Primăria Galați solicită asociațiilor de proprietari, printr-un anunț postat pe pagina proprie de internet, date privind componența acestora. Așa cum reiese din anunț, reprezentanții Primăriei Galați îşi actualizează baza de date proprie și solicită anumite documente şi informaţii. „Vă rugăm să ne comunicați datele de contact actualizate privind președintele, cenzorul și administratorul asociației, programul asociației de proprietari, adresa de e-mail, precum și planificarea privind convocarea și organizarea adunării generale ordinare pentru anul 2023”, se menționează în anunțul postat pe site-ul administrației locale Galați. În aceeași măsură, reprezentanții Primăriei reiterează președinților asociațiilor de locatari obligația de a transmite semestrial situația soldurilor elementelor de activ și pasiv.
Bază de date nouă la Primăria Galaţi Scris de Raluca Ichim


Raluca Ichim
Articole recente - Raluca Ichim
Premieră cu casa închisă la Teatrul Dramatic. „Pescărușul”, trei spectacole sold-out „JazzQuarters Trio", în concert la Galați La volan, fără drept de a conduce în România Prins la frontieră, cu două permise de conducere false Medicamente, tratamente și consultații în regim off-line
Mai multe din această categorie:
2 comentarii
-
postat de Asoc 182 GalatiVineri, 13 Ianuarie 2023 05:2489.137.226.***Cand se vor institui si conditiile de numire a presedintelui si membrilor asociatilor privind competentele, si de ce nu, o fisa medicala care sa ateste sanatatea acestora?
Spun aceste lucruri ca in majoritatea cazurilor asociatiile sunt pline de analfabeti, bosorogi plecat cu srcova care nu au ce01 -
postat de Un galateanJoi, 12 Ianuarie 2023 01:515.13.166.***Pe cand si obligativitatea depunerii unei declaratii de avere de catre presedintii de asociatie?
Sau macar un site de unde sa putem face o vizualizare a facturilor asociatiilor de locatari!
Totul este absolut obscur, si pentru doua calcule si un table in excel ti se calculeaza niste chestii de te00