Evaluaţi acest articol
(22 voturi)
11 comentarii

Primăria municipiului Galaţi îşi doreşte „parcări supraterane”, pe 12 amplasamente, situate în diferite cartiere şi zone ale oraşului. Pentru serviciile de proiectare - faza studiu de prefezabilitate – a pus la bătaie un contract cu o valoare estimată de 250.000 de lei fără TVA.
Până pe 25 mai 2020, Primăria Galaţi aşteaptă ofertele în cadrul licitaţiei lansate pentru servicii de proiectare – faza studiu de prefezabilitate - pentru obiectivul „Parcări supraterane”.
Conform datelor din portalul achiziţiilor publice, amplasamentele supuse analizei sunt: cartier Micro 39A, zona Piaţa Cămin Pexco - N21 - Y15 - C5 - Trefo; cartier Micro 39 C, zona Talcioc blocurile B5 - B6 - Supeco; cartier Ţiglina 1, zona Liceu Emil Racoviţă; cartier Micro 20, strada Furnaliştilor, zona Şcoala Nr. 43, bloc J8, blocurile G4 - G5 - J5 şi cartier Ţiglina 3, Complex Siretul, lângă spălătoria chimică, blocurile E6 - E7 - E8 - B13.
Pe lista de amplasamente mai sunt trecute: strada Feroviarilor colţ cu strada 9 Mai blocuri ANL C4 - C8 - C9; cartier I.C. Frimu, zona blocului N3A; strada Nucului, zona Şcoala Nr. 31, blocurile N14 - Z16 - Z17 - Y25 - U2 - K5; Micro 38, strada Camil Ressu; Mazepa 1, blocurile Dafin, Gorun, G3; Micro 19 – Lisboa şi Micro 21, blocurile L6 - D7 - D8.
Criteriul de atribuire a contractului este „preţul cel mai scăzut”. Rămâne de văzut cât de repede se vor concretiza locurile de parcare, pentru că de documentaţii nu ducem lipsă...

Citit 4816 ori Ultima modificare Luni, 11 Mai 2020 21:41

11 comentarii

  • postat de Ionescu Ion Joi, 14 Mai 2020 18:52 89.137.228.*** Link la comentariu
    0
    3

    Dl Primar,in ideea ca veti arunca un ochi asupra parerilor,celor care locuiesc in Galati referitor la parcari,as avea o intrebare.Vis-a vis de Biserica "Sfanta Mina",IC Frimu,s-a construit o parcare destul de mare,unde insa,daca vrei sa iti parchezi masina,de obicei,nu poti gasi un loc liber,deoarece acolo,s-a facut o "autobaza"adhoc,a camionagiilor(care in lipsa clientilor,o mai pun si de o reparatie si un schimb de ulei si restul).Acum,initiativa privata trebuie sustinuta,insa am si eu o intrebare.Banuiesc ca a fost ceva cheltuiala cu aceasta amenajare despre care vorbesc,bani care de fapt vin din impozitele platite de noi toti.Nu cred ca cei care sunt abonati la aceasta parcare,platesc vreun ban,dar ce obligatie am eu si cei care isi doresc un loc de parcare,sa suport aceasta situatie expusa???

    Raportează
  • postat de alien Joi, 14 Mai 2020 16:38 5.2.209.*** Link la comentariu
    0
    2

    Smart! Cele mai multe prin 39, Tiglina si Mazepa la blocuri de 4 etaje in schimb doar 2 in cartiere de blocuri cu 10 etaje cu cate 30-40 de masini per bloc!
    Pentru ca...logica!

    Raportează
  • postat de Georgel Joi, 14 Mai 2020 10:37 185.100.87.*** Link la comentariu
    0
    10

    Referitor la poziția ”blocurile Dafin, Gorun, G3”, din Mazepa 1, mai știe cineva din Primărie că acolo, imediat după 1989, PROIECT SA a realizat o documentație pentru un uriaș garaj subteran? Acea documentație a fost trasă pe dreapta pentru a lăsa locul liber uriașelor baterii mioritice, actuale, ctitorite și binecuvântate de primarul acelor timpuri. Undeva prin arhive zace uitat proiectul în cauză...

    Raportează
  • postat de Citizen Kane Miercuri, 13 Mai 2020 22:40 5.13.165.*** Link la comentariu
    9
    7

    Domnule primar, ati fi avut ocazia sa ramaneti in istoria acestui oras drept edilul care a daramat garajele pentru a permite mult mai multor posesori de automobile (inclusiv celor din Tiglina 2) sa beneficieze de avantajele unui acoperis deasupra masinii, avantaje evidente si vara, si iarna. Cu exceptia privilegiatilor care-si vor putea parca masinile suprateran, ceilalti vor continua sa se confrunte vara cu soarele arzator si atmosfera de cuptor din habitaclu, cu grindina distructiva si zdrobitorii copaci dezradacinati de furtuni, iar iarna cu nametii si gheata a caror inlaturare se face cu irosire, nu doar de efort fizic, ci si de timp, adesea pretios. V-am mai sugerat, la fel de politicos si bine-intentionat, sa aveti in vedere pentru locuitorii cartierelor care nu se califica pentru construirea de parcari supraterane ideea construirii unor acoperisuri precum cele ale parcarilor supermarket-urilor Metro si Selgros. Un compromis mai ieftin si aproape la fel de util ca si parcarile supraterane. Din pacate, sugestia mea a disparut gratie optiunii "

    Raportează
  • postat de Cosmin adrianescu Miercuri, 13 Mai 2020 16:52 194.105.20.*** Link la comentariu
    0
    14

    mai vad multe blocuri noi sau in constructie fara loc de parcare. In Germania/Italia nu mai se poate construi un bloc fara locuri de parcare. Trebuie un loc de parcare la fiecare 40m2 suprafata locuintei. De ce cetateanul trebuie sa plateasca locurile de parcare pentru firme imobiliare care fac beneficii mari?

    Raportează
  • postat de Eu Miercuri, 13 Mai 2020 09:30 109.166.129.*** Link la comentariu
    1
    11

    La 150 lei/luna pret de plecare pentru atribuirea unui loc de parcare,o sa le faca degeaba..

    Raportează
  • postat de Intrebare Miercuri, 13 Mai 2020 09:14 165.225.86.*** Link la comentariu
    2
    14

    Pot sa intreb si eu ca prostu': de ce s-au daramat garajele din februarie ( in zona N3A, nu stiu despre celelalte) daca abia in mai se liciteaza studiul de prefezabilitate??????? Pana la executia lucrarilor mai dureaza cateva luni bune, de ce trebuie sa stam in praf si mizerie pana atunci??????????

    Raportează
  • postat de Ion Miercuri, 13 Mai 2020 07:28 188.24.200.*** Link la comentariu
    9
    3

    @ parcari gratuite in cartiere

    Dupa parerea mea, parcarile trebuie platite. Poate nu 150 lei pe luna, dar 100 e ok.

    Sunt investitii platite din bani publici, si nu ar fi corect ca cel care nu prinde loc (si parcheaza pe bordura) sa plateasca pentru cel care isi tine masina pazita, si ferita de ploaie/ninsoare.

    S ar da doar pe pile si spaga, si cel mai sarac, tot nu ar prinde. Nu ar fi pline de loganuri, ci de bmw uri....si avand in vedere ca cei cu bmw uri in general nu platesc taxe, le ar plati cei cu loganuri...

    Este investitie, nu cheluiala. Trebuie amortizata in 40-50 de ani.
    Ar trebui accesate fonduri europene pentru ele...

    Raportează
  • postat de parcari gratuite in cartiere Marți, 12 Mai 2020 22:59 89.137.136.*** Link la comentariu
    7
    29

    E nevoie dar nu vrem parcari cu plata. Vrem sa parcam masina gratuit pt ca orasul apartine tuturor. Sunt locuri de parcare si daca nu se fac parcari supraterane. Ati darmat garajele, faceti parcari simple, eventual inca un nivel simplu fara alte investitii inutile. Doar asa au loc toti si va putea fi si gratuit. O sa avem parcari supraterane care vor zace goale si vor ocupa si spatiul degeaba si restul proprietarilor de masini nu o sa aiba unde sa parcheze. nu toti avem mercedes si bmw si bani ca sa mai dam inca 150 lei lunar. Banii astia vrem sa se duca la copii pt scoala. E o crima ce se intampla in acest oras stapanait de unii in defavoarea altora. Vreti ca afara? Va comparati cu economia si salariile celor de afara voi cei din orasul galati aflat in moarte clinica?

    Raportează
  • postat de Nea Gica Marți, 12 Mai 2020 20:14 188.24.200.*** Link la comentariu
    17
    7

    voua de parcari va arde

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Marți, 12 Mai 2020 15:28 86.34.180.*** Link la comentariu
    10
    11

    Baga mare domn primar: e nevoie ca de aer!

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro