Evaluaţi acest articol
(26 voturi)
21 comentarii

"Tuneluri rutiere subtraversare Dunăre Galaţi-Brătianu - 2.700.000 de lei", este prevederea din capitolul "Transporturi" - cheltuieli de proiectare, din bugetul Galaţiului pentru 2021. Este vorba despre lista "Dotări şi plăţi proiecte pe anul 2021 - Buget local", document ajuns la comisiile Consiliului Local. Banii, însă, sunt insuficienţi pentru cât are actuala administraţie locală de plătit pentru documentaţiile contractate de fosta conducere a oraşului.

După cum aţi putut afla din ziarul "Viaţa liberă", în decembrie 2020, Primăria municipiului Galaţi a pierdut definitiv procesul intentat de consorţiul care a realizat prima etapă a documentaţiei tunelului pe sub Dunăre. După ce, în primă instanţă, magistraţii Tribunalului Galaţi dăduseră câştig de cauză asocierii conduse de Louis Berger SAS, judecătorii Curţii de Apel au respins recursul formulat de municipalitate.
Reamintim că, în mandatul fostului primar Marius Stan, asocierea Louis Berger SAS, The Louis Berger Group Inc, Ernst & Young SRL, Ernst & Young Societe Anonyme for the Provision of Advisory Services şi SC Ţuca Zbârcea & Asociaţii a încheiat, în urma unei licitaţii, un contract cu Primăria Galaţi. Consorţiul trebuia să furnizeze Primăriei soluţia optimă pentru realizarea a două tuneluri, fiecare cu două benzi pe sens, care să facă legătura între municipiul Galaţi şi malul drept al Dunării, cu legătură rutieră la DN 22E. Valoarea contractului era de 11.697.210 lei fără TVA, plata urmând a se face etapizat. Şi pentru că Primăria condusă de Ionuţ Pucheanu a refuzat să achite suma cerută de consorţiu, pentru o primă etapă realizată, în cadrul căreia fuseseră făcute foraje pe malul tulcean al Dunării, a fost dată în judecată, şi acum este bună de plată.

Din banii noştri

Deocamdată, prevederea bugetară pe care am găsit-o într-una dintre anexe cuprinde suma de 2.700.000 de lei, "cheltuieli de proiectare". Numai că, potrivit deciziilor judecătorilor, sumele sunt mult mai consistente: 2.655.266,67 de lei conform unor facturi fiscale, plus penalităţi de 0,05 la sută/zi de întârziere aferente acestui debit, începând cu data de 25 aprilie 2017 inclusiv şi până la plata efectivă a datoriei, 48.273,82 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată, 3.880 de lei către expertul Ciobotarenco Ştefan, reprezentând diferenţă onorariu expertiză, şi 1.610 euro la cursul BNR de la data plăţii către specialistul Ţugui Alexandru, reprezentând diferenţă onorariu expertiză. Adică peste 4.000.000 de lei.
Nu-i exclus ca restul sumei să fie cuprinsă în bugetul anului 2021 la capitolul cheltuieli de judecată.

Citit 6738 ori Ultima modificare Sâmbătă, 10 Aprilie 2021 15:54

21 comentarii

  • postat de Ov. Joi, 15 Aprilie 2021 08:30 5.13.213.*** Link la comentariu
    2
    5

    Galațiul are nevoie de acest proiect pentru a fi realizat.
    Galațiul are nevoie de cât mai multe proiecte de infrastructură ca acesta a fi realizate la noi în oraș în Galați pentru a mai recupera din decalajul lipsei modernizărilor dintre orașul nostru și alte orașe cu mult mai mult modernizate, mai tranzitate și mai dezvoltate față de urbea noastră. Trebuie să atragem investițiile și crearea locurilor de muncă aici, către orașul nostru Galați. Doamne ajută.
    mircea, la cât "habarnism" și la câtă "deșteptăciune" emani tu(prostanule), eu în locul tău nu aș vorbi. Bine că dai tu lecții gălățenilor de "prostăneală", că vedem că tu ești (n)as(s) la asta.

    Raportează
  • postat de Metropola Galați Luni, 12 Aprilie 2021 00:45 213.233.88.*** Link la comentariu
    1
    5

    Se poate și la noi la Galați. Dar numai dacă există BUNĂvoință din partea tuturor aleșilor gălățeni... Și cum niciodată nu a existat BUNĂVOINȚĂ a aleșilor gălățeni(locali+județeni) PENTRU PROPRIUL ORAȘ, pentru emanciparea propriului oraș, fiindcă ei se pricep doar să pună piedici, ei aleșii sunt buni doar să bage bățul printre "spițele roților" orașului propriu...atunci DE CE NE MAI MIRĂM CĂ NU SE FACE NIMIC, ci se realizează doar lucruri mărunte "praf în ochii" gălățenilor.
    Eu cred că trebuie de toate și trebuie realizat absolut tot, orice proiect, fiindcă orașul acesta nu mai trebuie să rateze nicio oportunitate de modernizare și de dezvoltare, că și așa am rămas cu mult în urma altor orașe.

    Raportează
  • postat de Remus Duminică, 11 Aprilie 2021 15:30 5.13.213.*** Link la comentariu
    3
    6

    Văzusem la un alt articol al acestui ziar un comentariu edificator, ba chiar relevant pentru situația de fapt din Galați... Comentariul era:


    {
    Pe bune măi COCO...? Vorbești serios? În mintea ta și a altor câțiva bezmetici, Stan nu a făcut nimic? Dar, după mintea ta bezmetică pe ce planetă nu a făcut Stan nimic?

    Bre, Stan a fost primul și singurul la acea vreme care a avut curajul, ba chiar tupeul de a zgândări mizeria voastră din oraș, de a vă scoate gunoiul din uz. Și a făcut-o de unul singur fiindcă lașii ăia din partidul lui, "vitejii" ăia oportuniști/conspiraționiști/ăia liberali cu interese obscure stăteau ascunși, stăteau pitiți ca nu cumva să primească și ei înjurăturile pe care le-a primit el pentru măsurile acelea nepolulare, dar măsuri necesare pentru asanarea mizeriei și a golăniei din acest oraș. Iar Stan cu toate riscurile a luptat, a făcut, a continuat să încerce împotriva valului de lături ce-l primea de la unii din voi și el a continuat încercând să modernizeze orașul de unul singur, fiindcă propriul lui partid s-a dat deoparte, partidul lui, colegii lor au dat-o cotită și sgau dat deoparte pentru măsurile pe care Stan le lua la acea vreme și care șocau, fiindcă nimeni pe atunci nu se aștepta ca cineva să aibă curajul să zgândăre mizeria/golănia din acest oraș. Iar Stan a fost singurul care a avut tupeu/curaj. Că dacă nu punea el pe chituci debandada, brambureala cu acele dezastre de cașcarabete, zise doar de scelerați "maxi-taxi", acele dricuri pe roți evazioniste care nici bilete nu-ți dădeau când oamenii cereau și cereau insistent șoferilor, o debandadă în traficul rutier...Dacă Stan nu făcea lucrul ăla, acum transportul public ar fi fost năpădit și căpușat în continuare de aceia cu dricurile "maxi-taxi". Datorită curajului, tupeului lui Stan(care și-a luat toate înjurăturile și toți scuipații, invective groaznice golănești) de asta, și datorită curajului lui Stan, tu și ceilalți gălățeni aveți posibilitatea să circulați astăzi cu mijloace noi, moderne de transport în comun. Ia gândește-te și gândiți-vă...cum ar fi arătat astăzi GALAȚIUL dacă Stan ar fi fost susținut de colegii și de partidul său de atunci(nu de partidul ăsta pedelizat, băsificat) și cum ar fi arătat astăzi GALAȚIUL dacă Stan ar fi fost susținut și dacă i-ar fi fost susținute și proiectele de infrastructură propuse de el a se realiza pentru GALAȚI...
    GALAȚIUL ar fi arătat altfel modetnizat, emancipat, frecventat, TRANZITAT(de acei investitori cu acele locuri de muncă de care tot visează gălățenii de veacuri pentru GALAȚI), orașul nostru GALAȚI ar fi arătat altfel cu realizarea acelor de proiecte de infrastructură propuse pentru modernizarea/dezvoltarea/emanciparea GALAȚIULUI și cu tunel pe sub Dunăre LA GALAȚI, dar și cu celrlalte proiecte de infrastructură propuse în alte domenii. Dar nici colegii lui de partid de la acea vreme, proprii lui colegi nu l-au susținut fiindcă ăia aveau interesele lor ascunse, așa că i-au pus piedici lui Stan, i-au dat la temelie lui Stan, ei proprii lui colegi de partid. De asta au pierdut ei alegerile. Eu unul nu i-am mai votat când am văzut că partidul ăla pervertit nu-și susține nici măcar propriul coleg, propriul lor candidat... Și din ce s-a văzut mulți gălățeni nu i-au mai susținut, nu i-au mai votat pe PNL-iștii aceia văzându-le comportamentul ce era împotriva GALAȚIULUI, mentalitate prneliștilor pervertită ce nu ținea cu realizarea/concretizarea proiectelor mari de infrastructură propuse pentru modernizarea GALAȚIULUI.

    Un oraș ocolit, un oraș evitat, un oraș netranzitabil/netranzitat este ca un oraș mort din toate punctele de vedere, mai ales din punct de vedere economic. Tunelul acela pe sub Dunăre dacă se realiza ar fi atras fluxul rconomic pe la GALAȚI.

    Ca partid tu să nu-ți susții candidatul și să nu-i susții proiectele propuse a se realiza, asta mi se pare o gafă colosală din partea acelui partid. Dar vă mirați de ce tot câștigă PSD-ul la GALAȚI. Fiindcă partidul lui, colegii lui îl susțin și-i susțin și reslizarea proiectelor PENTRU GALAȚI, pentru modernizarea/emanciparea GALAȚIULUI.

    Stan a zgândărit mizeria, gunoiul din GALAȚI și și-a luat toți scuipații. Poate dacă Stan ar fi fost susținut și el dar și proiectele sale poate GALAȚIUL dar și "fruncea" GALAȚIULUI poate că ar fi fost alta.

    Acum mirați-vă că de ce nu aveți nimic în Galați...Stați să vedeți ce o să vă plângeți voi și mai mult odată cu realizarea podului la Brăila, ce va atrage tot afluxul, tot tranzitul de mărfuri, de investiții, de investitori mult visați de voi gălățenii) tot acolo înspre, la Brăila, către brăileni...nu la GALAȚI. Așa cums-a întâmplat și cum v-a demonstrat reslitatea până acum, toți investitorii, precum Yazaki și precum alții și-au dus afacerile, și-au dus locurile de muncă acelea create de ei, la Brăila. Fiindcă voi gălățenii, dar și politicienii de GALAȚI nu ați susținut acele proiecte de infrastructură, de tranzitare, de frecventare a GALAȚIULUI.

    Ce hăbăuci și ce aiuriți au fost aceia foștii liberali adevărați(nepervertiți de pedeliști) că nu și-au susținut candidatul/colegul de partid pe Stan.

    Dar, da, în mintea ta și a altor câțiva aiuriți ancorați în trecut, ancorați în mizeriile lor de care nu se puteau lipsi, doar în mintea voastră Stan nu a făcut nimi, nu-i așa? ;)

    Acele cartiere curate, degajate de garajele mizerabile de atunci, de străzile eliberate de "duhoarea" cașcarabetelor, dricurilor voastre de "maxi-taxi"...aia înseamnă "nimic" realizat de Stan, nu-i așa? ;)

    PNL-ul a pierdut votul meu(și din câte s-a văzut PNL a pierdut votul multor altora) pentru că PNL-ul nu a susținut și nu a ținut cu proiectele GALAȚIULUI, modernizarea propusă pentru GALAȚI. Dacă PNL-ul ar fi susținut la GALAȚI, pentru GALAȚI realizarea acelor proiecte, și tunel și stadion și autostrăzi, rute de tranzit LA GALAȚI, PENTRU GALAȚI, altfel cred că ar fi fost conducerea orašului. Dar PNL-ul a ales să nu-și susțină omul, pe Stan și realizarea acelor proiecte de infrastructură la GALAȚI.

    Nu vedeți că mulți zic să se construiască orice, dar la alții, nu la noi în GALAȚI și mereu orașul acesta rămas ocolit, fără nimic. Oare asta nu vă dă de gândit de ce?


    Dar, nu-i așa, ;) să ne plângem mereu că tot PSD-ul câștigă la GALAȚI, că tot GALAȚIUL e fără nimic grandios ca infrastructură ÎN GALAȚI. Dacă Stan ar fi avut susținerea partidului său de atunci pentru realizarea/concretizarea/transpunerea în realitate a tuturor acelor proiecte de infrastructură din toate domeniile.

    Dar zici că Stan e ăla rău nu-i așa? Vai Dosmne Dumnezeule!!!
    }





    Ideea era și în continuare realitatea este că cine din politică va construi/realiza și asta în Galați, un asemenea proiect de infrastructură) practic "îi va scoate în decor" pe ceilalți politicieni, pe celelalte partide, îi va face irelevanți/nesemnificativi pe cei din celelalte parți/tabere politice.

