Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Fii primul care postează comentarii!

În contextul decretării stării de urgență pe teritoriul României ca urmare a pandemiei de coronavirus, operatorul de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare din Galaţi  anunţă suspendarea temporară a activităţii de relații cu publicul la toate punctele de lucru, inclusiv Registratura și casieriile societății.

Clienţii sunt sfătuiţi, astfel, să apeleze la variantele electronice de depunere a solicitărilor, pe e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau fax 0236.473.367. Pentru plata facturilor, consumatorii au la îndemână terminalele „PayPoint” sau „Un-Doi Centru de plăți”, terminalele băncilor sau internet banking. În ceea ce priveşte informaţiile privitoare la consumul de apă, valoarea facturii sau a soldului, sunt disponibile Call Center-ul, fie automat, fie prin intermediul operatorilor, la numărul 0336.390.272. Întrebările se vor adresa la Serviciul Relații cu Publicul – tel. 0236.473.380. Avariile pot fi sesizate, non-stop, la telefon 0236.463.294.

"Societatea Apă Canal S.A. Galați a luat toate măsurile pentru furnizarea în condiții de siguranță a serviciilor de alimentare cu apă în toată aria de operare din județul Galați și va interveni în regim de urgență pentru remedierea eventualelor disfuncționalități sau avarii, astfel încat impactul asupra populației să fie redus la minim. Activitatea de relații cu publicul va fi reluată după revenirea la normal a situației cauzată de pandemia de coronavirus", anunţă reprezentanţii companiei.

Citit 1054 ori Ultima modificare Marți, 24 Martie 2020 13:10

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.