A fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 din Autostrada Sibiu-Pitești, cea mai scumpă licitație pentru o autostradă lansată vreodată în România. Discutăm de un tronson de 37,4 km între Cornetu și Tigveni și care va costa peste 1 miliard de euro.
Potrivit Hotnews, anunțul a fost făcut joi de către ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Anunțarea câștigătorului vine după ce pe 10 martie trei asocieri au depus ofertele finale la licitația pentru secțiunea Cornetu - Tigveni.
Oferta câștigătoare vine de la asocierea italo-română Astaldi – Tancrad (Italia – România), cu o ofertă de 5,323 miliarde de lei (fără TVA). Contractul va fi semnat dacă nu vor exista contestații. Termenul de proiectare este de 12 luni, iar termenul de execuție este de 45 de luni. ”Mai clar: lucrările trebuie să fie finalizate în 4 ani și 9 luni de la data semnării contractului”, a spus Grindeanu, citat de Hotnews.
A1 Sibiu - Pitești, secțiunea 3 Cornetu - Tigveni va avea 37,4 km și va cuprinde 95 de poduri și pasaje, Tunelul Poiana cu două galerii independente în lungime de 1,7 km/galerie, un nod rutier Cornetu și nod rutier Văleni și ecoduct în zona localității Călinești.
O companie gălățeană a câștigat cea mai scumpă licitație de autostradă lansată vreodată în România Scris de Mariana Constandache


Mariana Constandache
Articole recente - Mariana Constandache
Descinderi cu mascații pe urmele unui hoț din garaje Peste 1.100 de ucraineni au intrat în Galați, în ultimele două zile Zona de nord a orașului rămâne din nou fără apă, după o săptămână de la precedenta sistare Unde sunt amplasate radarele Comandanții din Poliție judecați pentru fals au liber să plece din țară
Mai multe din această categorie:
2 comentarii
-
postat de @ClaudiuVineri, 13 Mai 2022 10:2682.78.48.***Autostrada prabusita, cum ii spui tu, a fost făcută de Impregilo, nu de către Astaldi.03
-
postat de ClaudiuJoi, 12 Mai 2022 23:405.15.75.***Cea mai scumpă dar și cea mai grea, complexă
Iar Tancrad-ul s-au asociat cu celebra realizatoare a autostrăzii "prăbușite" și demolate dintre Cunța și Săliște unde 22 de km cu infiltrații au ajuns prin tribunale internaționale după ce italienii au "construit" exact pe unde până și bețivul satului știa că e zonă argiloasă care o tot ia otova după fiecare ploaie, de generații
Așa că, cel puțin,o sa fie vesel36