    Dar cum unii politicieni nu înțeleg asta și sunt ocupați să se răfuiască unii cu alții...asta este.

    Practic este o ticăloșie să eviți să muncești ca și ales de către gălățeni, pentru realizarea/construirea unor astfel de proiecte de infrastructură pentru gălățeni, pentru Galați, aici la noi în oraș, între Galați și I.C.Brătianu.

    Chiar cei de la Viața Liberă postau nenumărate articole în care prezentau imagini precum cea de mai sus, cu ce minunății de tuneluri ca infrastructură au unii prin unele părți ale lumii... Tuneluri construite unul lângă altul, unite prin refugii prin care la nevoie când tranzitai tunelul puteai schimba sensul de mers:

    https://www.viata-libera.ro/media/k2/items/cache/ec0f694f39c3643ba1d0b8c8db1516d9_XL.jpg

    Dar la noi, la Galați, de decenii bune aleșii s-au opus dezvoltării orașului, s-au opus de ani buni politicienii gălățeni la conectarea orașului nostru de tranzitul către restul țării, către restul lumii.

    Spunea o doamnă, gălățeană, mai jos că dânsa are proprietăți+familie și pe partea cealaltă a malului Dunării, adică în zona localităților de peste Dunăre și că ea plătește taxe și impozite și în Galați, dar și dincolo de mal, în județul Tulcea...și spunea că din cauza ticăloșiei sau din cauza imposturii aleșilor locali și județeni din cele două județe Galați și Tulcea fiincă ei nu se așează la aceeași masă pentru a conlucra la realizarea acestui proiect, ea este sau va fi nevoită să se ducă, ea va fi nevoită mai întâi să tranziteze Brăila(pod), tocmai din Galați până în Brăila, ca să poată traversa pe pod, în celălalt mal din Tulcea, ca apoi să fie nevoită să parcurgă drumul de pe celălalt mal, mergând înapoi, în sens invers, înspre localitățile tulcene dinspre Galați, localități aflate în dreptul Galațiului... Și toată această mascaradă, corvoadă mers dus-întors, doar pentru că aleșii celor două județe GALAȚI+TULCEA, mai ales aleșii locali+județeni gălățeni refuză să se înțeleagă și să conlucreze cu aleșii județeni tulceni pentru realizarea, pentru construirea și acestui proiect de subtraversare a Dunării, tunel pe sub Dunăre, în beneficiul gălățenilor și a tulcenilor, în beneficiul cetățenilor ce au familii și de-o parte și de cealaltă a Dunării, unde achită bineînțeles taxe și impozite.

    Raportează
  • postat de Inga Sâmbătă, 10 Aprilie 2021 17:52 213.233.110.*** Link la comentariu
    3
    9

    Măi oameni buni,voi chiar nu gândiţi că orasul nostru are nevoie de acest proiect realizat,ca de aer.

    Mai suntem gălățeni care avem familii și în localitățile acelea dw peste Dunăre aflate mai aproape de Galați decât de orașul Tulcea.Mai suntem gălățeni ce au proprietăți și în localitățile de pe celălalt mal al Tulcea.

    Plătim taxe și impozite și în județul Galați,dar și în județul Tulcea. Oare chiar nu se pot înțelege,chiar nu pot conlucra cele două județe prin aleșii lor,prin prinarul Galațiului,,prin președinții celor două Consilii locale și JUDEȚENE,prin domnul președinte Costel Fotea și prin celălalt președinte CJ Tulcea,prin consilierii județeni ai celor două județe să se înțeleagă și să conlucreze pentru realizarea acestui proiect tunel între Galați și I.C.Brătianu...CHIAR NU ESTE VOINȚĂ A SE REALIZA. Plătim degeaba noi unii gălățeni taxe și impozite pentru familiile,proprietățile ce le avem și în Galați,dar și pentru casele,terenurile,familiile noastre ce locuiesc în localitățile de pe celălalt mal al Jud Tulcea...? Chiar nu se înțeleg cele două județe prin aleșii lor pt realizarea și acestui proiect.

    Raportează
  • postat de Magda Vineri, 09 Aprilie 2021 23:31 5.13.213.*** Link la comentariu
    3
    8

    @mirică

    Slavă Cerului, mircică bine că ești tu cel ------ "(ne)prostan" bine că-l perii tu pe Pucheanu și "ai lui" care nu faceți nimic pentru orașul acesta în ceea ce privește infrastructura de atragere către acest oraș.

    Dacă nu se va construi ceva în Galați, cred că Galațiul va deveni o a 2-a vale a Jiului...

    Raportează
  • postat de Ile Vineri, 09 Aprilie 2021 23:15 5.13.213.*** Link la comentariu
    4
    8

    @ mircea (cumva basescu?)


    Lasă că au dat alții(PDL-iștii) și acum aceiași PDL dar "rebrănduit" PDL = "NOUL" PDL(PNL) pe mult mai mult din împrumuturi externe returnate din banii noștri, împrumuturi care nu se regăsesc în economia românească(și cu atât mai puțin în economia locală gălățeană), iar aceia "ai voștri" PDL-iști, băsiști și acum rebrănduiți în "NOU" PDL(PNL)-iști nu au răspuns pentru cele făcute, bani aruncați pe împrumuturi ce, chipurile trebuiau să acopere datorii fictive ale statului sau ce dracu mai trebuiau a suplini...
    Dar așa-i când aceeași porcărie sfruntată, lozincară nu se aplică pentru toți ci o folosim, o vociferăm doar atunci când ne convine...

    "Buni" au mai fost PDL-iștii lui basescu atunci când v-au tăiat și pensiile și salariile, v-au diminuat toate veniturile, ba chiar vă închiseseră și spitalele prin țară, că de, erați mult prea sănătoși...iar voi nu ați comentat nimic atunci când se distrugea tot ce mai era în țara asta, iar voi nu vociferaserăți nimic, de înghițeați prostiile(împrumuturile...) făcute de ei pe nemestecate, necomentând nici pîs, de acum i-ați votat din nou pe aceiași băsiști, pe aceiași PDL-iști, dar cică "rebrănduiți", doar pentru că și-au schimbat lenjeria/"chiloții"/"pelerina" cu marca PNL, iar acum băsiștii, pedeliștii care distrugeau sunt buni pentru voi, sunt "noi-nouți"("reformați") și vă plac, de i-ați votat din nou pe... "NOUL" PDL(PNL).
    Ăia pedeliștii(peneliștii) distrugeau...iar ăstalalt Stan(pe atunci în PNL-ul NEpervertit de PDL-ul băsist), Stan a încercat să construiască ceva și în orașul acesta Galați. Dar s-a văzut că gălățenilor le REPUGNĂ, le pute ideea de dezvoltarea/modernizarea propriului lor oraș Galați.

    Ce dacă unii, "eoropenii" sau buciureștenii aleși de voi să vă reprezinte spuseseră deja să se facă/construiască pod la Brăila? Asta înseamnă că dacă vouă vi se spune că voi gălățenii nu aveți dreptul la hrană, nu aveți voie să mâncați sau că nu aveți dreptul să respirați sau să trăiți asta înseamnă că voi gălățenii vă opriți și nu mai mâncați, asta înseamnă că voi gălățenii vă opriți și nu mai respirați și nu mai trăiți doar fiindcă așa spun unii că voi gălățenii nu aveți voie, nu aveți dreptul? Ce dacă s-a făcut pod la Brăila?

    Asta înseamnă că punem lacătul pe orașul Galați și ne mutăm cu toții la Brăila? DE CONSTRUIT NU MAI CONSTRUIM NIMIC DE ANVERGURĂ ÎN GALAȚI? De modernizat și de dezvoltat Galațiul, propriul nostru oraș nu ne mai ocupăm? Muncim și trăim pentru alții? La Galați să nu se construiască nimic major ca infrastructură? Sau "mirceo" ești și tu vreun brăilean care nu are ce face și stă pe forumurile, pe site-urile gălățene și bagă strâmbe? DE CE SĂ NU SE CONSTRUIASCĂ NIMIC, AȘA CEVA ȘI ÎN GALAȚI?

    Vă mai și mirați măi "mircea" de ce nu aveți nimic în Galați și de ce vă ocolește toată lumea orașul Galați. Ce dacă a aprobat UE, *NUE și cu *LUE podul/praștie/coteț la Brăila, fiindcă ăia de la UE (dar și de la Centru Buciureștiului cu guvernele lor multiple) nu au arătat niciodată interes pentru Galați și ei "eoropenii" cu buciureștenii nu au dat și nu dau 2 bani pe viețile gălățenilor, de nu s-a construit NIMIC de zeci de ani la Galați FIINDCĂ pentru ăia care nu trăiesc în Galați e simplu să-și de-a cu părerea de la distanță, ei nesimțind pe propria lor piele neajunsurile, lipsurile, modernizarea lipsă a infrastructurii majore, infrastructură mediocră, inexistentă și subdezvoltarea din acest oraș Galați.

