru jegurile de minibuze de 5.5-6m..... risipa de bani publici. Ele exista la Braila si sunt niste jeguri nenorocite.

    3. In lume exista autobuze de mica, medie, mare si foarte mare capacitate, adica de 6m, 8-9m, 12m si 18-24 de metri. La Galati sunt preferate cele de 12m, exact cat au cam toate, inclusiv troleibuzele noi, desi avem nevoie ca de aer si de troleibuze si autobuze de 18m pentru traseele 102 sau 18.....

    4. Pe langa cele 40 de autobuze diesel, mai sunt si hibridele care vor veni (sa speram)..... Avem nevoie de astea diesel sa fie aduse pana in toamna, cel tarziu 1 decembrie 2019...... Ca e naspa daca mai ramanem cu actualul parc si in iarna asta.

    5. Faptul ca transurb a platit pentru monitorizarea articolelor din presa, este o prostie incomensurabila! Administrarea transurb, dupa cum stiti, este la ALDE nu la PSD.... Genica a fost directoare de la ALDE! Acum avem tot ALDE....

    6. Pentru Galatean = omule, a adus durbaca (cel mai prost primar de dupa revolutie) in 1999 acele isuzu si prestij pentru a face curse la 2 minute pe 102.... iar vrei sa iasa circul de atunci? Autobuzele de 12m si cele de 9m sunt foarte bune! Sa aduca de 12m pentru traseele normale, 18m cateva troleibuze pentru 102 la ore de varf, 18m cateva autobuze pentru 11/18 la ore de varf si de 8-9m pentru traseele 28 si 24!

    7. Pentru Cristi = BRAVO! CUNOSTI AUTOBUZELE ROCAR! Felicitari! Ai zis bine pe scurt. In Galati mai exista un singur ROCAR, folosit la interventii. Sa stiti ca autobuzele fabricate de ROCAR, aveau 25 de ani garantie! Azi au cate 2-5 ani...

    8. Pentru Terente = Nu ai garantia in ziua de azi, ca daca faci un sistem de transport 100% electric, nu vei avea avarii. Am vazut in Luxemburg o solutie interesanta la autobuzele electrice, cu statii de incarcare in capete. Mergea autobuzul 9 din gara lor centrala spre celalalt capat si statea la incarcat in ambele capete. Vezi niste fotografii din Luxemburg. Sa vezi ca au si tramvaie cu baterii, inaugurate in 2017. Cel mai bun sistem este cel mixt, in care ai tramvaie, trolee, autobuze electrice si autobuze diesel pe post de rezerva si prin locuri in care nu-si au rost autobuzele celelalte. Eu as fi facut 60% din sistemul de transport galatean pe tramvaie, 30% pe troleibuze si autobuze hibrid-electrice, 10% pe autobuze si alte 20% de rezerva.

    9. Vor fi aduse, conform celor din primarie, 40 de diesel, 50 de electrice-hibrid si 20 de minibuze, la care se adauga 18 tramvaie si alte 20 de troleibuze.... inseamna 138 de unitati noi de transport, la care se adauga cele 17 troleibuze noi. Celelalte 10 troleibuze MAZ merg donate in Chisinau, colantate cu Marea Unire, Centenar etc. Astealalte 25 de mazuri ramase, (ca sa intelegeti, MAZ sunt cele albe, din Belarus, aduse de Nicolae in 2008) pot fi puse pe conventiile pentru SIDEX si Santierul Naval. Cele 40 de autobuze englezesti (alea in doua usi, vernil-crem), merg puse fie pe conventii si ele, fie donate prin Cernauti/Chisinau..... Restul pot fi donate sau vandute prin Africa......

    Raportează
  • postat de Gigel Orășanu Marți, 07 Mai 2019 13:36 193.230.156.*** Link la comentariu
    5
    16

    Sper sa mai apuc sa trăiesc, sa o vad și pe asta! Autobuze noi la Galați? Si în număr de 40!!!! De mare capacitate?? Pai noi suntem obișnuiți sa mergem ca vitele la abator, d-tra chiar nu înțelegeți? Astea sunt "decât" minciuni electorale!

