Înfiinţarea încă unui post de director la Zona Liberă, supusă votului consilierilor locali

Înfiinţarea încă unui post de director la Zona Liberă, supusă votului consilierilor locali
Evaluaţi acest articol
(10 voturi)

Pe lângă un director general și un director economic, Regia Autonomă Administrația Zonei Libere ar urma să aibă și un director exploatare, dacă aleșii locali, convocați astăzi în ședință ordinară, vor aproba înființarea lui. Noul post de conducere este cerut de actualul director al instituției, Romeo Marin, care, în 2019, a solicitat Consiliului Local și a obținut desființarea postului de director adjunct. Iată că, în numai doi ani, a apărut necesitatea reînființării unui post de conducere.

Un adevărat maraton cu peste 70 de puncte pe ordinea de zi îi așteaptă astăzi pe consilierii locali ai Galațiului, convocați în ședință ordinară. Între proiectele care le vor fi supuse aprobării se află și organigrama și statul de funcții pentru Regia Autonomă Administrația Zonei Libere Galați. În condițiile în care, așa cum ați putut afla din ziarul „Viața liberă”, rentabilitatea Zonei Libere rivalizează cu cea a unui butic, iată că este necesar un post în plus.

„În vederea diversificării activității administrației și pentru îmbunătățirea coordonării și a controlului în contextul actual (...) este necesară înființarea postului de director exploatare”, se arată în nota de fundamentare a proiectului. Documentul precizează că Regia a avut în organigramă un post de director adjunct, care a fost desființat în anul 2019, la propunerea aceluiași director general, Romeo Marin.

„Motivul este eficientizarea activităţii Zonei Libere, atât. Se vor realiza unele economii şi activitatea va fi coordonată mult mai eficient", a fost explicația dată în 2019 de cel căruia i se desființa atunci postul, Claudiu Brînzan. Revenind la postul nou de director supus la vot în ședința de astăzi, documentele prevăd modul în care va fi ocupat.

„Persoanei care va ocupa prin concurs postul de director exploatare i se va întocmi contract individual de muncă. Prin urmare, Regia va avea 24 de angajați cu contract individual de muncă. Numărul contractelor de mandat rămâne nemodificat - director general și director economic. Numărul total de personal va fi de 26”, se arată în documente.

Mai rămâne ca aleșii să fie de acord.

Citit 4569 ori Ultima modificare Sâmbătă, 31 Iulie 2021 10:04

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.