    Să ne mai lase "eoropenii" sau șmenarii de la Buciurești care nu dau doi bani pe Galați și pe care nu-i interesează de gălățenii care câtuși de puțin se zbat să scoată capul/fruntea sus în lumea bună, din/cu propriul lor orași Galați, CONSTRUIND CEVA MAJOR, DE ANVERGURĂ ȘI ÎN ACEST ORAȘ GALAȚI.

    Cui nu-i convine că unii din acest oraș vor și tot încearcă să se construiască astfel de proiecte mari de infrastructură și aici în Galați atunci să-și ia tălpășița din acest oraș și să se ducă unde or vedea cu ochii, poate chiar la brăileni(la podul lor), să-și facă buletine de brăileni sau poate să se ducă la "eoropenii" și la buciureștenii ce nu dau 2 bani pe Galați lăsându-l un oraș lipsit de interes, nemodernizat, nedezvoltat.
    DE CE SĂ... AȘA CEVA LA NOI ÎN ORAȘ... SĂ CONSTRUIM ȘI LA NOI ÎN ORAȘ CEVA MĂREȚ, CEVA UTILIZABIL, NECESAR.

    Iarăși au câștigat brăilenii, iar Galațiul a rămas din nou cu buza umflată prin nerealizarea a încă unui proiect pentru ce ar fi putut fi de cotitură pentr Galați. Galațiul tot în mocirla lipsei de proiecte de modernizare se scaldă.

    Raportează
  • postat de mircea Vineri, 09 Aprilie 2021 19:28 89.39.81.*** Link la comentariu
    15
    5

    Iata ce produce democratia online' comentaci care habar nu au despre subiect dar critica si înfierează cu mânie proletară acte și fapte pe care nu le pricep! Nu întreaba nimeni cum a putut marius Stan să accepte sa plătească 3.000.000 de euro pentru niste studii fără aplicabilitate !Este afacerea secolului să furnizezi niște așa-zise studii (copiate din celelalte studii existente) pentru "modesta " sumă de 3000.000 de euro! Bravo lui Pucheanu că nu a plătit o sumă uriașă pentru niște hârtii fără valoare care l-ar fi facut responsabil de eșecul unui proiect fantasmagoric! Bravo lui Pucheanu că a sesizat la timp că nu exista acceptul județului Tulcea pentru înfăptuirea acestui proiect întins pe 2 U.A.T.- uri! Bravo lui Pucheanu că a limitat pierderea doar la 400.000 de euro! Câtă vreme județul Tulcea nu a dorit asocierea pentru acest proiect( din cauza podului deja aprobat) , nu exista nicio șansă să se realizeze acest proiect SF. Adevărul iese mereu la suprafață cu toată împotrivirea comentacilor prostani și anti -pucheanu!

    Raportează
  • postat de Roby Vineri, 09 Aprilie 2021 19:09 46.97.176.*** Link la comentariu
    3
    8

    Voi luați în derâdere asta cu "ambiția", dar dacă noi gălățenii nu ne AMBIȚIONĂM să construim ceva(infrastructura mare)...așa ceva și la noi în oraș, în Galați, atunci la ce bun să mai trăim în orașul acesta?
    Ambiția gălățeană, orgoliul/mândria de gălățean nu mai valorează nimic, nici măcar cât o ceapă degerată? Nu mai e de trăit în orașul acesta Galați, fiindcă iată nimic nu se va construi din această categorie, la noi în oraș, în Galați. Din păcate.

    Raportează
  • postat de Enache I. Vineri, 09 Aprilie 2021 19:00 5.13.213.*** Link la comentariu
    3
    9

    De asta nu aveți nimic realizat în Galați, fiindcă voi gălățenii nu vreți nimic a fi construit la voi în Galați.

    De asta vă tot ocolește infrastructura mult visată de voi gălățenii care tot așteptați să vină investitori la voi în oraș, în Galați ca să vă creeze locuri de muncă.

    Raportează
  • postat de Ingrid Vineri, 09 Aprilie 2021 16:53 5.13.213.*** Link la comentariu
    1
    10

    Nu o să ne dezvoltăm niciodată dacă nu realizăm nimic și la Galați.
    O să tot așteptăm să ne pice din cer(vorba 'ceea românească) să pice "pară mălăiață în gura lui nătăfleață".
    O să tot așteptăm noi gălățenii să ne pice, să ne vină ba de la Brăila, ba de prin alte părți de la alții, în loc să încercăm să ne modernizăm, să ne dezvoltăm noi orașul nostru Galați, oraș de care iată nu-i pasă nimănui altcuiva. Dacă nouă gălățenilor nu ne pasă de propriul nostru oraș și dacă nu încercăm să facem, să construim ceva și aici, la noi în oraș, cred că degeaba mai trăim, în orașul ăsta și ar trebui să ne schimbăm buletinele, reședințele...că pe la alții poate nu or exista unii chiar atat de parșivi care să blocheze modernizarea, dezvoltarea propriului lor oraș.

    Chiar suntem într-atât de ticăloși să nu dorim să construit ceva și aici la noi în Galați, pentru Galați, pentru gălățeni?

    Raportează
  • postat de Spartacus Vineri, 09 Aprilie 2021 13:18 81.12.149.*** Link la comentariu
    9
    37

    Galaţiul are nevoie de Tuneluri sau de Poduri pentru că asta înseamnă dezvoltare şi depăşirea barierei reprezentate de apele ce ne înconjoară oraşul!
    Incompetenţa şi orgoliile actualului Primar ne-au cauzat numai prejudicii şi lucrări de proastă calitate în Galaţi.
    De aceea propun un REFERENDUUM pentru demitarea lui Ionuţ Pucheanu şi realegerea unui alt Primar în Galaţi, cât mai curând, pentru a nu regreta mai târziu!

    Raportează
  • postat de Galatean, din pacate Vineri, 09 Aprilie 2021 12:25 81.12.150.*** Link la comentariu
    10
    4

    Formidabil ! Iar au unii sarcina de parted ca clicuiasca conform directivei.
    Bai, zapada e alba ! Daca va zice acum cif-ul ca nu am dreptate, si ca e rosioara, voi votati ca oile?
    Tare curios sunt sa vad care e ...

    Raportează
  • postat de macarie Banu Vineri, 09 Aprilie 2021 11:42 78.96.82.*** Link la comentariu
    12
    36

    pacat,mare pacat......tunelul ar fi perfect realizabil dar nu neaparat cu firme straine.Avem absolut tot ce ne trebuie pentru al construi,aici, in tara,ba mai mult,chiar si in Galati.Avem in Galati un inginer specialist in astfel de lucrari care a executat tuneluri de genul in Franta,in Danemarca chiar si in Japonia.Avem toate materialele necesare,mana de lucru,arhitecti,tot.Si nici nu ar dura 5-6 ani,plus ca ar fi muuult mai ieftin.Ca idee,se poate executa din prefabricate care pot fi produse in Galati.Dar nu se vrea!Alta explicatie nu vad....

    Raportează
  • postat de Tirpitz Vineri, 09 Aprilie 2021 10:02 5.12.46.*** Link la comentariu
    18
    42

    Prostia nu e platita de megalomanul care a propus un astfel de proiect intr-un oras care nu mai are nimic de oferit, prostia va fi platita de amaratii de galateni. Oricum sunt bani pierduti, sume exorbitante si realizari zero in Gl, oras schilodit de niste politicieni incompetenti.

    Raportează
  • postat de Să gândim practic și nu politic Vineri, 09 Aprilie 2021 10:02 86.124.201.*** Link la comentariu
    11
    46

    De ce să restituim banii aiurea? E o greșeală. De ce să nu aibă si Galațiul o infrastructură modernă spre Tulcea și Constanța și spre Chișinău, Cahul și Ismail? Planul tunelului trebuie să meargă înainte.
    Podul de la Brăila rezolvă parțial interesele viitoare ale Galațiului. Pe termen lungă puteam câștiga bani mulți.

    Cred că avem nevoie de un tunel sau pod rutier, dar și feroviar, bifurcat, cu un capăt în Dobrogea și celălalt în Basarabia. O lucrare amplă dar perfect realizabilă tehnică. S-a putea realiza în termen de 5-6 ani, cu plata etapizată.

    Orașul s-ar putea întinde în Zaclău, iar comerțul cu sudul Basarabiei și cu Dobrogea ar însemna un câștig în viitorul orașului. Am putea prelua comerțul pe cale ferată din nord spre Marea Neagră și am deveni principalul furnizor de mărfuri spre Odessa și Crimeea. oricui ar fi regiunile ăstea, nu contează. Comerțul va rămâne atractiv pentru oricine.

    Domnul primar pesedist nu poate privi mai departe decât biluțele de beton care sunt rostogolite pe trotuare.

    Îi pot face primăriei, fără bani, un proiect de dezvoltare a Galațiului până la sfârșitul acestul secol.
    Pare mult, dar nu este. Nepoții noștri din Galați deja au început să se nască!

