Primele angajări la Primărie, după starea de urgenţă

Primele angajări la Primărie, după starea de urgenţă
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)

Primăria Galaţi organizează primele concursuri de recrutare, după ce pe 19 martie a anunţat anularea tuturor procedurilor de ocupare a posturilor vacante, din cauza instituirii stării de urgenţă. Dacă în lunile acestea au fost organizate doar recrutări, pe 5 noiembrie Primăria a scos la concurs două funcţii publice de execuţie vacante.

Conform anunţului postat pe portalul Primăriei, pentru postul de consilier, clasa I, grad debutant la Biroul Relaţii Externe şi Investitori sunt necesare studii universitare de licenţă cu diplomă în specializarea comunicare şi relaţii publice.

Proba scrisă este programată pe 15 decembrie şi va fi urmată de interviu. Pentru postul de inspector, clasa I, grad asistent la Serviciul Urmărire şi Executare Silită, Amenzi se cer studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă în ştiinţe economice şi vechime de minimum un an în specialitatea acestora. Proba scrisă este programată pe 14 decembrie şi va fi urmată de interviu. Ambele posturi sunt cu durată nedeterminată.

Citit 6351 ori Ultima modificare Sâmbătă, 07 Noiembrie 2020 00:32

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.