    Raportează
  • postat de Terente Marți, 07 Mai 2019 12:12 81.12.149.*** Link la comentariu
    8
    24

    Iar se iau decizii pripite la Transurb, fără o analiză temeinică!
    De ce se achiziţionează acum autobuze de mare capacitate pe MOTORINĂ, când lumea începe să renunţe la ele şi nu se cumpără minibuze ELECTRICE sau TROLEIBUZE?
    Un management de RAHAT la aceste instituţii publice conduse de Ciuma Roşie!

    Raportează
  • postat de Mihai Marți, 07 Mai 2019 11:11 213.218.53.*** Link la comentariu
    3
    22

    „În ciuda tuturor piedicilor, vom aduce autobuze noi la Galaţi”...partea cu sublinierea de ''autobuze noi'' nu o prea pricep,... nu e oare normal ca intr-un municipiu ''dezvoltatat si sanatos'' sa se vorbeasca intotdeauna doar de lucruri ''noi'' ??? Sa fie de la sine inteles ca toate mijloacele de trasport in comun care sunt achizitionate sa fie mereu ''noi''?

    Trebuie sa fie deja o normalitate achizitionarea ''lucrurilor noi'' daca ne pretindem ca suntem in sec. 21, intr-un municipiu dintr-o tara europeana, si nu una din Africa de Sud...


    ps: Oricum, licitatia o vor castiga turcii...

    Raportează
  • postat de HAHAHA Marți, 07 Mai 2019 10:24 194.105.20.*** Link la comentariu
    3
    17

    Parca vad ca o sa dureze numai licitatia pana la alegerile din 2024 - fara finalizare, si o sa se reia licitatia si tot asa.... iar noi vom astepta din ce in ce mai mult prin statii si o sa inghitim fum din ce in ce mai gros si negru !!!!

    Raportează
  • postat de Cristi Marți, 07 Mai 2019 09:32 86.127.209.*** Link la comentariu
    5
    28

    220 ooo euro/autobuz este un pret la care se pot gasi furnizori seriosi.
    MAN, DAF, Renault, IVECO, nu participa.
    Grav este ca in Romania nu se mai fabrica autobuze. Daca ar fi existat in continuare Rocar, care sa fi echipat autobuzele cu motoare de top, cutii de viteze de calitate, ambreiaje fiabile in mod sigur deficitul comercial actual nu mai era atat de mare. O tara de dimensiunea Romaniei nu poate sa nu aiba un producator de autobuze.

    Raportează
  • postat de Tanti Aglaia Marți, 07 Mai 2019 08:30 81.12.150.*** Link la comentariu
    3
    7

    Domn' sef, vezi ca a aoarut pe internet un articol depre "sotietate". Pot sa te anunt eu, gratis, cand mai apar ceva articole prin ziare, internet despre voi, ca sa nu mai arunci "aiurea" banii pe fereastra aotobuzelor. Curat murdar, monser!

    Raportează
  • postat de Cetatean Marți, 07 Mai 2019 06:50 5.13.217.*** Link la comentariu
    3
    35

    Ce vrea sa spuna cu asta domnul director . care piedici si cine e acea persoana care va impedica ,
    sa o faca public

    Raportează
  • postat de Mioara Catinescu Marți, 07 Mai 2019 06:13 109.103.134.*** Link la comentariu
    10
    27

    Eu nu stiu de ce se mai agita astia de la Mercedes ca oricum nu castiga nicio licitatie. Ei nu sunt familiarizati cu licitatiile balcanice unde castiga cine trebuie!

    Raportează
  • postat de Galatean Marți, 07 Mai 2019 03:48 92.80.182.*** Link la comentariu
    23
    19

    Iarasi autobuze de mare capacitate? Iar o sa va plangeti ca autobuzele merg goale si veti rari cursele ca sa mearga pline iar noi sa asteptam cu orele in statii? Nu intelegeti odata ca nu este eficient asa? Ca e mai bine daca autobuzele sunt de mica capacitate si cursele mai dese?

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro