CORONAVIRUS | Cine şi cum îşi poate schimba buletinul

CORONAVIRUS | Cine şi cum îşi poate schimba buletinul

Arhiva ”Viața liberă”
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)
1 comentariu

Gălăţenii trebuie să ştie că la sediul Serviciului Evidenţa Persoanei se vor soluţiona cererile având ca motiv furtul actului de identitate, caz în care solicitantul are obligaţia să se prezinte, în termen de 15 zile, la serviciul Evidenţa Persoanei, în vederea obţinerii unui nou act de identitate, fiind obligatorie dovada eliberată de unitatea de poliţie unde a fost declarat furtul. De asemenea, se vor soluţiona cererile privind eliberarea actelor de identitate expirate de maxim un an şi doar cu justificarea temeinică a urgenţei privind necesitatea eliberării noului act.

Toate aspectele menţionate sunt aplicabile şi în cazul programărilor on-line.

Conform Primăriei Galaţi, furnizarea datelor cu caracter personal şi eliberarea dovezilor de domiciliu se va face cu solicitare on-line, transmisă pe e-mailul instituţiei, urmând să fie ridicată, în original, de la sediul serviciului.

Pentru orice informaţii suplimentare, persoanele interesate pot să se adreseze telefonic la numărul 0236.407.000 sau prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Programul de lucru de la Serviciul de Evidenţa Persoanei nu se modifică.

Citit 3132 ori Ultima modificare Sâmbătă, 14 Martie 2020 01:18

1 comentariu

  • postat de In curand va vine randul... Sâmbătă, 14 Martie 2020 01:09 77.111.245.*** Link la comentariu
    0
    2

    Nu va imbulziti ca sa vi le schimbati pentru ca, oricum, in cel mai scurt timp o sa vi le schimbe pe certificate de deces ...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.