    Raportează
  • postat de costel Vineri, 09 Aprilie 2021 09:00 89.39.81.*** Link la comentariu
    6
    40

    GRESIT !!! Galatenii platesc nu ambitia lui Stan si grandomania lui Pucheanu,ei platesc pentru PROSTIA DE A VOTA 30 de ani ,PSD-ul SI PRIETENII POLITICI !!! Nu inteleg de ce nu plateste dauna cel sau cewi vinovati !!! Nu mai sunt organe de ancheta care sa stabileasca vinovatiile ??? Sunt convins ca daca acum la conducerea orasului ar fi fost o alta putere politica,vinovatii ar fi platit suma nu galatenii !!

    Raportează
  • postat de George Vineri, 09 Aprilie 2021 08:58 89.136.76.*** Link la comentariu
    17
    19

    Louis Berger SAS, The Louis Berger Group Inc, Ernst & Young SRL, Ernst & Young Societe Anonyme for the Provision of Advisory Services şi SC Ţuca Zbârcea & Asociaţii DUPA NUME, aceste firme par niste firme PSD-iste facute la misto. Pentru a baga niste bani in niste conturi a unor carteluri ale mafiei PSD-iste.

    Raportează
  • postat de Un ,,fericit,, Vineri, 09 Aprilie 2021 08:53 5.13.133.*** Link la comentariu
    5
    26

    Orgolii, orgolii si iar orgolii, in detrimentul cui si pe banii, cumva a lui Pucheanu?nici vorba el isi face ambitia si galatiul e afectat...ce era galatiul sa fi avut un tunel sub dunare....ce insemna asta pentru turismul din zona, inexistent in totalitate si pentru economia orasului...de asta suntem unde suntem , ce se construeste de unii, au mare grija de cei ce vin, SA DEMOLEZE TOT, idei,constructii...
    Daca ramanea Stan primar, alta pozite avea pe harta tarii galatiul, cu un tunel unic intara si in aceasta parte a europei...suntem blestemati sa ne demolam singuri.

    Raportează
  • postat de Galatean, din pacate Vineri, 09 Aprilie 2021 08:37 81.12.150.*** Link la comentariu
    6
    21

    Bai, eu nu inteleg cum de sunt contestatari ( 7 la numar, deocamdata) la ce a spus dl Nicu, referitor la drumul prin curte politiei de Frontiera care trebuie finalizat, dupa cum si-a propus Primaria, pana la 31 main 2021???

    Ce nu e corect ? Nu are dreptate? Nu va plac criticile?

    Sunteti de cea mai joasa speta. RUSINE SA VA FIE !!! HUOOO !!!

    Raportează
  • postat de MX Vineri, 09 Aprilie 2021 08:00 5.13.212.*** Link la comentariu
    8
    30

    Chiar asa domnule Pucheanu conduceti Primaria dupa orgolii si polite de platit ?! Cu acest proiect ( dupa parearea mea realizabil ) puteam sa atragem investitorii si sa dezvoltam orasul industrial. Nu va pasa de cei fara locuri de munca, nu-i asa ? Doar asfaltari, betoane si autobuze noi credeti ca e de ajuns ? Dar ce bine, cald si frumos e in Primarie, nu ?

    Raportează
  • postat de Nicu Vineri, 09 Aprilie 2021 00:11 86.124.203.*** Link la comentariu
    12
    71

    O intrebare poate NU retorica
    SE AUDE CEVA ?????
    Referitor “Amenajare arteră de legătură între B-dul Dunărea şi B-dul Marii Uniri, drumul prin curtea Poliţiei de Frontieră”, Viata Libera anunta in data de 26 ianuarie 2021, Vezi: “https://www.viata-libera.ro/politica-administratie/158481-amenajarea-drumului-prin-curtea-politiei-de-frontiera-s-a-scumpit
    - “Optimistă, Primăria şi-a propus să realizeze drumul până la 31 mai 2021. Noua arteră, lungă de 620 de metri liniari, va asigura circulaţia între cartierele Dunărea şi Ţiglina, pe o distanţă mai scurtă cu circa patru kilometri faţă de cea actuală. Artera va purta numele sublocotenentului post mortem Ionuţ Cosmin Sandu, căzut în Afganistan şi decorat postum cu Ordinul Naţional "Steaua României" în grad de Cavaler pentru militari, cu însemn de război”. Este 9 aprilie 2021 si nici macar o pietricica nu s-a miscat din loc.

    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro