Potrivit directorului general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA, Cristian Pistol, construcția Drumului Expres (DEx6) Brăila - Galați a ajuns la un stadiu fizic de 67%.
La ultima vizită în teren a oficialului CNAIR, acesta a menționat că podul peste Siret, al doilea cel mai mare pod hobanat din România, face parte din proiect și va avea o lungime de 307 metri, cu o deschidere centrală de 130 de metri.
"Mobilizarea în șantier este bună, iar constructorul român (Spedition UMB) își concentrează eforturile în zona podului peste Siret, unde funcționează zece foreze, o stație de betoane, o fabrică de grinzi și alte elemente prefabricate. Constructorul a executat 360 de piloți forați din cei 900 necesari și a relocat toate utilitățile. Podul face parte dintr-un ansamblu de structuri cu o lungime de peste 1,7 kilometri, care include mai multe viaducte peste complexul feroviar și un dig de protecție", a arătat Cristian Pistol.
Drumul Expres Brăila - Galați are o lungime de 10,76 kilometri, pornește din drumul de legătură brăilean al podului de peste Dunăre și se încheie la intersecția cu DN 2B, în zona Movileni. Acesta va reprezenta o alternativă viabilă pentru traficul greu de pe DN 2B, asigurând cea mai rapidă conexiune între cele două orașe dunărene.